توسط: تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : مهمترین ویژگی های انواع میز کنفرانس ارزان کدامند؟ تولید میز کنفرانس در ابعاد متنوع به چه شکلی انجام می شود و کدام شرکتهای تولید کننده دارای محصولات استاندارد هستند؟ عنصر مرکزی اتاق که مذاکرات شما با شرکای تجاری برگزار می‎شود، میز کنفرانس است. این مهم‎ترین بخش مبلمان اداری مدرن برای یک شرکت است، زیرا مهم‎ترین قرار دادها و گفتگوها بر روی این میز انجام می‎شود. اهمیت میز کنفرانس برای شرکت‎ها باید امری جا افتاده باشد زیرا اهداف بلند مدت آن‎ها می‎تواند به همین اتاق مرتبط باشد. هر دفتر به یکی از انواع میز کنفرانس نیاز دارد، یک مرکز برای ایده‎های روشن، جدید و فضایی برای داشتن جلسات فکری طولانی. بعضی از بهترین ایده‎های افراد در دور این میز شکل می‎گیرد، اما خرید این نوع مبلمان، کار کوچکی نیست.

راهنمای خرید انواع میز کنفرانس ارزان

همچنین فضای اتاق کنفرانس و مبلمان آن رابطه مستقیم به نگاه مشتری برای داشتن جلسه‎ای پربار دارد، زیرا راحتی و کارآمدی میز و صندلی کنفرانس امری مهم و تعیین کننده است. امروزه بازار مبلمان، انتخاب گسترده‎ای از انواع میزهای کنفرانس را فراهم می‎کند. بنابراین پرسش مهم این است، چگونه می‎توانم یک میز کنفرانس مناسب انتخاب کنم؟ قبل از انتخاب میز کنفرانس مناسب برای فضای اداری خود، عوامل زیادی را باید در نظر بگیریم و در حال حاضر همه چیزهایی را که لازم است بدانیم در زیر آمده است.

۱. اندازه

انواع میز کنفرانس ارزان m1

اندازه انواع میز کنفرانس ارزان مهمترین ویژگی است که باید به آن توجه کنید. این مورد با اندازه اتاق مطابقت داشته باشد تا همه شرکت‎کنندگان بتوانند به آسانی در اتاق نشسته و حرکت کنند. شرایط عمومی برای انتخاب اندازه میز مناسب:

  • فضای اداری خود را اندازه گیری کنید.
  • تصمیم بگیرید که چه تعداد از مردم دور میز خواهند نشست.

اگر شمار مشخصی از افرادی را دارید که امیدوار هستید که در اطراف جدول خود قرار گیرند، یک قاعده کلی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید: طول میز در پا اندازه‎گیری شده است، همچنین تعداد افرادی که میز می‎تواند جایگزین شود. به این معناست که یک میز با طول ۲ متر می‎تواند شش نفر را جای دهد و یک میز با طول ۶ متری می‎تواند ۲۰ نفر را پوشش می‎دهد. اندازه اتاق شما یک عامل محدود کننده در انتخاب میز جدید شما خواهد بود. به عنوان یک قاعده کلی، شما می خواهید حداقل یک متر فضای اطراف میز را به منظور ارائه یک راهرو امن و راحت قرار دهید.

به عنوان مثال، اگر شما یک اتاق ۱۲×۱۲ متر دارید، یک راهرو ۳متری در اطراف انواع میز کنفرانس به شما کمک می‎کند تا میزی مربعی به اندازه ۶×۶ متری داشته باشید. در ذهن داشته باشید، این در حالی است که هیچ اتاق دیگری در آن وجود ندارد. اگر از قفسه‎های کتابخانه و کابینت‎های ذخیره‎‏سازی در برابر دیوارهای اتاق کنفرانس خود استفاده می‎کنید، مطمئن شوید که این راهرو از سر میز به نزدیکترین قطعه ذخیره‎سازی باید اندازه‎گیری شود. هنگام اندازه‎گیری فضا و تعیین تعداد نفرات، اندازه این قطعه از مبلمان اداری را نیز در نظر بگیرید.

۲. متریال انواع میز کنفرانس ارزان

چوب‎های مهندسی با چسبیدن الیاف چوب چندگانه با استفاده از گرما و فشار ساخته می‎شوند. نوع رایج چوب‎های مهندسی MDF است. ام دی اف از چوب طبیعی بسیار مقرون به صرفه‎تر است، زیرا از خرده چوب‎ها ایجاد شده است. MDF با لمینت یا روکش‎های تکمیل شده می‎تواند به چوب واقعی تبدیل شود و به همان اندازه قوی و با دوام باشد. لمینت به وسیله فشار دادن لایه‎های موادی مانند: چوب و پلاستیک با هم و سپس با یک رزین ترموستیک مهر و موم شده، ایجاد می‎شوند. لمنیت‎ها معمولا برای اتاق کنفرانس و مبلمان اداری مورد استفاده قرار می‎ گیرند زیرا آنها قوی، با دوام و آسان برای نگهداری هستند.

به عنوان با دوام‎ترین متریال برای ساخت انواع میز کنفرانس، چوب طبیعی تنه درختانی مانند: ماهون، بلوط یا افرا بسیار عالی هستند. از آنجا که مبلمان چوبی طبیعی به نسبت لمنیت و MDF گران‎ تر هستند. چوب سخت از یک درخت برگریز با برگ‎های گسترده است (یکی که برگ هایش را از دست می‎دهد) و چوب نرم از درختان همیشه سبز مانند: کاج است. از آنجایی که هر قطعه مبلمان منحصر به فرد است، ممکن است با قطعات دیگری هماهنگ باشد، حتی اگر توسط همان تولید کننده ساخته شود.

۳. شکل

انواع میز کنفرانس ارزان m3

انواع میز کنفرانس ارزان در اشکال مختلف طراحی و ساخته شده‎اند. بسته به اندازه اتاق، یک میز می‎تواند به اشکال:

  • مستطیلی
  • بیضی
  • مربع
  • دور
  • مدولار

شکل میز اداری کنفرانس باید با شکل اتاق مطابقت داشته باشد. به گفته روانشناسان، چنین پویایی‎ها برای ایجاد یک روحی مطلوب در طی مذاکرات مهم هستند. اگر اتاق دراز است، از یکی از انواع میز کنفرانس مستطیلی یا بیضی استفاده کنید. اگر اتاق مربعی است، شکل گرد یا مربعی ایده‎آل است. میزهای مستطیل شکل تاکید بر موقعیت رهبر دارند. آنها در جلسات رسمی و مسائل سازمانی بیشتر مورد توجه هستند. آنها سطوح کاری بیشتری را نسبت به میزهای گرد در اختیار افراد قرار می دهد انجام می‎دهند. میزهای بیضی شکل ترکیبی از ظرافت و ارگونومی است. بر خلاف میز مستطیلی، فقدان گوشه های تیز باعث می شود محیطی خودمانی و راحت در دفتر ایجاد شود. میزهای گرد گزینه هایی جمع و جور هستند که برای اتاق‎های جلسه کوچک و فضاهای تنگ مناسب هستند. میزهای Racetrack شبیه به میزهای مستطیلی هستند، اما گوشه‎های آن گرد شده است. (تیزی گوشه های میز مربعی و مستطیلی را ندارد)

کلام پایانی

انواع میز کنفرانس ارزان قایقی طوری طراحی شده‎اند تا خطوط دید روشن برای همه شرکت کنندگان در جلسه را ارائه دهند. این نوع میز باعث می‎شود که به آسانی بدون نیاز به فشار سر (چرخش سر در هنگام دیدن کنارین در میز مستطیلی) می‎توان ارتباط بهتری با دیگران ایجاد کرد. مانند اتاق ناهار خوری در خانه شما، جایی که شرکت جلسات را در آن برگزار می‎کند، حتما فضایی مهم است. بسیاری از ایده‎های عالی در اتاق های کنفرانس شکل می‎گیرند. بنابراین، مهم است که میز کنفرانس مناسب را انتخاب کنید. ما با توضیح دادن امکانات و تفاوت های انواع میز کنفرانس گرد، مربعی، مستطیلی و قایقی، شما را به داشتن خریدی مطمئن رهنمون می‎کنیم. عزیزان همراه برای دریافت هرگونه اطلاعات و مشاوره رایگان و همچنین مشاورین ارشد مبلمان اداری بینو می‎توانید از طریق صفحه تماس با ما، اقدام فرمایید.

۵/۵ - (۷ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید