توسط: تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

دربارۀ پارتیشن اداری

 

طراحی دکوراسیون برای هر فضای کاری، تصمیمی مهم است که نیازمند یک برنامه‌ریزی دقیق، حساب شده و متناسب با فضای کاری، نوع فعالیت و مهارت‌های کارکنان شرکت است. رویکرد امروزی به طراحی دفتر، نتیجۀ مستقیم تجاربی است که طی دهه‌های گذشته به دست آمده است. در طول این سال‌ها مشخص شد که سبک مبلمان اداری در افزایش یا کاهش بهره‌وری کارکنان و روحیۀ آنها تأثیر بسزایی دارد.

 

ویژگی‌های پارتیشن اداری

در دنیای مدرن، پارتیشن اداری به عنوان سبک جدیدی از مبلمان اداری، به کمک دکوراسیون داخلی شتافت تا در کنار جداسازی و تفکیک فضای کارکنان از یکدیگر، زمینه‌ساز تعامل و همکاری میان آنها شود. علاوه بر این ویژگی‌ها، تجربه نشان داده که استفاده از پارتیشن اداری در افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها بسیار مؤثر است.

 

راه‌کار Open-Office

شایان ذکر است که دفاتر پلن باز، بهتر است با استفاده از سیستم پارتیشن اداری ساخته شوند. رویکرد پارتیشن‌های اداری به لحاظ پیچیدگی، زیبایی‌شناختی و عمل‌کرد، سطح بالایی از توسعه را ایجاد می‌کند. فن‌آوری پیشرفتۀ این سیستم‌ها مقدار زیادی از اطلاعات موجود در محل کار را به راحتی در اختیار کارکنان قرار می‌دهد. راه‌کارهای Open-Office با ارزش ذخیرۀ بالای زمانی، به کارکنان و گروه‌های کاری کمک می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن، وظایف خود را انجام دهند. پارتیشن‌های اداری به سرعت و به ارزانی نصب و تنظیم مجدد می‌شوند تا مکانیزم‌های حرکت، تعامل و بهره‌وری را افزایش دهند. بنابراین با در نظر گرفتن ویژگی‌های مذکور، پارتیشن‌های اداری را شاید بتوان نوآورترین و خلاقانه‌ترین نوع مبلمان اداری در عصر حاضر دانست.
جهت بررسی و خرید مبلمان اداری بینو با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۴۰۲۶۴۹۷-۴۶۱۲۰۱۸۶

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید