توسط: تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

مبلمان اداری جدید می تواند دنیایی را برای بهره وری و توانایی شما ایجاد کند. مبلمان راحت، سازمان یافته و شیک باعث می شود که کاربر احساس راحتی بیشتری داشته باشد، حتی بیشتر و حتی شادتر باشد.

یک دلیل وجود دارد که بسیاری از دفاتر، مبلمان اداری خود را ارتقا می دهند. مبلمان مناسب نه تنها باعث افزایش بهره وری در میان کارکنان (و به این ترتیب سودآوری برای این شرکت)، بلکه یک فضای کاری بهتر را فراهم می کند، در حالی که کارکنان بیشتر خود را در خانه احساس می کنند و چند روش خاص وجود دارد که طراحی مبلمان اداری قادر به انجام این کار است.

  • مبلمان هیجان انگیز، ایجاد کننده شور و شوق و الهام بخش است

مبلمان قدیمی و کسل کننده کارکنان شما خسته خواهد کرد. با به روز رسانی مبلمان اداری خود، شما اساسا انرژی جدید را به فضای کاری می آورید.

همه از احساس قدردانی لذت می برند، مبلمان جدید یک راه خوب برای یک کارمند است که احساس می کند برای او ارزش قائل شده است. رنگ های پر جنب و جوش و طراحی زیبا نیز می تواند موجب شود که کاربر بیدار تر و با کار خود ارتباط برقرار کند.

  • طراحی خوب از مشکلات سلامتی جلوگیری می کند

بسیاری از مبلمان “ارگونومی” است، به این معنی که به طور عمدی طراحی شده است تا خود را به شکل طبیعی بدن انسان تبدیل کند. از آنجایی که مبلمان ارگونومیک توجه دارد که چگونه بدن انسان باید قرار گیرد، از اثرات مضر که ممکن است از ساعت های طولانی کار تکراری یا ثابت جلوگیری شود محافظت می کند. برای مثال، صندلی اداری ارگونومی می تواند درد پشت و گردن را که پس از ساعت ها نشستن در موقعیت اشتباه ایجاد می شود جلوگیری کند. یک ماوس یا صفحه کلید ارگونومیک می تواند سندرم تونل کارپس را از تکرار تایپ کردن و حرکت دادن موس به طور اشتباه جلوگیری کند. طراحی خوب می تواند کاربر را از درد مزمن دور کند، که شگفت آور نه تنها برای بهره وری، بلکه برای شادی عمومی است.

  • ذخیره سازی به سازماندهی بهتر کمک می کند

یک میز اداری خوب دارای فضای ذخیره سازی فراوان است و در عین حال دارای یک سطح کار آماری است. میز طراحی شده به خوبی نیازهای کاربر را با کشوهای مناسب، قفسه ها و سطح مورد نظر قرار می دهد. یک فضای کاری که به نیازهای کارکنان متصل است، به کارکنان اجازه می دهد تا بطور مستقیم متوجه شوند که همه مواد آنها در چه مکان قرار دارد. همه چیز باید در دسترس باشد. سازماندهی یک فضای کاری به کارکنان کمک می کند تا زمان صرف شده ای را به درستی و با بهره وری بالا طی کند که در غیر این صورت باید منتظر عواقب آن بود.

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید