توسط: تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ 0 دیدگاه

هر روز چند ساعت را صرف نشستن پشت میز خود در اداره می کنید؟ ما به طور متوسط ​​۴۴ ساعت در هفته، در محل کار خود برای انجام وظایف و امور محوله هستیم(البته شاید این میزان با توجه به شیوع کرونا کمتر و یا بیشتر شده باشد و عدد در نظر گرفته شده با توجه به گزارش ها و قراردادهای رسمی بین کارگر و کارفرما است.). در واقع کارمندان به صورت میانگین یک سوم الی یک چهارم از زمان روزانه‌ی خود را به صورت متوسط در یک مکان خاص هستند.

این مکان خاص به عنوان اداره، شرکت و … شناخته می‌شود. با توجه به زمان صرف شده توسط افراد در این اماکن جای تعجب نیست که انتخاب صندلی اداری خوب و شایسته می‌تواند تاثیر مستقیم بر سطح بهره‌وری آن ها داشته باشد. صندلی اداری نیلپر یکی از انتخاب هایی است که می‌تواند به شما کمک کند. اگر نیاز به تعویض صندلی اداری دارید لطفاً تا انتهای این گزارش با ما همراه باشید تا با خصوصیات صندلی اداری نیلپر آشنا شوید.

صندلی اداری نیلپر
صندلی اداری نیلپر

صندلی اداری نیلپر، ویژگی‌های صندلی اداری نیلپر

در گزارش پیش رو به بررسی خصوصیات صندلی اداری نیلپر که قابل تامین توسط شرکت بینو است را بررسی خواهیم کرد. انتخاب صندلی و برداشت از این متن می‌تواند به عهده ی شما باشد و ما بدون هیچ اغراقی موارد مربوط به صندلی اداری نیلپر را به شما گزارش می‌دهیم. امیدواریم پس از اتمام خوانش این گزارش به نتیجه ای گویا و شفاف برای خریدهای احتمالی خود برسید.

 راحتی و بهره‌وری

آسایش کارمندان برای ایجاد یک محیط کار پویا ضروری است. کارکنانی که در صندلی هایشان راحت نیستند ، بیشتر جابه‌جا می‌شوند و توجه آن‌ها به جای کار به مسائل حاشیه‌ای محل کار مثل صندلی اداری معطوف می‌گردد که آن‌ها را از تمرکز باز می‌دارد.

بنابراین ، داشتن صندلی‌هایی که کارمندان بتوانند به راحتی متناسب با نیازهای جسمی خود سازگار شوند ، بسیار حیاتی است. صندلی اداری نیلپر قابلیت تنظیم ارتفاع، قابلیت تنظیم تکیه گاه، تکیه گاه های بازو مناسب و راحت را دارد.

 سلامتی و رفاه

طراحان مبلمان در سال های اخیر بیشتر تمرکز خود را بر روی صندلی های ارگونومیک معطوف نموده اند. صندلی های ارگونومیک از پشتیبانی عضلانی عالی برخوردار هستند. همچنین، یکی از خصوصیات مثبت داشتن یک صندلی بسیار راحت این است که می‌توانید ساعت های زیادی را به راحتی در آن بنشینید ، بدون اینکه احساس ناراحتی کنید. نشستن مداوم بر روی صندلی اداری می تواند تأثیر جدی بر سلامت طولانی مدت کارکنان داشته و خطر چاقی، بیماری های قلبی و دیابت را افزایش دهد.

صندلی‌ اداری نیلپر که دارای طراحی ارگونومیک و مطابق با نیازهای روز است. ویژگی اصلی تنظیم عمق صندلی برای آن ها لحاظ شده است. این خصوصیت به راحتی صندلی اداری نیلپر را از صندلی‌های سنتی متمایز می‌کند. شما می‌توانید ارتفاع، عمق و تکیه گاه صندلی را با توجه به وزن و قد خود تنظیم نمایید. این یکی از اصلی‌ترین خصوصیات است که برای راحتی کاربران صندلی اداری نیلپر در نظر گرفته شده است.

صندلی اداری نیلپر
صندلی اداری نیلپر

صندلی‌های ارگونومیک عموماً توسط پزشکان نیز توصیه می‌شوند. آن‌ها معتقد هستند این نوع از صندلی‌های اداری از قسمت تحتانی بدن و کمر پشتیبانی می‌کنند. قابلیت تنظیم ارتفاع و تکیه گاه در آن به شما این امکان را می‌دهد تا در مکان و موقعیت بهتری برای انجام وظایف خود قرار بگیرید. البته در بلند مدت از آسیب‌های جدی به ستون فقرات و دردهای عضلانی هم جلوگیری خواهد کرد.

طراحان صندلی اداری نیلپر نیز در طراحی صندلی های خود این موارد را رعایت کرده اند. رعایت موارد و توصیه های پزشکان در طراحی صتندلی اداری نیلپر به گونه ای صورت پذیرفته است که کاربر حتی قبل از استفاده می‌تواند حفظ استانداردها را در طراحی مشاهده نماید.

صندلی‌های اداری نیلپر دارای تنظیم کننده‌ی ارتفاع هستند. تنظیم کننده‌ی ارتفاع این قابلیت را برای شما فراهم می‌کند که پاها را به راحتی روی زمین قرار دهید. همچنین می‌توانید به راحتی زانوهای خود را کمی به سمت بالا قرار دهید. همچنین قابل ذکر است که صندلی‌های معمولی نیز این خصوصیت را دارند اما از کیفیت پایین‌تری نسبت به صندلی ارگونومیک برخوردار هستند.

صندلی‌ اداری نیلپر دارای تنظیم ارتفاع بالابر مدرن هستند. صندلی‌ اداری نیلپر به شما امکان تنظیم ارتفاع صندلی را با توجه به اندازه و وزن بدن خود تنظیم کنید. با توجه به این امکانات برای سلامتی کارکنان می توان گفت صندلی اداری نیلپر مقرون به صرفه است. صندلی اداری نیلپر می‌تواند کارایی و راحتی را برای کارمندان فراهم کند.

تولید کنندگان صندلی اداری نیلپر درتلاش هستند که با کیفیت بالا اطمینان مشتری را از آن خود کنند. در عین حال آن‌ها در حال بروز کردن طرح‌های خود هستن تا علاوه بر راحتی زیبایی بصری صندلی اداری نیلپر را هم در نظر بگیرند.

صندلی اداری نیلپر
صندلی اداری نیلپر

یکنواختی

شما روی صندلی دفتر خود نشسته اید و هر روز بیش از شش الی هفت ساعت را در همان موقعیت می‌گذرانید. تغییر حالت شما تنها در حالت انجام امور دیگر مانند جلسات و یا استراحت های مقطعی مانند صرف وعده های غذایی است. این ذاتاً برای تمرکز و سطح بهره وری شما بد است: تنوع برای درگیر کردن مغز ما و تمرکز بر روی وظیفه مناسب مناسب است.

بنابراین نشستن در یک صندلی در همان مکان برای ساعت های طولانی امری مشترک برای همه کارمندان است، نه فقط برای بدن آنها بلکه برای ذهن آنها. اما چگونه می‌توان به آن رسید؟ تنظیم فضای کاری کارمندان شما تأثیر بسزایی در سطح بهره وری آنها دارد و میز و صندلی های اداری قسمت عمده ای از این فضا هستند. صندلی اداری جزو ابزارهای کاری است که هر روز مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین از حساسیت بیشتری نیز برخوردار است.

در طراحی صندلی اداری نیلپر این مهم نیز رعایت شده است. متغیرهای تغییر حالت و جابه‌جایی در صندلی اداری نیلپر به گونه ای طراحی شده است که این تنوع را در محل کار برای کارمندان شما ایجاد کند.

دوام

خرید صندلی اداری نیلپر یک سرمایه گذاری است. زمانی که یک کارفرما تصمیم به خرید و یا تعویض صندلی های اداری خود می‌گیرد دوام و کیفیت یکی از مهم‌ترین فاکتورهای خرید برای آن است. وقتی از دوام و کیفیت صحبت می‌کنیم مقصود آن است که کارفرما پس از خرید، کمترین زمان و هزینه را برای تعمیر و نگهداری صرف کند.

یکی از دلایلی که می توان بر سرمایه گذاری کردن در زمان خرید صندلی اداری نیلپر صحنه گذاشت، رضایت کارمندان است. رضایت کارمندان از محیط کاری زمانی حاصل می‌شود که آن‌ها از آرامش روانی و جسمی در محل کار برخوردار باشند. زمانی که کارمندان هنگام انجام کار احساس راحتی کنند، آسیب های جسمی در آن ها کمتر است.

کم شدن شدن همان کم شدن میزان خستگی آن هاست. کمتر شدن حضور آن‌ها در مراکز درمانی، و افزایش نرخ سلامتی آن‌ها. این‌ها به سادگی می‌توانند رضایت آن‌ها را بالاتر برده و باعث افزایش عملکردشان شوند.

پیشنهاد ما

تمام این موارد ذکر شده جزو تجریبات گروه فنی و طراحی ما بوده که به صورت خلاصه در این مقاله برای شما نگارش شده است. در نهایت اگر به خرید و اجرای دکوراسیون داخلی و طراحی مدرن در سازمان خود فکر می‌کنید، ما امیدواریم این گزارش برای شما مفید بوده باشد. این‌ها و بسیار ناگفته‌های دیگر که در مقالات قبلی آن‌ها را ذکر کرده و یا خواهیم گفت همگی جزو مزایای افزودن مبلمان اداری و تغییر نگرش نسبت به آن در سازمان شما خواهند بود.

بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که سازمان شما از نظر مبلمان اداری نظیر صندلی اداری، میز اداری و… دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست، زمان مناسب خرید و ورود به فروشگاه وجود دارد. تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی دکوراسیون تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید