توسط: تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ 0 دیدگاه

ست مبلمان اداری مدیریتی درست آن هماهنگی و همسانی فضای اداری را به اوج خود می‌رساند. هماهنگی در فضای اداری از لحاظ رنگ، تصویرسازی، راحتی، همسان بودن با نوع تجارت و همچنین راحتی افراد در هنگام استفاده از ست مبلمان اداری ناشی می‌شود. هنگام خرید مبلمان اداری تصور معمول به خرید میز اداری که شامل میز کارشناسی، میز مدیریت، میز تحریر، میز کنفرانس، میز پذیرش و… است و همچنین صندلی اداری که شامل صندلی اداری کارشناسی، صندلی اداری مدیریتی، صندلی اداری پذیرش، صندلی اداری ارگونومیک و … است، معطوف می‌شود.

اما آیا همین تجهیزات که نام برده شده در کنار کابینت، فایل و کتابخانه می‌تواند برای محل پذیرش و یا دفاتر معاونت‌ها و مدیران عامل کافی باشد؟ به طور قطع پاسخ خیر است. اما چه تجیهیزات دیگری را می‌بایست برای اتاق‌های به خصوص در نظر بگیریم؟ در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

خرید ست و نیم‌ست مبلمان اداری
خرید ست مبلمان اداری مدیریتی

خرید ست مبلمان اداری مدیریتی

همان طور که می‌دانید دفاتر معاونت‌ها و مدیران عامل در شرکت‌های مختلف مکان برگزاری جلسات و حضور افراد مختلف است. از مشتریان تا کارمندان هر کدام در زمان مشخصی در دفاتر حضور دارند به همین خاطر می‌بایست تجهیزات مشخصی برای آن‌ها خریداری شود. نیم ست مبلمان اداری مدیریتی برای این گونه موارد طراحی شده اند. تنوع در طراحی ست مبلمان اداری باعث شده است که خرید آن‌ها امری دشوار باشد زیرا علاوه بر زیبایی و راحتی می‌ابیست مطابق با محل کار نیز باشند. اما ست مبلمان اداری چه ویژگی‌هایی دارد؟ و خرید ست مبلمان اداری مدیریتی دارای چه تنوعی است؟

ویژگی ست مبلمان اداری مدیریتی

شاید جالب توجه باشد که تاثیر ست و نیم ست مبلمان اداری و نیم ست مبلمان مدیریتی در سازمان‌ها و ادارات آن‌قدر از اهمیت برخوردار است که در حال حاضر تنوع در نحوه‌ی طراحی و ویژگی‌های آن بسیار فراتر از حد انتظار باشد. به صورت عمومی می‌توان گفت ویژگی‌های ست و نیم ست مبلمان اداری می‌بایست هم راستا و هم جهت با سایر تجهیزات اداری نظیر صندلی اداری، میز اداری و… باشد. در ادامه به صورت کوتاه هر کدام از این ویژگی‌ها را بررسی می‌نماییم.

راحتی و آرامش

بازدیدکنندگان و افراد حاضر در جلسات در دفاتر اداری امکان دارد مدت زمان زیادی را تا رسیدن به توافق و یا دستیابی به نقطه‌ی مشترک سپری کنند از این رو آن‌ها می‌بایست بر صندلی ست مبلمان اداری مدیریتی احساس راحتی کنند. راحتی در انجام مذاکرات و عدم فشار به بدن آن‌ها می‌تواند برای آن‌ها فضایی بهتر را فراهم سازد.

ارگونومی

ارگونومی یکی از مهمترین ویژگی‌های تجهیزات اداری در سال‌های اخیر بوده است. تلاش می‌شود ست مبلمان اداری در بخش صندلی به گونه‌ای طراحی شود که ارگونومی مناسبی داشته باشد. ارگونومی مناسب در بخش صندلی اداری بدین معناست که افراد هنگام نشستن طولانی مدت بر صندلی در پشت، کمر و گردن خود احساس ناراحتی نکنند و حالت اصلی و ارگونومی بدن هنگام استفاده از تجهیزات مبلمان اداری حفظ شود.

فضای اداری

با توجه به فضای اداری می‌بایست به خرید اقدام نمایید. خرید ست مبلمان اداری مدیریتی اشتباه و نامناسب فضا را درهم می‌ریزد. هماهنگی را از بین می‌برد و حتی ممکن است در صورت نامناسب بودن شما را مجبور به صرف هزینه‌ی تعویض کند. از این رو پیش از خرید نیم ست مبلمان اداری بهتر است اقدام به اندازه گیری فضای در اختیار نمایید.

جنس مواد اولیه

تمامی افرادی که اقدام به خرید هر قلم جنسی می‌کنند یکی از فاکتورهای مهم برای آن‌ها در خرید دوام کالاست. جنس مواد اولیه در مبلمان اداری می‌تواند بسیار متفاوت باشد. در حال حاضر چوب راش، چوب درختان جنگلی، چوب نراد، چوب کاج روسی، شیشه، پلاستیک، آلومینیم و آهن جزو مواد اولیه پر مصرف در صنعت مبلمان اداری هستند. تعدادی از تولیدکنندگان نیز با ترکیب این مواد اولیه با یکدیگر اقدام به طراحی‌های نوین و جذابی می‌نمایند. پر واضح است که هر کدام از این مواد با توجه به نوسانات قیمتی می‌توانند قیمت و ارزش ریالی بالاتر و پائین‌تری داشته باشند.

خرید ست و نیم‌ست مبلمان اداری
خرید ست مبلمان اداری مدیریتی و تاثیرگذاری بر مدیران

انواع ست مبلمان اداری

ست مبلمان اداری با توجه به نحوه‌ی کاربری و جانمایی از انواع متلفی برخوردار است. علاوه بر این حضور تولیدکنندگان مختلف در این صنعت و همزمان حضور طراحان با ایده‌ها گوناگون مسبب شده است که در حال حاضر تنوع بسیاری در این بخش از بازار وجود داشته باشد. در ادامه به صورت یک فهرست انواع مختلف ست مبلمان اداری را معرفی می‌کنیم.

  • ست مبلمان اداری مدرن
  • ست مبلمان اداری کلاسیک
  • ست مبلمان اداری مدولار
  • ست مبلمان اداری لوکس

نتیجه گیری

خرید ست مبلمان اداری مدیریتی در حال حاضر با توجه به همکاری سازمان‌ها و شرکت‌ها با یکدیگر در نتیجه‌ی نهایی مذاکرات تاثیر به سزایی دارد. از همین روست که خرید ست و نیم ست اداری بسیار مهم است و با وسواس فکر می‌بایست انجام شود. بودجه‌ی در اختیار، فضای اداری، نوع کسب و کار، ارگونومی و زیبایی و راحتی از مهمترین ویژگی‌های ست و نیم ست مبلمان اداری هستند. همچنین در صفحه ست مبلمان اداری می‌توانید بیش از ۵۰ مدل نیم ست اداری را مشاهده کنید.

پیشنهاد ما

شما اگر به موفقیت در مذاکرات و راحتی بازدیدکنندگان اداری خود می‌اندیشید یا اگر به فکر خرید مبلمان اداری شایسته برای سازمان خود هستید کافی است با ما در بینو تماس بگیرید. شرکت بینو با بیش از ده سال سابقه در تولید، طراحی و دکوراسیون مبلمان اداری و خانگی در خدمت شماست. کارشناسان بخش فنی ما با مشاوره‌ی رایگان و بازدید از فضای شما مطابق با درخواست شما بهترین پیشنهاد را جهت بهبود فضای کاری در اختیار شما قرار خواهند داد.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید