توسط: تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

چگونه یک میز ارگونومیک پیدا کنیم؟

میز کار ارگونومیک به خوبی طراحی شده، به کاربر اجازه می دهد تنظیمات خود را در طول روز کاری به منظور ارتقاء جریان خون و کاهش تنش ناشی از وظایف تکراری کار انجام دهد. میز اداری ارگونومیک نیز باید برای تمام اقلام مورد نیاز در مجاورت نزدیک اجازه داده شود تا کاربر را مجبور به انجام حرکت های غیرمنتظره برای گرفتن یا تنظیم چیزی نباشد.

میز کامپیوتر ارگونومیک نیز باید کاربر را با فضای کافی در زیر میز اجازه دهد تا حرکت های بدون نیاز به هیچ محدودیتی انجام شود. لازم است که گزینه تنظیم قد برای میز کامپیوتر شما ارگونومیک باشد. ارتفاع مناسب برای میز اداری ارگونومیک بین ۲۶ “-۳۰” است. اگر تنظیم تنظیم ارتفاع وجود نداشته باشد، لازم است که کشو صفحه کلید قابل تنظیم باشد که می تواند موقع تایپ کردن موقعیت بازوها، مچ دست ها و آرنج ها را اصلاح کند.

راهنمایی های سریع برای ایستگاه کاری ارگونومیک:

  • صفحه نمایش کامپیوتر در زاویه دید صحیح. مانیتور را به طور مستقیم در مقابل شما، حداقل ۲۰ اینچ قرار دهید.
  • همه آیتم هایی که اغلب در طول روز استفاده می کنید در نزدیکی شما باشد. این قابلیتی است که میز برای شما فراهم می کند.
  • پد لبه های روی میز برای استراحت مچ دست استفاده می شود.
  • اجازه دهید فضای مناسب در زیر میز کامپیوتر برای کاربر به طور مرتب تغییر موقعیت در هنگام کار. این مکان را از اقلامی که جنبش را محدود می کند آزاد نگه دارید.
  • اگر سطح کار بیش از حد بالا باشد و نمی توان آن را کاهش داد، از صندلی اداری ارگونومیک برای ارائه موقعیت صحیح استفاده کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید میز اداری

برای مشاهده محصولات مبلمان اداری و اطلاع از لیست قیمت انواع میز اداری، مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

۵/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید