توسط: تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ 0 دیدگاه

خرید مبلمان اداری مناسب بیشتر از آنچه که تصور می‌کنید در راه‌اندازی کسب و کار نقش دارد. کارمندان برای انجام وظایف خود به شکلی مفید به مبلمان راحت و ارگونومیک در محیط کار خود نیاز دارند. انتخاب موارد مناسب می‌تواند تفاوت چشمگیری در سطح رضایت و سلامتی طولانی مدت آن‌ها ایجاد کند. برای انتخاب و خرید مبلمان اداری مناسب باید این سوالات را از خود بپرسید:

  • آیا آن‌ها نشستن یا ایستادن پشت میز اداری و کار خود را ترجیح می‌دهند؟
  • آیا برای هر کارمند یا گروهی از کارمندان دفاتر جداگانه‌ای وجود دارد؟
  • در هر دفتر چند میز و صندلی نیاز دارید؟
  • آیا شما همچنین نیاز به تهیه صندلی اتاق انتظار، میز کنفرانس، میز و صندلی اتاق استراحت و موارد دیگر دارید؟
  • در مورد روشنایی و نور و همچنین فایل ذخیره‌سازی نظیر کابینت و کمد چطور؟
خرید مبلمان اداری مناسب
خرید مبلمان اداری مناسب

کدام ویژگی‌ها در خرید مبلمان اداری مناسب مهم هستند؟

به نظر می‌رسد انتخاب و خرید مبلمان اداری مناسب یک قسمت طاقت فرسای از قبل دلهره‌آور راه اندازی یک دفتر کار جدید باشد و در عین حال یکی از مواردی است که نمی‌خواهید از آن غافل شوید. زیرا مبلمانی که انتخاب می‌کنید فرصتی برای ایجاد تأثیرات عالی و مثبت در مشتریان و کارمندان احتمالی است. این راهنما به شما کمک می‌کند مبلمان اداری مورد علاقه مشتریان و کارمندان خود را انتخاب کنید.

مبلمان اداری درباره شرکت شما چه می‌گوید

خود را به عنوان مشتری جدیدی تصور کنید که برای اولین بار وارد کار شما می‌شود. مبلمان شما چه تأثیری می‌گذارد؟ آیا حرفه‌ای، با کلاس، و جذاب و گیراست، یا کثیف، از رده خارج یا ناراحت کننده است؟ آیا مشتریان شما در آینده بارها و بارها منتظر بازگشت خواهند بود، یا آیا آن‌ها تعجب می‌کنند که در وهله اول در سازمان شما چه کاری انجام می‌دهند؟ و حتی شما در ان سازمان با آن وضع چه می‌کنید؟

دفتر مدرن با انتخاب عالی مبلمان اداری

انتخاب موارد مناسب از همان لحظه  ورود بازدید کنندگان به شرکت شما می‌تواند شما را برای آینده‌ای موفق آماده می‌کند. مبلمان اداری جدید که شیک و راحت باشد، بازدیدکنندگان را به ورود و نشستن دعوت می‌کند. مبلمان نامناسب  باعث شود آن‌ها با عجله عقب نشینی کنند. بنابراین بسیار مهم است که فرایند انتخاب را جدی بگیرید.

عوامل مهم در خرید مبلمان اداری مناسب

اولین قدم در انتخاب مبلمان اداری این است که تصمیم بگیرید چه نوع فرهنگی را می‌خواهید ایجاد کنید. سپس ببینید چه چیزی برای تحقق آن نیاز دارید. در اینجا چند نکته برای کمک به پیشرفت امور وجود دارد:

از خود در مورد فضای کاری مورد نظر خود بپرسید

آیا کارمندان در دفاتر شخصی، فضاهای باز یا ترکیبی کار می‌کنند؟ به چند اتاق و ست مبلمان نیاز خواهید داشت؟ برای تهیه فضاهای مختلف به چند قطعه از هر نوع مبلمان اداری نیاز خواهید داشت؟

خرید مبلمان اداری مناسب چگونه است
خرید مبلمان اداری مناسب چگونه است

چگونه می‌توانید راحتی را تضمین کنید

آیا به صندلی‌های اداری استاندارد با دسته‌های بازو یا گزینه‌های انعطاف پذیرتر نیاز دارید؟ میزهای اداری و میزهای کنفرانس چطور؟ اطمینان از اینکه خرید مبلمان اداری مناسب، راحتی و سلامتی آن ها را تضمین می کند.

در خرید مبلمان اداری مناسب، سازمانی بیاندیشید

لوازم اداری، کابینت پرونده و سایر تجهیزات را کجا نگه دارید؟ آیا هر دفتر کار خود را دارد یا از یک فضای متمرکز استفاده خواهید کرد؟

رشد و آینده شرکت

حساب کردن آنچه اکنون به آن احتیاج دارید آسان است. اما آیا تجارت شما در حال گسترش است؟ آیا شما امیدوارید که در آینده رشد کنید؟ فراموش نکنید که فضای لازم برای گسترش شرکت فراهم است.

وقتی اصول را بالا را رعایت کردید، وقت آن است که انواع مبلمان مورد نیاز خود را برای هر فضای مختلف در نظر بگیرید. فضاها عموما شامل موارد زیر می شوند:

  • مناطق انتظار یا پذیرایی
  • اتاق کنفرانس
  • دفاتر
  • سایر فضاهای کاری
  • فضاهای فلکس
  • اتاق پرونده‌ها
  • فضاهای دستگاه کپی / دستگاه نمابر
  • اتاق‌های پست
  • سالن‌ها

قیمت مبلمان اداری

یکی دیگر از مواردی که بر نحوه‌ی انتخاب مبلمان اداری تاثیر گذار است، قیمت مبلمان اداری است. قیمت مبلمان اداری می‌تواند بسته به عوامل زیادی باشد. نوع روکش، جنس موارد (شیشه، اهن، آلومینیوم، چوب و…)، امکانات تعبیه شده بر روی مبلمان و… هر کدام به نوعی بر روی قیمت مبلمان اداری تاثیرگذار است. اما آنچه نهایت شما را به انتخابی درست می‌رساند در نظر گرفتن بودجه است. بودجه می‌تواند انتخاب‌های شما را گویا، شفاف و بهتر نماید.

با توجه به تولیدکنندگان مختلف مبلمان اداری و منابع متفاوت آن‌ها برای خرید و تهیه مواد اولیه هر کدام از ان‌ها قیمت‌های مختافی را ارائه می‌دهند اما برای خرید مبلمان شما می‌بایست به این نکته توجه کنید که نوع برش و زیبایی در طراحی نیز می‌تواند بر روی قیمت نهایی مبلمان اداری تاثیرگذار باشد.

پیشنهاد ما

تمام این موارد ذکر شده جزو تجریبات گروه فنی و طراحی ما بوده که به صورت خلاصه در این مقاله برای شما به نگارش درآمده است. در نهایت اگر به خرید و اجرای دکوراسیون داخلی و طراحی مدرن در سازمان خود فکر می‌کنید، امیدواریم این گزارش برای شما مفید بوده باشد. این‌ نوشتار و بسیار ناگفته‌های دیگر که در مقالات قبلی ذکر شده‌اند و یا در ادامه خواهیم گفت، همگی جزو مزایای افزودن مبلمان اداری و تغییر نگرش نسبت به آن در سازمان شما خواهند بود.

بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که محیط کاری شما از نظر مبلمان اداری نظیر میز کار اداری، صندلی اداری، صندلی کنفرانس، میز اداری و… دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست، زمان مناسب جهت ورود به فروشگاه فرا رسیده است. تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی‌های دکوراسیون تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید