توسط: تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

بدون صندلی اداری ارگونومیک با کیفیت بالا برای هدایت شما به وضعیت خوب، نشستن در کنار میز اداری ممکن است در واقع درد و ناراحتی را در شما ایجاد کند.  اگر متوجه شوید که برای ساعت های طولانی نشسته اید، احساس خستگی خود را کمتر از حد مطلوب می بینید، ممکن است وقت آن باشد که وضعیت خود را بررسی کنید. اگر در معرض این عادت های بد رفتاری هستید، ممکن است به ناراحتی خود دامن می زنید. در مورد عادت های مثبت و منفی خود یاد بگیرید، بنابراین می توانید در عمل موقعیت خود را درست کنید.

  • خطر Perching

اگر تا به حال پاهای خود را در زمان انجام کار در محیط کاری دراز کرده اید، این حالت ممکن است راحت باشد، اما در واقع بدن شما با محدود کردن جریان خون، در شما ایجاد ناراحتی خواهد کرد. قرار دادن پاهای خود روی زمین و ایجاد یک حالت ۹۰ درجه، شرط لازم برای راحتی بدن شماست.

  • اجتناب از استراحت

حتی اگر صندلی اداری شما به عقب برگردد و شما بخواهید در این حالت فعالیت های روزانه خود را انجام دهید. این وضعیت ضعیف نیز جریان خون را محدود می کند و شما را به خستگی سریع تر رهنمون می کند.

  • هانچ را دنبال نکن

این یکی از شایع ترین شرایط بد است. اگر صندلی ارگونومیک دارید، از شما حمایت می کند و به جای عقب رفتن، به سمت جلو حرکت می کند و فشار ناخواسته را روی گردن و ستون فقرات قرار می دهد. سعی کنید کمر خود را به جلو آمدن بر پشتی صندلی نگه دارید تا بهترین پشتیبانی را برای خود به ارمغان بیاورید و از ستون فقرات خود مراقبت کنید.

  • نگاه کردن به پایین

اگر عادت دارید به طور مداوم به پایین نگاه کنید، فشار گردن، پشت و ستون فقراتتان را خواهید داشت. اگر هنوز صفحه کلید را ندیده باشید، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که به اندازه کافی مهارت داشته باشید که تایپ کردن به صورت خودکار را انجام دهید. حتی هنگامی که شما این مهارت را تسلط دارید، مطمئن شوید که رایانه شما سطح چشم را برای حداکثر راحتی فراهم می کند.

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید