توسط: تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ 1 دیدگاه
[vc_row][vc_column][vc_column_text]هنگام انتخاب و خرید میز اداری مناسب، مهم‌ترین نکته این است که مطمئن شوید میز نیازهای اساسی و حتی جزیی شما را برآورده می‌کند تا بتوانید کار خود را به بهترین نحو انجام دهید و بازدهی بالاتری داشته باشید. اگر میز اداری به شما در انجام کار با راندمان و بازدهی بیشتر کمک نکند شاید شما نیاز به صرف هزینه برای خرید میز اداری جدید نداشته باشید. پس بهتر است پیش از بررسی گزینه‌ها و انواع مختلف میز اداری، یک فهرست اولویت‌بندی شده از آنچه برای کار بهتر و مؤثرتر نیاز دارید تهیه کنید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم این فهرست شامل نحوه کار شما و آنچه برای کار کردن نیاز دارید باشد. هنگامی که این عوامل مهم را تعیین کردید، ایده بهتری خواهید داشت که در یک میز اداری چه ویژگی‌هایی برای شما مهم است. سپس، می‌توانید به بررسی سایر ویژگی‌ها مانند فضای اداری در دسترس، بودجه و وضعیت بصری یا زیباشناسی که انتظار دارید بپردازید.

راهنمای انتخاب و خرید میز اداری مناسب
راهنمای انتخاب و خرید میز اداری مناسب

راهنمای انتخاب و خرید میز اداری مناسب

همان گونه که گفتیم اولین قدم در انتخاب و خرید میز اداری مناسب باید برای شما داشتن یک فهرست اولویت دار از آنچه نیاز دارید باشد. این فهرست می‌بایست موارد زیر را در بر بگیرد. پیش از خوانش این جدول بهتر است به شما بگوییم که آن چه ملاحظه می‌کنید نتیجه‌ی بررسی‌های ما با حدود دو دهه سابقه در صنعت مبلمان اداری است، بنابراین احتمال موفقیت‌آمیز بودن روشی که ما بهش ما پیشنهاد می‌کنیم بسیار بیشتر از موارد دیگر است. همچنین ما به شما پیشنهاد می کنیم مقاله “نکات مهم هنگام انتخاب و خرید میز اداری چیست؟” و “ارتفاع میز اداری –ارتفاع مناسب میز اداری چه مقدار است؟” را نیز بخوایند. زیرا می تواند اطلاعات کامل‌تری را به شما که هر گیر و دار انتخاب و خرید میز اداری مناسب هستید بگذارد.

چگونه کار می‌کنید

آیا زمان زیادی را صرف انجام کارهای اداری، تهیه پیش‌نویس یا ترسیم نقشه ها، یا تایپ کردن در رایانه می‌کنید؟ آیا اغلب جلساتی را در دفتر خود برگزار می‌کنید یا بازدیدکنندگان زیادی دارید؟

نیازهای کاری شما

آیا از چاپگر، بیش از یک مانیتور رایانه استفاده می‌کنید یا به فضای ذخیره‌سازی اضافی برای فایل‌ها یا لوازم نیاز دارید؟ آیا همکاران ایده یا مطالبی را با شما به صورت مداوم به اشتراک می‌گذارند؟

درک اصول آنچه یک میز اداری مناسب

هنگام ارزیابی میز اداری، روی موارد زیر تمرکز و به شدت به بررسی آن‌ها بپردازید:

  • نیازهای کاری شخصی
  • اندازه فضای اداری
  • بودجه موجود
  • تصویر و زیبایی‌شناسی مورد نظر

روش‌های انتخاب و خرید میز اداری مناسب

  • برای کسانی که سفر می‌کنند یا زمان زیادی را خارج از دفتر می‌گذرانند، یک واحد با کشوهای داخلی و قفل شونده و کابینت نگهداری پرونده و حریم خصوصی بیشتری را در نظر بگیرید.
  • اگر فرآیند‌های انجام کار در سازمان شما پیچیده است و بروکراسی (کاغذبازی) میزان زیادی از زمان روزانه‌ی کاری شما را می‌گیرد انتخاب یک میز اداری L شکل یا میز اداری U شکل می‌تواند فضای بیشتری را برای افراد فراهم کند.
  • اگر با بیش از یک مانیتور کامپیوتر و یک چاپگر روی میز خود کار می‌کنید، با قرار دادن چاپگر خود روی یک کوردنزا یا سایر مبلمان اداری، مانند قفسه کتاب، فضای بیشتری ایجاد کنید یا یک میز کوچک به جلوی میز خود اضافه کنید.
  • اگر در دفتر خود جلساتی برگزار می‌کنید و با دیگران همکاری می‌کنید، یک میز مدولار همراه با مبلمان اداری مشابه، می‌تواند انتخاب خوبی باشد، مانند میز اداری L شکل یا میز اداری U.
  • بسیاری از افراد به دنبال فضای سطحی و ذخیره‌سازی در یک میز اداری هستند. اگر برای دستیابی به هر دو مشکل دارید، با اضافه کردن یک کابینت ذخیره‌سازی بالای سر، از فضای عمودی استفاده کنید و سعی کنید فضای اداری خود را به حداکثر برسانید. «به حداکثر رساندن فضای اداری می‌تواند فضای سطح میز و فضای ذخیره‌سازی بیشتری را فراهم کند.»
  • قبل از انتخاب و خرید میز اداری مناسب، اندازه محل کار خود را اندازه بگیرید. فضایی بین ۱.۵ تا ۲ متر در پشت میز اداری بگذارید تا جایی برای حرکت داشته باشید. اگر فضای محدودی دارید، یک میز کوچکتر مانند میز کامپیوتر می‌تواند مجهز به سطوح کار، کشوها یا قفسه‌ها باشد. میز گوشه‌ای گزینه دیگری برای فضاهای کوچک و همچنین دفاتر خانگی است زیرا می‌تواند فضای کوچکی را تبدیل به دفتر کار کند. هنگام قرار دادن میز خود مطمئن شوید که پنجره‌ها و درها بدون مانع هستند و به خاطر داشته باشید که پرده‌های پنجره می‌توانند به نور طبیعی ناخواسته کمک کنند. «تطبیق میز اداری شما با فضای موجود، محیط کاری کارآمدتر و پربارتری را ارائه می‌دهد.»
  • بودجه تعیین شده اغلب تعیین می‌کند که چه نوع میز اداری می‌توانید خریداری کنید. اگر بودجه‌تان به شما اجازه نمی‌دهد هر آنچه را که می‌خواهید برای فضای اداری خود به دست آورید و داشته باشید، خرید را به صورت مرحله‌ای در نظر بگیرید و فراموش نکنید که برای یک صندلی اداری بودجه‌بندی داشته باشید.
  • علاوه بر این، میز شما باید تصویر و زیبایی‌شناسی مورد نظر شما را به تصویر بکشد. آیا محیط اداری شما امروزی، مدرن یا سنتی است؟ آیا نیاز به حضور اجرایی دارید؟ چوب را ترجیح می‌دهید یا لمینت؟
 انتخاب و خرید میز اداری مناسب
انتخاب و خرید میز اداری مناسب

سایر جزئیات برای در نظر گرفتن هنگام انتخاب و خرید میز اداری مناسب

صندلی اداری

هنگام خرید میز اداری، بودجه‌ای برای صندلی اداری در نظر بگیرید. به دنبال آن صندلی اداری باشید که برای تشویق وضعیت بدنی مناسب، کاهش خستگی، کمک به جریان خون مناسب و به حداقل رساندن خطر سندروم استرس مکرر، راحتی و حمایت را فراهم کند.

ست مبلمان اداری

کل ست مبلمان اداری و میز اداری که خریداری می‌کنید را در نظر بگیرید. بسیاری از میزها بخشی از یک مجموعه هستند و ممکن است شامل موارد مفید دیگری برای دفتر شما مانند پرونده‌های جانبی و قفسه کتاب باشند.

دوام

گزینه‌های تکمیل و دوام را در مبلمان اداری در نظر بگیرید. سطوح لمینت دوام بالاتری را ارائه می‌دهند و دارای انواع پوشش‌ها و سبک‌ها هستند. سطوح روکش چوبی دارای روکش‌های لاکی کاتالیز شده هستند که بسیار بادوام‌تر از میزهای ساخته شده در گذشته هستند. این روکش‌ها نیز ظاهری زیبا را ارائه می‌دهند.

سوالات مهم خرید میز اداری

پیش از انتخاب و خرید میز اداری مناسب برای محل کار خود بهتر است این سوالات و سوالاتی از این دست را ازخود بپرسید و به پاسخی مناسب برای هر کدام رسیده باشید تا خرید موفقی داشته باشید.
آیا این میز اداری نیازهای کاری شخصی را برآورده می‌کند؟
آیا این میز با توجه به اندازه منطقه کاری به راحتی در دفتر قرار می‌گیرد؟
آیا می‌توان این میز را با بودجه‌ای که اختصاص داده شده خریداری کرد؟
آیا بودجه مناسبی برای یک صندلی اداری اختصاص داده شده است؟
آیا به هنگام انتخاب و خرید میز اداری سبک زیبایی شناختی مشخص شده توسط شرکت نشان داده می‌شود؟

نکات کلیدی انتخاب و خرید میز اداری مناسب

هنگام انتخاب و خرید میز اداری مناسب، مهم‌ترین نکته این است که اطمینان حاصل کنید که میز اداری نیازهای خاص شما را برآورده می‌کند تا بتوانید کار خود را به بهترین نحو انجام دهید. همان طور که گفتیم ابتدا یک فهرست از اولیت‌های کاری خود داشته باشید و به یاد داشته باشید انتخاب و خرید میز اداری مناسب برای شما می‌بایست یکی از موارد زیر باشد:

  • میز کامپیوتر و چرخ دستی
  • میز اداری L شکل
  • میز اداری U شکل
  • میزهای نشستن و ایستادن
  • میزهای اداری گوشه‌ای
  • میز اداری اجرایی

در مورد خرید میز اداری می‌توانید مقاله «انتخاب و خرید میز اداری مدرن» را بخوانید.

نتیجه گیری

از فروشگاه مبلمان اداری بینو دیدن کنید شما می‌توانید با بازدید از سایت بینو، به طور کامل با قطعات مبلمان اداری با کیفیت و قابل عرضه آشنا شوید. چه به دنبال یک میز پذیرش جادار، صندلی‌های اداری، میزهای اتاق کنفرانس یا فضای ذخیره‌سازی باشید، فروشگاه مبلمان اداری بینو به شما کمک خواهد کرد.

کارکنان و گروه حرفه‌ای پشتیبانی و بازار ما مجموعه گسترده‌ای از مبلمان خانگی و اداری درجه یک را به شما معرفی می‌کنند. علاوه بر این، حتی اگر مطمئن نیستید که به دنبال چه تجهیزی برای فضای اداری خود هستید یا کدام تجهیز می‌تواند به شما کمک کند، می‌توانید به کارمندان باتجربه ما اعتماد کنید تا طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها را به شما ارائه دهند. ایده‌های نوآورانه آن‌ها به شما کمک می‌کند خلاقیت را در سازمان خود شکوفا کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

  1. بازتاب: راهنمای خرید میز اداری- ویژگی‌های مهم هنگام خرید میز اداری | مبلمان اداری بینو

دیدگاهتان را بنویسید