توسط: تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

تجهیزات آموزشی مدارس

تجهیزات آموزشی مدارس در پیش‌برد روند تحصیل دانش آموزان امری مهم و ضروری است. اگر مدرسۀ شما نیازمند برخی تجهیزات آموزشی است، پس دست به کار شده و با انتخاب یک راهنمای خوب و معتبر، اقدام به خرید کنید. بدین صورت از وارد شدن به خرید چیزهای غیرضروری و هزینه‌بردار در تچهیزات آموزشی مدارس اجتناب می‌کنید.

بعضی از مدارس در تجهیزات آموزشی خود ممکن است بخواهند برای هر دانش آموز، یک کمد اختصاصی در نظر بگیرند. اما برخی دیگر تنها به نیازهای ضروری مدرسه فکر کنند. پس باید لیستی از تجهیزات مورد نیاز را فراهم کرد و مشخص شود که کدام یک از آنها لازم و ضروری و کدام یک تنها در حد یک پیشنهاد است. بعضی از مدارس پیشنهادات خود را در مورد تجهیزات آموزشی مدرسه ارائه می‌کنند، اما در واقع همۀ آنها لازم و ضروری نیست. اما هدفشان این است که رفاه بیشتری برای دانش آموزان خود به ارمغان آورند.

لیست خرید تجهیزات آموزشی مدارس گاهی اوقات به طور کلی ارائه می‌شود. گاهی نیز با ذکر جزئیات تهیه می‌شود؛ به عنوان مثال، یک مدرسه ممکن است کلاسور مورد نیاز کل دانش آموزان خود را خریداری کند، اما یک معلم برای دانش آموزان کلاس خود درخواست مجموعه‌ای از پوشۀ زرد، قرمز، آبی و… ارائه کند.

کلاس هنر مدرسه ممکن است پیشنهاد خرید مجموعه‌ای از لوازم هنری را بدهد؛ به عنوان مثال، یک کلاس عکاسیِ دیجیتال ممکن است یک نوع از دوربین دیجیتال به علاوۀ یک نوع خاصی از بسته نرم افزار برای یک کامپیوتر در خانه خواستار باشد.

در ابتدا باید تصمیم بگیرید که چگونه می‌خواهید و می‌توانید به درخواست‌های ضروری و غیر ضروری دانش آموزان و معلمان پاسخ دهید.

آیا تمایل دارید برای دانش آموزان با استعداد و ممتاز، جداگانه و انفرادی خرید کنید؟

نکتۀ دیگر اینکه می‌توانید در تصمیم‌گیری‌ برای خرید مدرسه،دانش آموزان را هم سهیم کنید. این مشورت و نظرخواهی به آنها اعتماد به نفس و حس مسوولیت‌پذیری می‌بخشد. اما به طور کلی برای تهیۀ تجهیزات آموزشی مدارس باید با تفکر و آموزش صحیح اقدام شود.

نویسنده: کیوان کاری   برنا یاور ویرا (بینو)

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید