توسط: تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

بررسی اجمالی میز کنفرانس جهت اتاق ملاقات

امروزه نقش میز کنفرانس در زمینه‌های مختلف کسب و کار مدرن، رشد چشم‌گیری داشته است. تصور اکثریت افراد از یک میز کنفرانس، میزی است که صرفاً برای استفاده هیئت مدیره طراحی شده است. اتاق کنفرانس معمولاً نقطۀ کانونی فرآیند تصمیم‌گیری در یک سازمان یا شرکت است. یعنی در آنجا در مورد مسائل مهم، تصمیمات بزرگی اخذ و اعلام می‌شود. سبک و ظاهر یک میز کنفرانس می‌تواند نمادی باشد برای معرفی یک سازمان یا شرکت با اهدافی که دنبال می‌کند.

با این حال، معنا و نقش میز کنفرانس برای بسیاری از سازمان‌ها تغییر کرده است. با تأسیس یک شرکت، ساختار، اهداف و ارائه خدمات شکل رسمی به خود می‌گیرد و در این راستا، نقش افراد، وظایفشان و همکاری بین آنها بیشتر می‌شود. برگزاری جلسات و ملاقات‌ها در هر مکانی امکان‌پذیر و خوشایند نیست. انتخاب یک میز کنفرانس استاندارد و زیبا به عنوان یک آیتم بسیار مفید، می‌تواند به بهتر برگزار شدن این جلسات کمک کند.

اغلب اوقات، میز کنفرانس در فضای مدرن لازم نیست خیلی بزرگ باشد. امروزه افراد از اتاق کنفرانس برای اختلاط، تماشای فیلم و یا تله کنفرانسی با فاصلۀ جغرافیایی بسیار دور از مخاطب استفاده می‌کنند. برخی افراد نیز به جای یک اتاق کنفرانس بزرگ، به فضایی تمایل دارند که به صورت اتاق‌های چند نفره و گروهی باشد.

چنانچه از فضای فیزیکی محدود برخوردار هستیم، می‌توانیم از اتاق کنفرانس برای اهداف چندگانه از جمله برگزاری جلسات درون گروهی، جلسات آموزشی، ویدئو کنفرانس و جلسات کنفرانس رو در رو استفاده کنیم. در واقع بعد از برگزاری جلسۀ ملاقات، همان اتاق کنفرانس در ادامۀ روز می‌تواند برای یک جلسۀ آموزشی به خدمت گرفته شود. بنابراین، برای تحقق این اهداف چندگانه، بهتر است مبلمان و میز کنفرانسی انتخاب شود تا برای اهداف چندگانۀ مذکور، لازم نباشد تا دکور اتاق کنفرانس را تغییر دهیم. به عبارت دیگر، انتخاب یک میز کنفرانس برحسب ایجاد  فضاهای متفاوت با اهداف مختلف،می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

میز کنفرانس مبلمان اداری بینومیز کنفرانس مبلمان اداری بینومیز کنفرانس مبلمان اداری بینومیز کنفرانس مبلمان اداری بینومیز مدیریت مبلمان اداری بینومیز مدیریت مبلمان اداری بینو

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید