توسط: تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

این که آیا کارکنان در محل کار خود دور هم جمع می شوند و یا از طریق تلفن با یکدیگر در تماس هستند، شما هنوز هم نیاز به یک منطقه ای برای تمرکز در برقراری ارتباط دارید. در زیر چند راهنمایی و ترفند وجود دارد که می تواند به شما در طراحی برنامه های اداری خود برای اتاق کنفرانس کمک کند.

  • ارائه گزینه های زیاد

یک کارمند ممکن است نیاز به یک دو شاخه برای شارژ تلفن همراه، لپ تاپ و رایانه خود داشته باشد.

تصور کنید اگر ۱۵ کارمند در یک اتاق داشته باشید! یک مفهوم طراحی دفتر که به طور کلی نادیده گرفته شده، نیاز به تعداد زیادی از پریز است.

اکنون کارکنان باید بیش از هر زمان دیگری در دسترس مشتریان باشند و شما نمی خواهید یک تماس یا ایمیل از دست داشته باشید که باعث خرابکاری یک معامله بزرگ و بالقوه می شود.

اطمینان حاصل کنید که طراحی دفتر شما شامل نه تنها تعداد زیادی از پریز باشد، بلکه اطمینان حاصل کنید که خروجی ها نیز به راحتی قابل دسترسی هستند.

  • حواس پرتی را به حداقل می رساند

حواس پرتی می تواند به شکل های مختلفی ظاهر شود، اما شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که توجه کارکنان شما به کار ناشی از تمرکز بوده است. برای یک اتاق کنفرانس، بهتر است که با پرده های مانیتور بقیه دفتر را ببندیم. کارکنان می توانند به راحتی در معرض دید عموم مردم قرار بگیرند.

همچنین، طراحی دفتر شما باید صندلی های راحت و میز های کنفرانس جدید را نیز شامل شود. شما نمی خواهید صندلی صدا دهد زیرا ممکن است نظم جلسات را به هم بریزد.

  • ایجاد یک تاثیر قوی

اگر شما به طور مرتب مشتریان را میزبانی می کنید، می خواهید طراحی دفتر خود را انجام دهید تا اتاق کنفرانس شما مانند یک محل کار کسب و کار باشد. زمان را برای برنامه ریزی کردن تصویری که می خواهید به کارکنان و مشتریان خود منتقل کنید، لحاظ کنید. شما باید تعادل کاملا جسورانه را پیدا کنید. ما در بینو bayno می توانیم به شما در پیدا کردن این تعادل کمک کنیم.

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید