توسط: تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

آیا تا به حال آن روزهایی را دیده اید که هر ضربه ای روی صفحه کلید و یا کلیک روی یک ماوس، به نظر می رسد در سراسر اداره پخش می شود؟

افرادی را که واقعا صحبت می کنند نادیده نگیرید ، سطوح سر و صدایی که ادارات معمولی می توانند از آن بیرون بیایند! در واقع، نویز بیش از حد یکی از بزرگترین علل از دست دادن بهره وری برای کارکنان است. پس چگونه می توانید با همه صدای موجود در فضای اداری مبارزه کنید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر با بینو  همراه باشید.

  • چه کاری می توانم برای کاهش صدا انجام دهم؟

مدیریت صدا به مراتب موثرترین راه برای کاهش نویز بیش از حد در فضای اداری است. مدیریت صدا شامل چند مرحله مختلف می شود. اولین بار در طراحی کلی دفتر شما اتفاق می افتد. پانل های سقفی با ضریب جذب بالا می تواند برای کمک به کاهش “سر و صدا” استفاده شود. علاوه بر پانل های سقفی، شما می توانید سیستم های پوشاننده صدا، همچنین به عنوان “دستگاه نویز سفید” اشاره کرد. این دستگاه انواع صداها را پوشش می دهد و به ایجاد یک پس زمینه خنثی تر برای کار شما کمک می کند.

گام های دیگری نیز وجود دارد که کارکنان اداری مختلف می توانند برای کاهش سر و صدا در مناطق فوری خود اقدام کنند. هدفون شخصی می تواند به حذف صدای کیبورد و صدای بلند در دفتر کمک کند. شما حتی می توانید دفتر را تغییر دهید به طوری که میزها کمی بیشتر گسترش می یابند و هرکدام از فضای شخصی خود را بیشتر میسازند. برای مشاوره در مورد چگونگی ترتیب دفتر خود برای به حداکثر رساندن فضای شخصی، با ما تماس بگیرید.

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید