توسط: تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

سلامت محیط اداری نیروی کار شادتر را تضمین می کند، اما این بسیار دور از ذهن نیست.

در واقع، طبق نظرسنجی اخیر گالوپ، بیش از نیمی از کارکنان در محیط های کاری خود شاد نیستند. کمتر از یک سوم گزارش شده است که در محل کار افسرده هستند.

بسیاری معتقدند که ما می توانیم شادی در کارکنان را افزایش دهیم و آنها را با رویکرد دوباره به طراحی فضای اداری درگیر کنیم.

  • اضافه کردن جنبش و حرکت

کارمندان در تمام طول روز بر روی صندلی اداری خود می نشینند و این به نوبه خود در بلند مدت آنان را دچار خستگی می کند. در حقیقت، به لطف اینترنت و تعدادی از برنامه ها، می توانید تقریبا همه چیزهایی را که لازم دارید انجام دهید بدون آنکه نیاز به حرکت داشته باشید. یک محل کار که امکان پیاده روی، نشستن و ایستادن را فراهم می کند با انواع مختلف میز و مبلمان مناسب است.

  • فضای طبیعی ایجاد کنید

قرار گرفتن در معرض نور طبیعی برای ما خوب است. روشنایی مصنوعی عملا می تواند الگوهای خواب را مختل کند و مشکلات سلامتی دیگر را به وجود آورد. از مواد طبیعی و گیاهان استفاده کنید، و برای نیروی کاری مشغول و سالم، نور طبیعی را که ممکن است امکان پذیر باشد را مهیا کنید.

  • تعامل ایجاد کنید

مردم برای تعامل یکدیگر زنده هستند، اما برای انجام کار ها در فضای اداری هم نیاز شدیدی برای تعامل وجود دارد. بسیاری از مکان ها انزوا را تقویت می کنند یا افراد زیادی در یک فضای کوچک کار می کنند که عملا باعث خستگی و افسردگی در آنان می شود. فضای اداری که هر دو مکان را برای تلاش و همکاری مشترک دارد، بهترین عملکرد را خواهد داشت.

برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۴۷۶۲۳۰۰۸

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید