توسط: تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

ایجاد یک فضای اداری مناسب می تواند دشوار باشد. سخت است تفاوت بین فضاها؛ شما نمی خواهید فضای خود را به طور فزاینده ای به فضای بسیار زیاد تقسیم کنید و بالعکس.

تعامل در فضا امروز در عصر مدرن به طور فزاینده ای محبوب شده است. در نتیجه رشد سریع آن باعث کم شدن اتاق ها و استفاده بیشتر فضا برای کارهای گروخی و مشترک شده است.

در اینجا راهنمایی هایی برای ایجاد بهترین فضای اداری را شرح می دهیم:

  • جدا کردن سرگرمی و کار

بزرگترین در چیدمان فضای کاری اختلاط سرگرمی و کار است. این ممکن است به نظر یک مفهوم جذاب، داشتن یک تلویزیون عظیم در همان اتاق کار شما باشد، اما در نهایت مانع بهره وری کار شما می شود. در عوض، باید مرزهای روشن بین فضاهای کاری خود و فضاهای آرامش بخش و سرگرمی را تنظیم کنید.

  • مبلمان اداری مناسب

شما می توانید بهتری مبلمان اداری را برای ایجاد فضایی پویا را تهیه کنید. این می تواند به معنای خرید میز اداری کامل و یا میز L شکل باشد، اما هر آنچه که خریداری می کنید، نیاز به خواسته های شما دارد. اگر شما دارای مانیتورهای بزرگ زیادی هستید و نیاز به کارآیی چند کاره دارید، یک میز بزرگ شکل L بسیار مناسب خواهد بود. نیازهای خاص خود را قبل از تصمیم گیری برای خرید مبلمان اداری یادداشت کنید.

  • داشتن سبک

سبک فضای اداری شما مهم است، می توانید سنتی یا مدرن را انتخاب کنید. داشتن میز های چوبی می تواند نخستین گام در ایجاد فضایی سنتی باشد، اما سعی کنید ترکیبی از دو نوع سبک سنتی و مدرن ایجاد تا در برگیرنده همه سلیقه ها باشد. عملکرد و زیبایی باید در کنار هم باشد و برای فضا طراحی ای بر حسب این مورد انجام شود.

برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۴۷۶۲۳۰۰۸

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید