توسط: تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

یک پارتیشن اداری، راه نهایی برای بازخوانی یک اتاق و اضافه کردن سبکی منحصر به فرد به فضای اداری است. این راهنمای خرید پارتیشن اداری به شما کمک خواهد کرد که یک مدل با ظاهر و قابلیت مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

دیوارهای دائمی اتاق های مختلف را در فضا تعریف می کنند، اما طرحی فضای خود را می توانید به سبکی ویژه در آورید. با یک پارتیشن اداری، می توانید به راحتی اتاق های بزرگ را به فضاهای خصوصی کوچکتر تقسیم کنید، اینکه آیا برای ایجاد یک فضای اداری و تقسیم کننده اتاق مدرن بیش از بازخوانی فضای کلی، آنها همچنین سبکی منحصر به فرد به عنوان نقاط کانونی ارتباطات جمعی به حساب می آیند، همچنین ظرفیت ذخیره سازی اضافی را فراهم می کنند.

اگر هدف شما این است که نور را در فضا پخش کنید، پارتیشن اداری شیشه ای را خریداری کنید، یا برای ایجاد فضایی خوصوصی تر از پارتیشن چوبی استفاده کنید. تقسیم فضای موجود برای هر نیازی، شما می توانید شروع به استفاده بیشتر از پارتیشن کنید، آن ها بهترین جداکننده های فضا هستند.

نکاتی قبل از خرید پارتیشن اداری

  • مقدار فضای موجود را اندازه گیری کنید.
  • برای تعیین اندازه مناسب، فضای کف و ارتفاع سقف خود را اندازه گیری کنید.
  • از نوع پارتیشن ( از نظر جنس) که متناسب با کسب و کار شما است استفاده کنید.
  • اگر حفظ حریم خصوصی اولویت اول شما باشد از پارتیشن چوبی استفاده کنید.
  • پارتیشن شیشه ای باعث افزایش نور در فضا می شود.
  • اگر به طور مکرر پارتیشن ها را جابجا می کنید از پارتیشن متحرک استفاده کنید.
  • بررسی کنید که لولاها و اتصالات پانل ها محکم و مطمئن بسته شده باشند.

فضا برای پارتیشن اداری

تقسیم اتاق یک راه حل عالی است اگر شما نیاز به جدا کردن یک فضای کاری از یک منطقه مشترک دارید. پانل چوبی یا شیشه ای مات مانع از دیدن مبلمان اداری و سایر سخت افزارها می شود. همچنین می توانید برای منابع نور طبیعی از پارتیشن شیشه ای استفاده کنید. همچنین پارتیشن های اداری یکی از بهترین راه ها برای دفع صدا هستند.

حتما بخوانید: پارتیشن چیست؟

زیبایی

تقسیم اتاق ها در یک مجموعه گسترده ای از سبک ها برای هر فضا مناسب است. یک تقسیم کننده نیز یک راه ساده برای شکستن یکنواختی یک دیوار طولانی است. پارتیشن های چوبی با طرح های مختلف می توانند زیبایی را در فضا ایجاد کنند.

 ذخیره سازی

یک واحد عمودی دیوار با قفسه های جداگانه می تواند جداسازی و ذخیره سازی را ارائه می دهد. به طور استراتژیک و ایمن نصب می شوند، می تواند یک تقسیم واضح بین فضاهای تفریحی و ناهار خوری ایجاد کند و به شما اجازه می دهد کتاب ها، عکاسی و یادگاری های خانوادگی را نمایش دهید. یک قفسه باز مفهومی بدون تاریک شدن اتاق مجاور نور را پراکنده می کند.

برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از لیست قیمت پارتیشن اداری، مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

۵/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاه کاربران (0 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید