توسط: تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

کابینت فایلینگ علاوه بر این که یک را عالی برای ذخیره سازی اسناد است، می تواند مبلمانی برای نگه داری از اسناد جهت از بین رفتن باشد.

هرچند فضای سک سازمان همیشه کافی نیست زیرا این اسناد مهم حاوی اطلاعات حساس هستند، ممکن است بخواهید آنها را توسط کابینت فایلینگ قفل دار برای جنبه های امنیتی حفظ کنید.

  • جلوگیری از سرقت

اگر کسی به خانه و یا دفتر شما وارد شود، آنها فایل های کابینت را مشاهده می کنند، این اغلب اولین جایی است که آن ها مشاهده می کنند.

فرم های مالیاتی و کارت های اعتباری حاوی اطلاعات بیشتری برای آنها برای سرقت هویت شما است. اگر اسناد حساس شما در یک کابینت فایلینگ قفل دار ذخیره شود، آن سخت خواهد بود برای دزدان که بتوانند به سرعت به چیز هایی که نیاز دارند دست پیدا کنند.

  • از اطلاعات شخصی یا کسب و کار خود محافظت کنید

اطلاعات قفل شده در مورد شما، خانواده و یا کسب و کار می تواند برای شما جهت ذخیره مفید باشد.

اگر قصد دارید سوابق پزشکی یا اسرار تجاری را در خانه یا دفتر خود ذخیره کنید، آنها را با کلید قفل کنید.

در غیر این صورت، یک کارمند عصبانی می تواند اطلاعات حیاتی کسب و کار، محصولات یا مشتریان شما را سرقت کرده و آنها را در اختیار شما قرار دهد.

  • قوانین و دستورالعمل های حفظ حریم خصوصی

اگر شما یک کسب و کار یا تشکیلات سازمانی هستید، ضروری است که از هرگونه قوانین و مقررات حفظ حریم خصوصی یا دستورالعمل های مربوط به صنعت خود پیروی کنید.

این به معنای حفاظت از هر گونه اطلاعات حساس که ممکن است از طرف مشتریانتان باشد است، مانند شماره های بیمه های تامین اجتماعی یا اطلاعات کارت های اعتباری. تمام پرسنل و فایل های مرتبط با پزشکی باید قفل شوند و دسترسی ای قابل کنترل داشته باشند.

داشتن قفل کابینت فایلینگ اطمینانی برای این است که اطلاعات تنها توسط کسانی که مجاز به استفاده از آن ها هستند قابل دسترسی است.

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید