توسط: تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

هنگام طراحی اتاق کنفرانس برای کسب و کار کوچک شما مهم است که عوامل مختلفی را در نظر بگیرید، از جمله اینکه دقیقا چه چیزی می خواهید از اتاق کنفرانس خود؟

آیا شما به دنبال یک اتاق خوب برای برگزاری جلسات هیئت مدیره هستید؟

آیا شما حضور مشتریان خود را برای ارائه برنامه هایتان را می خواهید؟

آیا به سادگی نیاز به یک اتاق برای اعضای تیم برای جلسات خصوصی دارید؟

حوادثی که در اتاق کنفرانس شما اتفاق می افتد اثر مهمی بر روی نگرش شما نسبت به این فضا دارد. در اینجا برخی از دستورالعمل ها برای ایجاد اتاق کنفرانس مناسب آورده شده است.

  • چند نفر باید در اتاق کنفرانس حضور خواهند داشت؟

یکی از اساسی ترین سوالاتی که در مورد اتاق کنفرانس شما پرسیده می شود این است که چه تعداد افرادی که در آن حضور خواهند داشت.

شما باید حداکثر تعداد افرادی را که در جلسات اتاق کنفرانس شرکت می کنند را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، ۲۰ نفر نیاز به یک میز کنفرانس و صندلی های مناسب همین تعداد با توجه برخورداری از فضا برای رفت و آمد راحت دارند. اگر کارهای فعالی در اتاق انجام می دهید که نیاز به تحرکت زیاد دارد، فضای بیشتری را اضافه کنید تا هیچ کس احساس ناراحتی نکند.

  • چه تصویری می خواهید از نوع جلسات خود بسازید؟

اگر اتاق کنفرانس شما برای ارائه به مشتریان مورد استفاده قرار گیرد، ممکن است بخواهید یک تصویر متفاوت از نوع جلسات را طراحی کنید تا اینکه فقط برای جلسات کارکنان داخلی مورد استفاده قرار گیرد.

طراحی اتاق شما مطمئنا بر چگونگی مشاهده مشتریان آینده و مشتریان فعلی شما تاثیر می گذارد، بنابراین عاقلانه انتخاب کنید.

اگر شما یک شرکت در فن آوری هستید، طراحی مدرن و جسورانه برای شما مناسب است.

با این حال، اگر شما یک شرکت در زمینه سرگرمی هستید، با استفاده از اتاق کنفرانس برای جلسات کارکنان، صندلی های عجیب و غریب و آثار هنری پر جنب و جوش می تواند ماهیت کار شما را نمایان کند.

برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۴۷۶۲۳۰۰۸

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید