توسط: تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۷ 0 دیدگاه
[vc_row][vc_column][vc_column_text]

بازدید و مشاوره ی شرکت مبلمان اداری بینو در راستای شعار مشتری مداری خود، از ابتدای تماس شما مشتری گرانقدر با مشاوره ی اولیه تلفنی خود در صورت لزوم و نیاز به مشاوره حضوری این خدمت را نیز به صورت رایگان در سرتا سر ایران انجام می دهد.
لازم به ذکر است در صورت نیاز به مشاوره حضوری شما می توانید با شماره تلفن های ۴۴۰۵۵۹۷۸-۴۴۰۴۵۳۸۰ با پرسنل فروش تماس حاصل فرمایید.

مرحله اول بازدید حضوری
در ضمن یاد آوری میکنم در مرحله اول بازدید حضوری توسط پرسنل ۲نفراز همکاران شرکت مبلمان اداری بینو به صورت تیمی شما راحمایت می کنند. که شامل یک کار شناس فروش و یک کارشناس طراح می باشند و ازمحل کار شما بازدید می کنند و حداکثر مباحثی که شما راجع به خرید خود از شرکت و یا راجع به طراحی و چیدمان دفتر کاری خود دارید شما را یاری می رسانند.
هدف اصلی شرکت از بازدید و مشاوره به شما مشتری عزیز غیر از آشنایی شما از نزدیک و دیدن فضای شما، به حداکثر رساندن ایده های طراحی و چیدمان و هم سو کردن با نظرات و خواسته های شما می باشد.

در بازدید اولیه کارشناس های ما بیشتر شنونده خواسته های شما می باشند و در صورت لزوم از نظر فنی و طراحی یا قیمت محصولات شما را مشاوره می دهند.
کارشناسان شرکت بینو با نگاهی کلی به فضای محیطی شما نظرات و ایده های خود را همسو با نظرات شما در فضا می کنند.
پس راحت ترین راه، تماس شما با شماره تلفن های ۴۴۰۵۵۹۷۸-۴۴۰۴۵۳۸۰می باشد.

عزیزان و همراهان ارجمند، لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان در امر طراحی و ایجاد فضای اداری ارگونومیک لطفا با کارشناسان ارشد طراحی مبلمان اداری بینو تماس حاصل فرمایید.



[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید