توسط: تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ 0 دیدگاه
[vc_row][vc_column][vc_column_text]

انتخاب یک میز اداری مناسب برای محل کار بسیار مهم است، چنین انتخابی می‌تواند در برگیرندۀ ملاحظات مختلفی از جمله نوع سطح رویی آن باشد. سطح رویی میز اداری فارغ از نقش‌های کاربردی قسمت‌های دیگر میز، به علت تماس مستقیم چشم با سطح آن از نظر ظاهری و کیفیت بسیار مورد توجه است. این توجه رابطۀ مستقیمی با یک روز فعال کاری و ایجاد رضایت خاطر و شادی کارکنان دارد.

 

انواع سطح رویی میز اداری

سطح رویی میز اداری می‌تواند در انواع مختلفی باشد که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

 

۱-لمینت؛ انتخاب محبوب‌ترین

لمینت سطحی پلاستیکی است که در یک هسته چوبی قرار دارد. لمینت مقرون به صرفه و با دوام است. مقاومت این سطح از چوب خالص یا روکش چوبی بیشتر است. لمینت دارای آرایه‌ها و زمینه‌های رنگی وسیع و الگوهایی با طرح انواع چوب است. یک لمینت با کیفیت با این که ممکن است ضخامت کمی داشته باشد، اما در مقابل فشار بالا تحمل و استقامت زیادی دارد.

 

۲-فلز یا فولاد؛ انتخاب با دوام‌ترین

اگر چه این نوع میز اداری ظاهر خیلی حرفه ای ندارد، ولی قیمت مناسبی دارند. مزیت میزهای اداری با روکش فلزی، استفادۀ طولانی مدت از آن در کارهای سنگین است.

 

۳-چوب یا روکش؛ انتخاب زیباترین

روکش چوبی از ی لایۀ نازک چوب تشکیل شده است که به تعدادی پایۀ تحتاتی چسبانده می‌شود. میزهای چوبی و یا دارای روکش‌ چوبی به طور کلی نسبت به سایر میزها جذاب‌تر دیده می‌‌شود. با این حال، این نوع میز عموماً گران‌تر و به طور قابل توجهی ظریف‌تر هستند، میزهای دارای روکش چوبی به آسانی شکاف بر می‌دارند و مناسب کارهای سنگین و خشن نیستند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_gallery ids=”9069,9070,9071,9072,9074,9066″ columns=”6″][/vc_column][/vc_row]

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید