توسط: تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

هنگام طراحی یک فضای اداری برای دنیای کسب و کار امروز، ابتدا باید دقیقا چه نوع سبک را باید در نظر بگیرید. امروزه شرکت ها درک می کنند که شایستگی هر یک از افراد هنگامی که به عنوان یک تیم درمی آیند، قوی تر هستند. فعالیت ها با ماهیت همکاری در حال بیشتر شدن است. آنها می توانند پروژه های توسعه یافته گروهی، حتی ارائه محصولات باشند. اما حتی روشن ترین ذهن ها در این گروه های مشارکتی را می توان با استفاده از یک طراحی بیرونی، محدود ساخت. از بین بردن اتاق ها و فضاهای بسته و تبدیل آن به فضای باز، باعث افزایش همکاری و توسعه کسب و کار می شود.

  •  افزایش بهره وری در فضاها با همکاری متقابل

کار با طراحان حرفه ای داخلی در یک دفتر باز به طور قابل توجهی در تلاش های شما برای ایجاد فضای کامل و همکاری کمک خواهد کرد. دفاتر باز، میزهای متصل، میزهای کنفرانس گروهی و ساختارهای خطی بدون مرز، نه تنها از نظر بصری جذاب هستند، بلکه برای همکاری بسیار مفید هستند. وقتی که آنها با دیواره های بلند و فضا های بسته قرار نمی گیرند، کارکنان احساس تشویق به گفتگو و همکاری با یکدیگر می شود. ذهن بیشتر به سمت یک پروژه کاری متقابل می رود، زیرا همکاری چه در کار، در روحیه افراد نیز بسیار تاثیر گذار است.

اگر شما علاقه مند به توسعه یک فضای دفتر مشترک هستید اما نمی دانید از کجا شروع کنید، کارشناسان شرکت بینو می توانند با شما کار کنند تا تصمیم گیری در مورد جریان و مبلمان برای فضای خود را که به بهترین وجه مناسب با نیازهایتان سازگار کنند.

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید