توسط: تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ 0 دیدگاه

خرید آنلاین مبلمان اداری در حال حاضر شاید یک چالش باشد اما ما ناگزیریم که مبلمان اداری را نیز سرانجام به صورت آنلاین خریداری کنیم و از از خرید مبلمان اداری به صورت سنتی خودداری کنیم. خرید آنلاین همان طور که می‌دانید به میزان زیادی می‌تواند در وقت و زمان صرف شده صرفه جویی کند. خرید آنلاین همچنین می‌تواند به شما این اجازه را بدهد که به صورت همزمان ویژگی‌های محصولات مختلف را با هم مقایسه کنید. این ویژگی موجب انتخاب بهتر می‌شود. اما برای خرید آنلاین تجهیزات اداری به چه مواردی می‌بیست بیشتر توجه کنیم. با ما تا انتهای این گزارش همراه باشید.

خرید آنلاین مبلمان
خرید آنلاین مبلمان

خرید آنلاین مبلمان اداری و نکات مهم در خرید مبلمان اداری

به نظر می‌رسد در سال‌های اخیر بسیاری از کافرمایان و صاحبین کسب و کار به این نتیجه رسیده‌اند که خرید مبلمان اداری مناسب، می‌تواند بر روی عملکرد کارمندان نقش موثری داشته باشد. علاوه بر این یک مبلمان اداری مناسب می‌تواند باعث بالا رفتن روحیه کارمندان، آرامش و تندرستی آن‌ها شود. آنچه تحقیقات گسترده در سال‌های اخیر بر روی نقش مبلمان اداری بر عملکرد کارمندان نشان داده است این است که مبلمان اداری می‌تواند باعث افزایش بازدهی و تعهد کاری آن‌ها شود. در این مورد ما به شما توصیه می‌کنیم مقاله “پنج نکته برای خرید مبلمان اداری به صورت آنلاین” را بخوانید.

اما خرید مبلمان اداری آنلاین چگونه است؟ چه ویژگی‌هایی را می‌بایست در خرید آنلاین در نظر بگیرید؟ در جستجوی اینترنتی مبلمان اداری می‌بایست چه نکاتی مد نظر باشد. ما در ادامه به بررسی این نکات و نحوه‌ی خرید مبلمان اداری به صورت آنلاین با شما موارد مهمی را در میان خواهیم گذاشت. بی‌شک رعایت این نکات می‌تواند موجب بهتر شدن فضای اداری شما شود. پس با ما همراه باشید.

فضای موجود در دفتر را در نظر بگیرید

خرید مبلمان متناسب با فضای اداری امری منطقی است. نصب و تجهیز فضای اداری با قطعات بزرگ مبلمان منجر به ایجاد فضایی تنگ می‌شود که در آن کارمندان نمی‌توانند آزادانه حرکت کنند. برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است که اندازه گیری‌های مناسب را انجام دهید. همچنین پیش از انتخاب مبلمان اداری مورد علاقه خود به صورت آنلاین، بهتر است با استفاده از تصور خود، فضای اداری را مجسم کنید. ما در تیم بینو، با مشاوره‌های رایگان و همچنین بازدید از فضای اداری شما می‌توانیم با استفاده از دانش فنی متخصصین بینو، شمای کلی و نقشه‌ی سه بعدی فضای اداری شما پس از تجهیز در اختیارتان بگذاریم.

ابتدا برنامه ریزی کنید و سپس انتخاب

همیشه بهتر است پیش از اینکه به نتیجه‌گیری در مورد خرید آنلاین مبلمان اداری برسید، برنامه‌ریزی کنید. مبلمان اداری مدولار احتمالاً می‌تواند بهترین انتخابی باشد که در حال حاضر پیش روی شما باشد اما این تنها یک بخش است. زیرا با توجه به افزایش معماری فضای باز اداری، در حال حاضر امکان دریافت پیشنهاد و حتی دیدن مبلمان مدولار در موتور‌های جستجوگر و حتی فروشگاه‌ها برای شما بیشتر از سایر سبک‌های مبلمان اداری است. پس بهتر است با توجه به فضای موجود انتخاب انجام دهید. بدان معنا که اطمینان حاصل کنید مبلمان اداری آنلاینی که می‌خرید با محیط محل کار شما مطابقت دارد زیرا خرید فوری تجهیزاتی که الگوی درستی را نمی‌تواند در سازمان و فضای اداری شما داشته باشد می‌تواند نتیجه‌ی برعکس داشته باشد . همیشه ایده خوبی است که گزینه‌های بیشتری را در نظر بگیرید.

راحتی، کیفیت و زیبایی‌شناسی در خرید آنلاین مبلمان اداری

اکثر ما امروزه بیشتر از راحتی و کیفیت مبلمان اداری به ظاهر آن توجه می‌کنیم. اما این به تنهایی واقعاً هیچ کمکی نمی‌کند زیرا کار فقط با نشستن روی مبلمان جذاب اتفاق نمی‌افتد. بنابراین، می‌بایست در نظر داشته باشید مبلمان مدرنی که به صورت آنلاین خریداری می‌کنید، نه تنها از نظر ظاهری خوب هستند، بلکه بسیار راحت و کارآمد هستند. به این ترتیب کارمندان شما نیز احساس رضایت خواهند کرد و با پتانسیل کامل خود کار خواهند کرد.

ارگونومیک مبلمان اداری

کارمندان بیشتر روز در دفتر کار می‌نشینند و کار می‌کنند. بنابراین، اختصاص صندلی‌های اداری راحت برای آن‌ها ضروری است. ملاحظات ارگونومیک مبلمان مانند تنظیمات ارتفاع، فضای ذخیره سازی، پشتی مناسب، حمایت از کمر و غیره کار را آسان‌تر و سالم‌تر می‌کند. در خرید آنلاین مبلمان اداری این موارد را در نظر بگیرید.

تخفیف خرید عمده و آنلاین

بهترین راه برای به دست آوردن معاملات عالی مبلمان آنلاین این است که سعی کنید تخفیف‌های خرید عمده روی صندلی‌های اداری، میزهای اداری، قفسه و کابینت‌ها و… را نیز در نظر داشته باشید. خرید از فروشگاه‌های آنلاین خرید و فروش مبلمان اداری این ویژگی را دارد که تقریبا در اکثر موراد به شما تخفیفی اهدا می‌شود و حتی هزینه‌ی نصب و حمل و نقل نیز در برخی موارد می‌تواند برای شما رایگان شود.

ضمانت نامه و گارانتی

ضمانتی که از فروشنده مبلمان اداری دریافت می‌کنید به اندازه مبلمان اهمیت دارد. نوع گارانتی که ارائه می‌دهند؟ اگر در هنگام حمل و نقل برای مبلمان اتفاقی بیفتد چگونه تعمیر می‌شود؟ چه خدماتی برای تحویل، مونتاژ، راه اندازی و نصب ارائه می‌دهند؟

خرید آنلاین مبلمان
خرید آنلاین مبلمان

نتیجه گیری

نوع مبلمان و کیفیت، شخصیت سازمانی شما را در مقایسه با سایر رقبا مشخص می‌کند. هر چه می‌خرید، مبلمان اداری بسیار راحت و قابل تنظیم را برای کارمندان خود انتخاب کنید. یکی از راه‌های خرید در دوران کرونا خرید مبلمان اداری به صورت آنلاین است. اگر به خرید آنلاین علاقه دارید این روش را بررسی کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید