توسط: تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ 0 دیدگاه

صندلی اداری خاص چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ صندلی اداری خاص در فضای اداری چه کمکی می‌کند؟ همان طور که می‌دانید افراد به صورت متوسط ۴۰ ساعت در هفته و بیش از ۱۹ هزار ساعت در طول سال را بر روی صندلی‌های اداری خود نشسته اند. از این رو ویژگی‌های صندلی اداری بر نحوه کار و عملکرد آن‌ها موثر است. از این رو خرید صندلی اداری یکی از مهم‌ترین خریدهای تجهیزات اداری محسوب می‌شود. در این گزارش به صورت کامل و جامع صندلی‌های اداری خاص را معرفی خواهیم کرد و ویژگی‌های هرکدام را بررسی می‌کنیم.

راهنمای خرید صندلی اداری خاص

در ابتدا و پیش از خرید صندلی اداری خاص می‌بایست انواع صندلی‌های اداری مدرن و موجود رد بازار را بشناسیم. مهم‌ترین دسته‌ی صندلی‌های اداری عبارت‌اند از:

۱) صندلی اداری با تکیه گاه بلند

استحکام صندلی اداری با تکیه گاه بلند بسیار قابل قبول است. این نوع صندلی باعث آرامش و حمایت حتی در طولانی‌ترین روزهای کاری می‌شود. کارفرمایان می‌توانند محیط کار خود را با این مبلمان اداری، راحت‌تر و عملگراتر کنند. این نوع صندلی اداری می‌تواند در فضاهای اداری مدولار و فضاهای اداری کلاسیک نیز استفاده شود و کارایی داشته باشد.

۲) صندلی‌های چرمی

صندلی‌های چرمی با ارتفاع تکیه گاه کم به اندازه صندلی‌های چرمی پشتی محکم هستند و مزیت قیمتی نسبی به صندلی‌های پشت بلند دارند. این نوع صندلی‌ها در سبک‌های مختلف برای انتخاب موجود است، پشتی صندلی باید راحت باشد تا مجبور نباشید به طور منظم برای کشش خود استراحت کنید.

۳) صندلی اداری مشبک

صندلی اداری با پشتی مشبک دارای زیبایی و ارزش فوق العاده‌ای است و برای یک روز کاری معمولی ۸ساعته ایده آل است. صندلی‌های مشبک فلزی گردش هوای خوبی را برای کاربران ایجاد می‌کند. آستر مشبک با صندلی‌های بالشتکی آن ترکیب شده است که به فرد اجازه می‌دهد بدون احساس گرما و تعریق راحت بنشیند. بسیار راحت است و از کمر شما حمایت مناسبی می‌کند.

۴) صندلی اداری انتظار

صندلی اداری انتظار برای مطب ها، ادارات و سازمان‌های مورد استفاده قرار می‌گیرد. صندلی اداری انتظار می‌بایست به گونه‌ای باشد که افراد در مدت زمان انتظار احساس راحتی و خوبی داشته باشند. زیرا ممکن است آن‌ها مشتریان اینده یا کارمندان آینده‌ی شما باشند. بنابراین هر گونه ناراحتی ان در هنگام انتظار می‌تواند بر روی رفتار و مذاکرات و حتی دیدشان نسبت به سازمان تغییرات گسترده‌ای ایجاد کند.

۵) صندلی مدیریت

مدیران در فضای اداری به صندلی اداری خاص نیازمند هستند. صندلی اداری مدیریت می‌بایست بتواند حمایت‌های کافی لازم را از آن‌ها انجام دهد. یک مدیر نمی‌بایست هیچ گونه خستگی جسمی و بدنی را داشته باشد زیرا بر روی تصمیم گیری و نوع برخورد آن تاثیر داشته باشد. هر گونه تصمیم گیری مدیران می‌تواند بر روی زندگی کاری آن‌ها موثر باشد. از این رو می‌توان گفت که در خرید صندلی اداری مدیریت می‌بایست تمام تلاش صورت بگیرد تا صندلی اداری خاص خریداری شود.

۶) صندلی کامپیوتر

برای افرادی که مداوم با سیستم‌های کامپیوتری کار می‌کنند، صندلی اداری می‌بایست ویزگی‌های منحصر به فردی داشته باشد. برای مثال صندلی اداری برای این کارمندان باید قابلیت تنظیم ارتفاع، پشتی، تیکه گاه و… را داشته باشد. داشتن این ویژگی‌ها برای افراد که با سیستم‌های کامپیوتری کار می‌کنند باعث می‌شود که آن‌ها به هیچ وجه احساس خستگی نکنند و بتوانند کار خود را به بهترین شکل انجام دهند.

نکاتی برای خرید صندلی اداری خاص

یک صندلی اداری خاص باید شیک، راحت و کاربردی باشد. بودجه، سبک، راحتی، منطقه مورد استفاده از جمله عوامل اصلی هستند که در زمان انتخاب مبلمان اداری خاص از اهمیت بالایی برخوردار هستند. علاوه بر این ها، عوامل دیگری که باید در صندلی اداری جستجو کنید تا به در خرید آگاهانه کمک کند به تفصیل مورد بحث قرار خواهد گرفت. این عوامل عبارت‌اند از:

حمایت کمری

یک صندلی اداری خاص و مناسب برای قسمت پایین کمر دارای تکیه گاه مناسب و درخوری دارد. تعدادی از این صندلی‌ها حتی دارای یک تکیه گاه کمری انعطاف‌پذیر هستند که به مشتری امکان می‌دهد صندلی را در قسمت پایین کمر خود قرار دهد. این موضوع می‌تواند آسیب‌های نشستن مداوم بر روی صندلی را به شدت کاهش دهد.

قابلیت تنظیم

تمام صندلی‌های اداری دارای ارتفاع و تغییر بازو هستند. در هر صورت، این ها حیاتی‌ترین تغییرات مطابق با جستجوی هنگام جستجوی صندلی اداری نیستند. اگر یک اهرم تنظیم پنوماتیک در صندلی اداری وجود داشته باشد که تنظیم ارتفاع را به ساده‌ترین شکل ممکن می‌کندآن می‌تواند برای کسب و کارهای صندلی اداری مناسبی باشد. در عین حال، شیب نشیمن گاه صندلی به جلو یا عقب باید قابل تنظیم باشد.

پایه و چرخ

در مورد همه صندلی‌های اداری دارای فاصله بین دو محور هستند. در هر صورت، اگر محل کار پوشیده باشد، ممکن است داشتن صندلی با چرخ‌هایی که مخصوص پوشش ساخته شده اند، مهم باشد. هر صندلی ارگونومیک سبک مدرن باید بتواند به راحتی بچرخد تا کاربر بتواند بدون فشار به قسمت‌های مختلف میز خود برسد. علاوه بر این، راحتی و راحتی بیشتری را در محل کار ارائه می‌دهد.

پارچه و پوشش رویه صندلی

پوشش رویه صندلی اداری باید قابلیت تنفس باشد تا از گرم شدن صندلی محافظت کند. پارچه مورد استفاده باید به گونه‌ای باشد که کاربر در هنگام نشستن حداکثر راحتی را داشته باشد. دوخت باید مناسب باشد و در مقابل ساییدگی تا حد بسیاری مقاوم باشد. همچنین درزهای دوخت صندلی باید در جایی قرار گیرند که پوست را تحریک نکنند.

اهمیت یک صندلی اداری خوب چیست؟

ثابت شده است که کارکنان راحت، مولدتر هستند و می‌توانند خروجی بهتری داشته باشند و در نتیجه به ایجاد یک محیط کاری مثبت‌تری کمک کنند. به طور خلاصه، می‌توان گفت که یک صندلی اداری راحت به میزان قابل توجهی می‌تواند کارمندان را به محل کار امیدوار کند.

نتیجه گیری

اگر به دنبال خرید صندلی اداری هستید یا حتی می‌خواهید از آن بیشتر بدانید می‌توانید با ما در بینو تماس بگیرید. همکاران و تیم فروش و فنی ما ضمن توضیحات بیشتر و مفصل در مورد انواع صندلی اداری می‌توانند بهترین مشاوره را با توجه به نیازمندی و بودجه در اختیار شما قرار خواهند داد. تنها کافی است با ما در بینو تماس بگیرید. از ابتدای تصمیم گیری تا خرید موفق ما در کنار شما هستیم.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید