توسط: تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ 1 دیدگاه

بهترین میز کارمندی کدام است و چگونه می توان آن را خریداری کرد؟ برای خرید بهترین میز کارمندی به چه اطلاعاتی نیاز داریم؟ راهنمای خرید بهترین میز کارمندی داری چه اطلاعاتی باید باشد؟ بهترین میز کارمندی شامل چه نکاتی است؟ شاید بیشتر از هر نوع دیگر مبلمان اداری، انتخاب یک میز کارمندی (کارشناسی) که دقیقا همان کاری که شما به آن نیاز دارید را انجام دهد، حیاتی است. خرید بهترین میز کارمندی به معنای توجه به سلامتی کارکنان از یک سو و بهره وری و توسعه کسب و کار شما از سویی دیگر است. بنابراین برای کمک به تصمیم گیری در مورد اینکه چه میزی می تواند نیازهای شما را به خوبی برآورده کند، با بینو همراه باشید.

بهترین میز کارمندی باید شامل چه مواردی باشد؟

اگر میز شما بخشی از فضای کاری منظم باشد، داشتن ذخیره سازی و سازماندهی خوب برای تمام فایل ها و تجهیزات اداری ضروری است. به طور مشابه، اگر شما قصد استفاده از رایانه رومیزی را دارید، میز کار شما تمام کابل ها و اجزای مرتبط را در بر می گیرد. همچنین لازم است تا اطمینان حاصل شود که میز شما به اندازه کافی بزرگ است تا بتواند کلیه فعالیت های شما را پوشش دهد

میز مدولار

یک راه عالی برای ایجاد یک فضای کاری بزرگتر که نهایت انعطاف پذیری را ارائه می دهد میزهای مدولار هستند. میزهای مدولار را می توان با کابینت و قفسه بندی واحد با توجه به نیازهای خاص خود ترکیب کرد و یکی از انواع بهترین میز کارمندی است، همچنین ممکن است واحد ها را در یک تاریخ بعد اضافه کنید، اگر نیازهای شما تغییر کند، می توانید آنها را کم یا زیاد کنید.

میز گوشه

یک راه ایده آل برای استفاده حداکثر از بیشتر فضای محدود، صندلی های گوشه ای نیز می توانند در کنار واحد های مدولار استفاده شوند. محبوبیت آن ها با طراحی یک گوشه خاص به عنوان یک فضای اداری، راهی عالی برای “منطقه بندی” فضای کاری است. همچنین این میزها دارای سطح کار بیشتری از میزهای معمولی (مستطیلی ساده) است.

انواع مواد اولیه ساخت میز کارمندی

ما انواع مختلفی از سبک ها را در انواع مختلفی متریال از جمله: چوب طبیعی، ام دی اف MDF و شیشه ای تقسیم بندی می کنیم. در اینجا برخی از مزایا و معایب هر یک به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید که  بهترین میز کارمندی برای شما کدام است:

چوب طبیعی

  • فواید

سبکی کلاسیک و سنتی را ارائه می دهد.

آسیب جزئی می تواند به آسانی تعمیر شود.

شما می توانید طولانی مدت و برای سالهای زیاد از آن استفاده کنید.

  • معایب

گران تر هستند.

وزن بیشتر از متریال دیگر دارد.

ام دی اف MDF

  • فواید

قیمت بسیار کمتر از چوب طبیعی
کیفیت و دوام بالا

  • معایب

در زمان ساخت از ماده ای به نام فرمالدئید در آن به کار گرفته می شود که برای سلامتی مضر است.

شیشه

  • فواید

ارزان تر از چوب طبیعی

بسیار مناسب برای دفاتر مدرن

  • معایب

نیاز به تمیز کردن مکرر دارد

فضای میز کارمندی

برای انتخاب بهترین میز کارمندی فضا نیز بسیار مهم است و اندازه گیری مطلقا باید به درستی انجام شود. تفاوت بین این است که شما باید قبل از خرید میز کارمندی مناسب، باید فضای خود را به درستی اندازه بگیرید. مهم است که فضای راحتی برای رفت و آمد افراد و قرار گیری دیگر مبلمان از جمله: صندلی، کتابخانه و یا کمدهای بایگانی وجود داشته باشد. فضای زیر میز نیز قطعا مهم است. کارکنان نیاز به فضای کافی برای نشستن و حرکت دادن پاها خود در زیر میز دارند. شما همچنین می توانید اطمینان حاصل کنید که فضای کافی در مقابل و پشت میز خود در فضای کاری شما وجود دارد، برای حرکت و راحتی زیاد.

اندازه و شکل میز

اندازه و شکل بهترین میز کارمندی در نوع عملکرد کارمندان موثر است. چه چیزی برای شما بهتر کار خواهد کرد؟ این پرسش بستگی به نحوه برنامه ریزی برای استفاده از میز و مقدار فضای موجود دارد. برای برنامه های کاربردی اداری تجاری، که در آن کاربران اغلب چند وظیفه ای هستند، میزهای کارمندی U  شکل و L شکل گزینه ای عالی هستند. اندازه میز اداری نیز دقیقا به نحوه و نوع کار کارکنان بستگی دارد، میزهای ساده مستطیلی برای کارکنانی که وظایف کمتری دارند و بیشتر با تلفن در تماس هستند، مناسب تر است. همچنین ارگونومی نیز در انتخاب بهترین میز کارمندی امری مهم است.

ارگونومی میز کارمندی چیست؟

به ارگونومی در طول چند سال گذشته توجه بیشتری شده است، این موضوع تنها به صندلی و مبل اداری مرتبط نمی شود، بلکه میزها نیز از این قاعده مستثنا نیست. میز کارمندی با طراحی مناسب ارگونومیک و ویژگی های راحت می تواند گزینه ای عالی باشد، خطر آسیب های تنش های تکراری مانند: سندرم تونل کارپ را کاهش می دهد و به کارایی و سهولت کار شما کمک می کند. ویژگی های کلیدی ارگونومی که در میز کارمندی جستجو می شود عبارتند از:

  • صفحه کلید کشویی / سینی کیبورد
  • سکوی مخصوص مانیتور
  • ارتفاع سطح کار قابل تنظیم
  • اتصالات سیم کشی / پنهان سازی کابل ها

پیشنهاد ما

انتخاب بهترین میز کارمندی تابع مواردی است که ما در بالا بیان کردیم، مهم است که همه آنها را در زمان خرید در نظر بگیرید. میز های کارمندی خوب می توانند در افزایش بهره وری تاثیر قابل ملاحلاظه ای داشته باشند. عزیزان و همراهان ارجمند، جهت اخذ اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاوره رایگان در امر خرید انواع میز کارشناسی  و انواع مبلمان اداری می توانید با مشاورین ارشد طراحی شرکت بینو تماس حاصل فرمایید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید