توسط: تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

حرکت به یک دفتر جدید می تواند بسیار هیجان انگیز ، حتی با استرس برای یک کسب و کار باشد. مهم نیست که آیا شما فقط به کسی نیاز دارید که مبلمان اداری خود را از نقطه A به نقطه B ببرید یا اگر به عنوان یک فرصت برای طراحی مجدد فضای اداری خود به دنبال آن هستید، بهتر است موارد مهم زیر را در نظر بگیرید.

  • دفتر اداری ساده

گاهی اوقات انتقال دفتر فقط نیاز به حرکت سریع برای حفظ عملکرد درست دارد، یا شاید بودجه اجازه دوباره طراحی کامل را ندهد. به هر حال، ما برای کمک در اینجا هستیم.

به جای برخورد با اضطراب و حجم کار اضافی برای شناختن تدارکات و اجرای حرکت درست، باید لیستی از برنامه های خود تهیه کنید.

مشاوران مبلمان اداری با تجربه هر گونه جزئیات را در اختیار سمت قرار می دهند و با همکاری شما برای انجام هر چیزی که نیاز دارید انجام می شود.

از مشاوره اولیه که همه را از طریق حمل و نقل، مونتاژ و نصب مبلمان اداری خود در فضای جدید خود انجام می دهید، می توانید بهترین جابجایی را داشته باشید.

  • اسکان مجدد دفتر

از سوی دیگر، اگر منابع لازم را داشته باشید، طراحی مجدد فضا می تواند بهانه ای کامل برای ظهور جدید دفتر شما باشد.

طراحی داخلی اداری می تواند تاثیر زیادی بر بهره وری کارکنان شما داشته باشد. اگر تصمیم به طراحی مجدد دارید، فراموش نکنید که کارمندان خود را در فرایند تصمیم گیری در نظر بگیرید تا نیازها و ترجیحات آنها را مد نظر قرار داده باشید.

مهم نیست که تا چه حد حرکت و یا طراحی دوباره دفتر را انجام می دهید، مهم است که با برنامه ریزی درست بهترین جابجایی را داشته باشید.

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید