توسط: تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ 0 دیدگاه
[vc_row height=”small” us_notification=”” notification=””][vc_column][vc_column_text]

با توجه به تمرکز فزاینده بر سلامت محیط زیست، بیشتر کسب و کارها و دفاتر در حال تلاش برای تبدیل شدن به محیط زیست سازگارتر هستند.

در حالی که برخی از افراد برای ایجاد یک دفتر سازگار با محیط زیست بسیار آگاه هستند، دیگران مطمئن نیستند که چگونه برای رسیدن به این هدف باید حرکت کنند و یا آن واقعا ارزش تلاش دارد یا خیر؟

با ایجاد یک دفتر سازگار با محیط زیست، شما قادر به کاهش هزینه های گزاف خواهید داشت و بخش خود را برای کمک به محیط زیست کمک می کنید. پس چگونه می توان یک دفتر سازگار با محیط زیست به دست آورد؟

از میزان محصولات کاغذی که روزانه استفاده می کنید آگاهی داشته باشید. هنگام چاپ، از هر دو طرف کاغذ استفاده کنید تا مصرف کاغذ کاهش یابد. به جای استفاده از لیوان های کاغذی برای آب یا قهوه، برای تیم خود لیوان ها یا فنجان های قابل استفاده مجدد برای کاهش زباله تان را فراهم کنید.

سعی کنید مصرف انرژی خود را در طول روز محدود کنید. به جای استفاده از چراغ های بالای سر، سعی کنید تا نور طبیعی را به همان اندازه که ممکن است استفاده کنید.

مانیتور کامپیوتر خود را به روشنایی کمتری متمایل کنید تا میزان انرژی مورد استفاده رایانه شما کاهش یابد.

در انتهای روز، بعضی از لوازم مانند مایکروویو و دستگاه قهوه را از برق بکشید و همچنین کامپیوتر خود را کاملا خاموش کنید.

از محصولاتی که با مواد بازیافتی ایجاد شده استفاده کنید. این می تواند لوازم التحریر و سایر لوازم اداری باشد.

اجازه دهید بعضی از کارکنان در طول روزهای خاصی در هفته استراحت کنند. این می تواند به حذف برخی از منابع انرژی و همچنین کاهش مبلغ مورد نیاز مبلمان در دفتر کمک کند.

یک برنامه ایجاد کنید که به اعضای تیم اجازه دهد در روز های متفاوت از همان میز و کامپیوتر استفاده کنند.

هنگام جستجو برای مبلمان جدید برای دفتر خود، به دنبال مبلمان مورد استفاده به جای مبلمان جدید بروید.

انرژی کمتری برای پرکردن یک فضا با مبلمان قدیمی تر به نسبت ایجاد یک قطعه جدید از مبلمان اداری که ممکن است تا مدت طولانی کار نکند، وجود دارد.

در مبلمان اداری بینو bayno، می توانید دفتر خود را به یک فضای مشارکتی برای کارکنان خود تبدیل کنید. از میز، صندلی های ارگونومیک، میز های اتاق کنفرانس، شرکت بینو دارای همه چیزهایی است که شما نیاز دارید تا یک محیط کاری راحت و سالم برای کارکنان خود ایجاد کنید.

 برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۴۷۶۲۳۰۰۸[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”auto” us_notification=”” notification=””][vc_column][us_btn text=”برای مشاهده انواع خدمات بینو کلیک کنید” color=”red” align=”center” link=”url:http%3A%2F%2Fbayno-co.com%2F%25D9%2585%25D8%25A8%25D9%2584%25D9%2585%25D8%25A7%25D9%2586-%25D8%25A7%25D8%25AF%25D8%25A7%25D8%25B1%25DB%258C-%25D9%2584%25D9%2588%25DA%25A9%25D8%25B3%2F%3Fpreview%3Dtrue||target:%20_blank”][/vc_column][/vc_row]

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید