توسط: تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ 1 دیدگاه

حتی اگر شما یک مدیر اداری باشید که وظیفه ارتقاء دکوراسیون و معماری داخلی شرکت خود را داشته باشید و چه یک صاحب یک کسب و کا باشید به چند میز و صندلی نیاز دارد. میز و صندلی اداری و به صورت کلی مبلمان اداری ساختار اداری و فضای سازمانی شما را شکل می‌دهد. به یاد داشته باشید یافتن بهترین مبلمان اداری برای تیم شما با در نظر گرفتن نیازهای منحصر به فرد شما آغاز می‌شود. بنابراین در خرید مبلمان اداری مدرن و ارزان می‌بایست بسیار دقت کنید.
در ادامه ما چندیدن مورد مهم را که در خرید مبلمان اداری مدرن و ارزان مهم تلقی می‌شود را برای شما ارائه می‌دهیم.

خرید مبلمان اداری مدرن و ارزان
خرید مبلمان اداری مدرن و ارزان

خرید مبلمان اداری مدرن و ارزان چگونه است؟

تمامی خریداران مبلمان اداری و سایر تجهیزات اداری به دنبال این هستند که بهترین و با کیفیت‌ترین مبلمان اداری را در سازمان خود داشته باشند به همین خاطر می‌بایست نکاتی را در خرید مبلمان اداری مدرن و ارزان رعایت کنند. این نکات عبارت‌اند از:

آگاهی از اندازه فضای اداری

اندازه گیری فضا بسیار ساده است اگر فقط به تنظیمات دفتر فعلی نگاه کنید و تصمیم گیری را بر اساس تعداد میزها، صندلی‌ها و سایر تجهیزاتی که در حال حاضر دارید، انجام دهید. اما اگر می‌خواهید به یک فضای کاری بزرگتر یا حتی یک میز L شکل یا میز U شکل را در فای اداری خود داشته باشید چه باید انجام دهید؟ خرید مبلمان اداری مدرن و ارزان در اندازه‌های مختلف بر جریان دفتر شما تأثیر می‌گذارد، و اگر مراقب نباشید، خرید اشتباه آن می‌تواند هزینه‌ی زیادی را به سازمان شما تحمیل کند.
برای خرید درست ابتدا بهتر است اندازه گیری کنید و سعی کنید مبلمان اداری مختلف را با طرح‌های مختلف در فضای اداری خود تصور کنید. اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم از خدمات برنامه ریزی فضای رایگان ما استفاده کنید و ما برای شما این بخش را رایگان انجام خواهیم داد.

چه دارید و چه ندارید

قبل از اینکه حتی بودجه خود را در نظر بگیرید، فهرستی از آنچه که نیاز دارید را تهیه کنید. چند میز، صندلی و میز؟ لوازم جانبی ذخیره‌سازی و میز چگونه است؟ آیا میز کارگروهی مورد نیاز شما خواهد بود؟ مدتی زمان بگذارید و به همه این موارد فکر کنید؛ این می‌تواند به ارائه یک پیشنهاد واقعی و مناسب با بودجه به شما و سازمانتان کمک کند. اگر قبلاً بودجه‌ای به شما اختصاص داده شده است، با دانستن اینکه چه چیزی نیاز دارید، برنامه ریزی مناسب انجام می‌شود.

بودجه‌ی مورد نظر

یادتان باشد هیچ ارزانی بی‌حکمت نیست و در دام مبلمان اداری ارزان نیافتید زیرا ممکن است هزینه بسیار بیشتری را در بلند مدت به شما تحمیل کند. هنگام جستجوی تولید کننده مبلمان اداری، این مورد در نظرتان باشد که مبلمان اداری مدرن و ارزان را از یک شرکت معتبر خریداری کنید.
به یاد داشته باشید که یک محصول درجه یک برای سال‌ها استفاده حرفه‌ای روزمره طراحی شده است. این ممکن است به تحقیقات و تلاش زیادی از جانب شما به عنوان خریدار نیاز داشته باشد تا محصول بهتری در اختیار شما و کارمندانتان قرار گیرد.

حداکثر رساندن فضای کاری دفتر

اگر قصد خرید مبلمان اداری مدرن و ارزان و جدید را دارید، چرا ویژگی‌های بیشتری به فضای اداری اضافه نمی‌کنید؟ از مبلمان اداری می‌توان برای ایجاد انواع مختلف فضاها مانند مناطق مشترک و مبلمان یکسان برای ایجاد انعطاف‌پذیری بیشتر استفاده کرد. به عنوان مثال، یک میز ایستاده یا میز با قابلیت تنظیم ارتفاع می‌تواند به عنوان یک میز نشیمن استفاده شود، یا یک اتاق بزرگ با یک میز کارگروهی به عنوان محلی برای تبادل اطلاعات و کار تیمی در نظر گرفته شود.

ارگونومی و بهره وری

ارگونومی یک کلمه رایج است، اما ارگونومی چیست؟ دانشگاه کارولینای شمالی ارگونومی را به شرح زیر تعریف می‌کند: «بررسی چگونگی رفتار افراد در محیط کار. به طور خاص، یک ارگونومیست، ابزار و تجهیزات کار را متناسب با کارمند طراحی یا اصلاح می‌کند. هدف از ارگونومی این است که ناراحتی و خطر آسیب ناشی از کار را از بین ببریم. به عبارت دیگر، کارمند اولویت اول در تجزیه و تحلیل یک محل کار است.»
ارگونومی می‌تواند بهره وری و روحیه کلی کارکنان را تا حد زیادی افزایش دهد. این فقط در مورد راحت بودن نیست؛ این در مورد سلامت کارمندان نیز صادق است. در نهایت، ارگونومی خوب نتیجه نهایی را برای شرکت بهبود می‌بخشد و به کارکنان اجازه می‌دهد تا بهترین و بالاترین بازدهی خود را داشته باشند.

برند تجاری

ممکن است تصمیم نهایی را برای خرید مبلمان برای طراحی مجدد دفتر را شما بگیرید. اما به یاد داشته باشید مبلمان اداری باید ارزش‌ها و شخصیت شرکت را منعکس کند. مشتریان از فضای کار شما می‌بایست به وجد بی آیند و آن را تا همیشه به خاطر بسپارند. این بسیار مهم است که رنگ ها، ساختار و چیدمان بتواند اوضاع و احوال سازمان ما را نشان دهد.

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

  1. بازتاب: خرید صندلی اداری باید با بررسی چه جزئیاتی انجام شود | مبلمان اداری بینو

دیدگاهتان را بنویسید