توسط: تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

مبلمان ارگونومیک دارای کیفیتی است که برای بدن انسان در محیط های کاری ساخته شده است، به همین دلیل، ارگونومی باید در هر طراحی دفتر مد نظر قرار گیرد.

علاوه بر این، یک فضای باز با مبلمان ارگونومیک اطمینان حاصل خواهد کرد که کارکنان احساس راحتی می کنند و با حداکثر ظرفیت کار می کنند و این به وضوح منجر به افزایش کارایی و بهره وری خواهد شد.

اگر ما به محیطی نگاه کنیم که ارگونومیک نیست، می تواند منجر به خستگی، آسیب و ناراحتی شود. در اینجا برخی از راهنمایی هایی وجود دارد که می توانند از این نوع مشکلات جلوگیری کنند.

همیشه اطمینان حاصل کنید که بازوها به درستی با پشتیبانی روی میز یا صندلی اداری تنظیم می شوند، زیرا این امر به محافظت از کمر و هر نوع صدمه منجر می شود.

اگر شما همچنان بر روی میز خود قرار دهید، این نیز خوب نیست و این باعث می شود که فشار عضلات گردن و شانه شما به وجود بیاید و باعث سفتی و درد شود.

بنابراین، در اینجا، ما باید از خودمان محافظت کنیم و مراقب خودمان باشیم؛ زیرا سلامت ما اهمیت بیشتری دارد، اگر سلامت ما بر قرار باشد، ما قادر خواهیم بود کار موثرتری انجام دهیم.

  • همیشه سرتان را در راستای مانیتور نگه دارید، نه بالا و نه پایین
  • موقعیت مانیتور باید به وضوح تعریف شود، دقیقا روبروی سر شما باشد.
  • هرگز با نگه داشتن گیرنده بین گردن و گوش صحبت نکنید، زیرا این می تواند منجر به خستگی عضلانی شود.
  • همیشه اطمینان حاصل کنید که یک دقیقه تا ۲۰ دقیقه صبر کنید، از صندلی بلند شوید، قدم بزنید و چیزهای زیبا را مشاهده کنید و یا حتی زباله ها را در سطل زباله پرتاب کنید.

به این ترتیب، می توانید برای دفتر و شرکت خود کارآمدتر باشید. برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری لوکس ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید