توسط: تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ 0 دیدگاه

خرید صندلی اداری طبی چه ویژگی‌هایی دارد؟ در محیط معمول اداری ، احتمالاً اکثر افراد لازم است که پشت میز کار کنند. در نتیجه ، دسترسی به مکانی مناسب و راحت برای نشستن بسیار مهم است. خرید صندلی اداری آن قدر مهم است که می تواند بر بازدهی افراد در سازمان موثر باشد. علاوه بر آن می تواند قدرت آن ها در رفع مسائل را افزایش دهد. تمرکز آن ها را بالا ببرد. سلامتی آن ها را حفظ کند. و در نتیجه ی تمام این رفتارها، سازمان از کارآیی بالای آن ها منتفع گردد.

راهنمای خرید صندلی اداری طبی برای سازمان

چرا خرید صندلی اداری طبی مناسب مهم است؟

صرف نظر از اینکه شغل شما چیست ، اگر در حالی که پشت میز نشسته اید ملزم انجام امرو عادی رو روزانه ی کاری خود هستید ، استفاده صحیح از صندلی اداری بسیار مهم است. اما چرا انتخاب این قطعه از مبلمان اداری به این همه فکر نیاز دارد؟ بیایید توضیح دهیم که چرا مهم است  و انچه را که در مقدمه ذکر کردیم را موشکافی کنیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را با هم به اشتراک بگذاریم.

سلامتی کارمندان

راز اصلی در خرید صندلی اداری طبی این است که سلامتی از اهمیت بالاتری برخوردار است. بنابراین بسیار مهم است که برای مراقبت از سلامتی خود آنچه می توانید انجام دهید بر روی سلامتی  تاثیر منفی نگذارد. به این معنا که رفاه و آسایش در هنگام انجام امور اداری روزانه به صندلی اداری و نوع نشستن بر آن بستگی دارد.

به عنوان مثال ، اگر صندلی  از ویژگی های ارگونومیک برخوردار نباشد، پس از مدت کوتاهی احساس در خواهید کرد. همچنین ممکن است متوجه تغییر وضعیت بدن خود شوید. اگر صندلی پشتیبانی مورد نیاز برای نشستن صحیح را فراهم نکند، در مدت کوتاهی تمایل به قوز کردن به وجود می‌آید. این می‌تواند به کمر فشار بیاورد، کشیدگی پشت را افزایش دهد. و در نهایت منجر به درد گردن و شانه شود. اگر این مسئله به مرور زمان ادامه داشته باشد، می تواند دردها را بدتر کرده، باعث ناراحتی شده و سلامت کلی بدن را تحت تأثیر قرار دهد.

سطح بهره وری شما

آیا می دانید صندلی نامناسب می تواند بر روی سطح بهره وری نیز تأثیر بگذارد؟ حقیقت این است که یک صندلی ناراحت و بد ساخت، ممکن است باعث حواس پرتی شود. به این معنی که تمرکز خود را از دست می دهید. در نتیجه، عملکرد کاری ممکن است روز به روز تضعیف و کاهش یابد.

خرید صندلی اداری طبی

با توجه به وجود مدل های مختلف و تولید کننده و طراحان مختلف ، انتخاب بهترین صندلی اداری کاری دشوار است. به همین خاطر داشتن آگاهی لازم برای خرید و یافتن بهترین و مناسب ترین صندلی اداری امری پیچیده و طاقت فرسا است. ما در ادامه برای شما اطلاعات جزئی بسیاری را آورده ایم تا شما انتخابی درست در خرید صندلی اداری داشته باشید.

انتخاب سبک در صندلی اداری

صندلی های اداری در اشکال ، اندازه ها و سبک های مختلف موجود است. بنابراین برای انتخاب نوع مناسب مدل ، دانستن تفاوت بین آنها مهم است. در زیر ، برخی از محبوب ترین سبک های صندلی اداری را بررسی می کنیم.

صندلی های اداری اپراتور

اغلب صندلی اداری “معمولی” در نظر گرفته می شود.

  • معمولاً دارای یک صندلی جادار و قسمت پشتی برای افزایش راحتی است.
  • ویژگی های اصلی می تواند شامل قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی ، شیب عقب هستند.
  • با مواد مختلف صندلی ، از جمله پارچه ، وینیل و پلاستیک پلی اورتان در بازار موجود هستند.

چهارپایه اداری

  • ایده آل برای کسانی که زیاد جابجا می شوند.
  • از ویژگی های اصلی می توان به قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی، استراحت پا و تکیه گاه پشتیبانی اشاره کرد.
راهنمای خرید صندلی اداری برای سازمان
راهنمای خرید صندلی اداری طبی متناسب با فضای اداری

ویژگی خرید صندلی اداری طبی

هنگامی که صندلی اداری خود را انتخاب می کنید ، مهم است که مدلی که انتخاب می کنید از ویژگی های مناسب شما برخوردار باشد. این اطمینان می دهد که صندلی شما راحت و ساپورت کننده است. در نهایت به شما امکان می دهد تا به درستی بنشینید. برای اینکه بدانید به دنبال چه هستید ، در اینجا ویژگی های حیاتی صندلی اداری ایده آل وجود دارد.

قابل تنظیم ارتفاع صندلی

مهم است که صندلی شما بتواند متناسب با نیازهای شخصی شما تغییر کند – مخصوصاً وقتی صحبت از ارتفاع صندلی می شود. اگر صندلی شما از ارتفاع نامناسبی برخوردار است ، بسیار ناخوشایند است زیرا با گذشت زمان ، این می تواند به درد گردن و شانه منجر شود.

در حالت ایده آل ، باید بتوانید صندلی خود را طوری تنظیم کنید که بتوانید پاهایتان را بدون فشار بر روی ران بر روی زیر پایی و یا زمین بگذارید. در تغییر ارتفاع صندلی ، باید بتوانید آن را در موقعیتی ثابت کنید که به شما اجازه می دهد بازوها و مچ های خود را روی میز قرار دهید و از هم سطح بودن سطح چشم با بالای مانیتور اطمینان حاصل کنید.

تنظیم صندلی اداری چگونه است؟

مکانیزم شیب پشتی صندلی

انتخاب یک صندلی با مکانیزم شیب پشتی می تواند به شما کمک کند تا به راحتی درون صندلی خود حرکت کنید و به شما امکان می دهد خود را به صورت دوره ای تغییر مکان دهید. کنترل شیب به این معنی است که می توانید زاویه پشتی صندلی را تنظیم کنید و به شما این امکان را می دهد که به حالت عمود یا زاویه دار بنشینید. در حالت ایده آل ، باید بتوانید صندلی را طوری تنظیم کنید که زاویه بین ران و پشت شما بین ۹۵ تا ۱۰۵ درجه باشد.

پشتیبانی کمر

ساپورت کمر به شکل و انحنای قسمت پشتی صندلی اشاره دارد. این ویژگی برای ایجاد حالت نشسته طبیعی ، راحت و سالم و همچنین پشتیبانی از نواحی کوچک و میانی پشت شما طراحی شده است. نبود چنین امکانی می تواند در طولانی مدت باعث بیماری جسمانی شود. پس اگر به سلامتی خود فکر می کنید، این ویزگی را در نظر بگیرید.

بالشتک کاری

اگر قرار است به مدت طولانی بنشینید ، صندلی با مقدار کافی بالشتک ضروری است. در حالت ایده آل ، صندلی شما باید دارای قسمت های ضخیم ، بالشتک و پشت باشد. این کار باعث می شود در طول روز راحت باشید و به شما کمک می کند تا روی وظیفه مورد نظر متمرکز باشید.

بازوها

اگرچه ممکن است کاملاً ضروری نباشند ، اما داشتن صندلی اداری دارای بازو می تواند بسیار مفید باشد. بازوها می توانند به کاهش فشار روی کمرتان کمک کنند. همچنین می توانند تنش و فشار بر روی شانه و گردن را کاهش دهند. اگر زمان زیادی را در حالت نشسته و پشتیبانی بیشتری از بدن خود سپری می کنید ، به انتخاب صندلی با بازوهای متحرک فکر کنید. در حالت ایده آل ، زیر دست های شما باید بالشتک قابل تنظیم باشد تا بتوانید آنها را تا ارتفاع مناسب قرار دهید.

کاستورها

اگر کار شما به گونه ای است که می خواهید بتوانید با خیال راحت حرکت کنید ، مدل صندلی با کاستورها ضروری است. این ویژگی امکان حمل و نقل آسان را نیز فراهم می کند.

انتخاب مواد رویه در صندلی اداری

وقتی نوبت به انتخاب صندلی اداری می رسد ، متوجه می شوید که مواد متنوعی برای انتخاب شما وجود دارد. برای اینکه یکی از بهترین ها را برای فضای اداری خود انتخاب کنید ، در اینجا اطلاعاتی در مورد محبوب ترین طرح ها وجود دارد.

پارچه

پارچه ساده ، ساده و لمس نرم است. وقتی صحبت از صندلی های اداری می شود ، یک انتخاب محبوب است. این نوع مواد معمولاً در انبوهی از رنگ های مختلف موجود است و به طور معمول برای پوشاندن صندلی استفاده می شود.

چرم

صندلی های اداری روکش دار چرمی ، مکانی راحت برای نشستن را فراهم می کند. این ماده با دوام است و اگر به درستی از آن مراقبت شود ، از عمر بالایی برخوردار است.

مش

این ماده قابلیت تنفس را با ایجاد تهویه بهتر و ایجاد جریان هوا فراهم می کند. صندلی هایی به سبک مش معمولاً دارای فرم ارگونومیکی هستند ، بنابراین باید دریابید که این نوع نشیمن ها هنگام کار شما را پشتیبانی می کنند.

پیشنهاد ما

تمام این موارد ذکر شده جزو تجریبات گروه فنی و طراحی ما بوده که به صورت خلاصه در این مقاله برای شما به نگارش درآمده است. در نهایت اگر به خرید و اجرای دکوراسیون داخلی و طراحی مدرن در سازمان خود فکر می‌کنید، امیدواریم این گزارش برای شما مفید بوده باشد. این‌ نوشتار و بسیار ناگفته‌های دیگر که در مقالات قبلی ذکر شده‌اند و یا در ادامه خواهیم گفت، همگی جزو مزایای افزودن مبلمان اداری و تغییر نگرش نسبت به آن در سازمان شما خواهند بود.

بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که محیط کاری شما از نظر مبلمان اداری نظیر میز کار اداری، صندلی اداری، صندلی کنفرانس، میز اداری و… دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست، زمان مناسب جهت ورود به فروشگاه فرا رسیده است. تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی‌های دکوراسیون تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید