توسط: تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

اگر کسب و کار کوچک شما افزایش یافته است و شما قصد دارید کسب و کار کوچک خود را به یک سطح متوسط یا شرکتی بزرگ گسترش دهید، تغییر ناگهانی در کسب و کار شما نیاز به تعداد بیشتری از کارکنان دارد و شما برای آینده مانند یک اتاق کارمند بیشتر، محل پذیرش بیشتر، مبلمان اداری بیشتر، اتاق انتظار یا اتاق کنفرانس بهتر، اتاق های استراحت و دیگر اقلام با توجه به آخرین نیاز شما به محیط اداری شما خواهد بود. کسب و کار شما در حال و ممکن است در طرح رنگ دفتر و غیره تغییر کند. در زیر چک لیست است که به شما در کسب و کار در حال رشد شما کمک خواهد کرد.

  • یک نگاه جدید برای دفتر شما

نگته جدید کسب و کار کوچک شما را بهبود می بخشد، شما نیاز به کارکنان بیشتر برای تحقق تقاضای کسب و کار، خدمات و محصولات در حال رشد دارید. کسب و کار شما در حال رشد ممکن است نیاز به یک مکان جدید یا مقدار اضافی فضا، جایگزینی مبلمان موجود و یا خرید مبلمان اداری جدید و حتی ممکن است تغییر ظاهری در طراحی دفتر شما نیاز باشد.

  • برای افرادی که کار می کنند

کسب و کار در حال رشد شما کار اداری را افزایش داده و به بخش خاصی برای اداره امور اداری و منابع انسانی و برخی از کابین های اضافی نیاز خواهد داشت. به منظور فراهم آوردن مناسب ترین محیط دوستانه در میان ادارات، شما باید بیشترین میزهای مدرن و صندلی های اداری راحت را داشته باشید. با این پیشرفت، شما قادر به تشویق کارکنان برای افزایش بهره وری خواهید بود.

  • نمایش مثبت

هنگامی که کسب و کار شما رشد می کند، شما نیاز به یک مقدار اضافی از فضا برای به روز رسانی منطقه خود خواهید داشت. این به شما این امکان را می دهد که برای تعداد زیادی از مشتریان محل خود را به خوبی ارائه دهید، که آن را یک مکان ایده آل می کند و این باعث می شود که احساس خوبی داشته باشید.  فضای پذیرش اداری مدرن نیز نیاز به رسیدگی به درخواست های بسیار بزرگتری دارد و تنها زمانی امکان پذیر است که شما تمام عناصر لازم را ارائه دهید. ما پیشنهاد می دهیم که از ترکیب شیشه، چوب و فلز در منطقه پذیرش خود برای نشان دادن حرفه ای بودن استفاده کنید.

  • ارائه محیطی انعطاف پذیر

کسب و کار در حال رشد شما نیز نیاز به کار کامل به منظور استخدام کارکنان با استعداد و حرفه ای با دادن محیط آرام در دفتر برای آنها دارد. شما می توانید آنها را با محل کار در نزدیکی پنجره ها و ارائه میزهای ایستاده، اتاق استراحت، اتاق جلسه یا سالن کنفرانس و بسیاری چیزهای دیگر، کار کنید. تمام اعضای تیم باید به یکدیگر نزدیک شوند. این تنها با دادن مبلمان ارگونومیک و راحت به آنها امکان پذیر است.

  • میزهای کنفرانس برای دفتر

وقتی یک سازمان رشد می کند، نیاز به یک مکان برای کنفرانس های متعدد و جلسات دارد. این میزهای کنفرانس باید به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد تا اجازه استفاده از LCD نمایش های بزرگ بر روی صفحه نمایش داده شود و یا کم حجم باشد تا بحث های سریع بتوانند با سهولت فوق العاده انجام شود.

هنگامی که هر شرکت رشد می کند، آن نیز انواع مختلف کنفرانس ها و جلسات را خریداری میکند. بنابراین، مجموعه ای از میز کنفرانس بسیار ضروری است، این میزها باید به گونه ای باشد تا بعضی از بحث های گروهی امکان پذیر باشد. انواع مناسب مبلمان اداری را انتخاب کنید که برای نیازهای آینده شما بسیار ضروری است.

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری لوکس ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید