توسط: تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ 0 دیدگاه

انواع میز اداری مناسب یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین اجزای هر دفتر و یا شرکت محسوب می‌شود. در واقع، امور رسمی روزانه و انجام وظایف بدون کمک آن تا حد زیادی امکان‌پذیر نیست. میز اداری به طور مداوم و مستمر مورد استفاده قرار می‌گیرد و بیشتر برای نگه‌داری فایل‌ها، پوشه‌ها، مقالات مهم، نوشتن و حفظ سیستم کامپیوتری از آن استفاده قرار می‌شود. حتی زمانی‌که کارکنان در تعطیلات به سر می‌برند،کامپیوتر، پرونده‌ها و دیگر اموال خود را بر روی میز و یا در کشوهای آن قرار می‌دهند.

 

انواع میز اداری مناسب و شیک

میزهای اداری دارای انواع متنوعی هستند و هر نوع آن کاربرد ویژه خود را دارد. در ادامه انواع میز اداری مناسب و شیک را معرفی می‌نماییم:

میز کامپیوتر جدید

این میز اداری به طور خاص برای اهداف محاسباتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ویژگی اصلی میز کامپیوتر این است که دارای قسمت‌هایی برای قرار دادن صفحه کلید، کیس و سایر تجهیزات رایانه‌ای است و همین‌طور ارتفاع آن قابل تنظیم با فیزیک بدنی کاربران است. بنابراین برای کسی که کار اصلی‌اش استفاده‌ی مداوم از رایانه است، این نوع میز اداری یک انتخاب ایده‌آل است. در طرح‌های میز کامپیوتر جدید ابتکارهای عمل جذابی مورد استفاده قرار گرفته است. از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • میز کامپیوتر چندین طبقه
  • میز کامپیوتردیواری
  • میز کامپیوتر کتابخانه دار
  • میز کامپیوتر مدرن

البته انواع فوق به‌‌صورت بسیار کلی نام برده شد و هر یک از انواع فوق خود دارای طرح‌های متنوعی است و بنابر نیاز کاربر می‌توان اقدام به سفارش یا خرید میز کامپیوتر نمود.

میز اداری پذیرش

این مدل از انواع میزهای اداری مناسب محسوب می‌شود که بسیار کاربردی است و به طور خاص برای استفاده در قسمت پذیرش طراحی شده است. این میزها با توجه به اینکه پذیرش، بخشی از دفتر است که اغلب توسط عموم مردم دیده می‌شود، طراحی شده است. میزهای اداری در انواع مختلفی از شکل، جنس، طرح و رنگ در دسترس است؛ تا تاثیر خوب و مثبت در جلب نظر بازدیدکننده برای دفتر در نگاه اول و لحظه ورود حاصل شود.

میزهای اِل شکل (L-shaped)

همان‌طور که از نام این نوع میز پیدا است، این میزها L شکل هستند. هدف اصلی این نوع میز استفاده حداکثری از فضا جهت انجام امور متعدد است. به‌ویژه برای اتاق‌های کوچک که قرار است در آن کاربر چندین کار را انجام دهد و به تجهیزات زیادی نیازمند است، این نوع میز بسیار مناسب است. میزهای ال شکل را می‌توان به‌صورت میز ال شکل آماده با قیمت مناسب خریداری نمود. البته اگر در اتاق مورد نظر کاربرد خاص یا شکل فیزیکی خاصی از این نوع میز مد نظر باشد؛ می‌توان اقدام به سفارش و طراحی میز اداری با توجه به نیاز کرد.

میزهای یو شکل (U-shaped)

همانند مورد قبل، نام این نوع میز اداری هم، مرتبط با شکل آن است. میز U شکل از آنجایی که شکل نیم دایره دارد، فضای داخلیِ مناسبی جهت انجام کار و حرکت برای افراد به وجود می‌آورد. علاوه بر این، با استفاده از چنین میزی، نوعی فضا و حریم خصوصی برای کاربر ایجاد می‌شود‌ تا بتواند با تمرکز و آرامش بیشتری به وظایف متعدد خود مشغول شود. این نوع میز برای اتاق ریاست و میز پذیرش گزینه بسیار ایده‌آلی است.

میز تحریر اداری

محبوبیت میز تحریر اداری بسیار زیادتر از انواع دیگر آن است. گرچه امروزه هر کارمند یا کاربر نیازمند استفاده از کامپیوتر است اما وجود لپ تاپ که فضای کمتری را اشغال می‌کند؛ باعث شده است که نیاز به یک میز بزرگ اداری با تجهیزات کامل کمرنگ شود. بر این اساس سبک‌های متفاوت این نوع میز بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. به‌عنوان مثال میز تحریر مدرن یکی از سبک‌های امروزی و پرطرفدار محسوب می‌شود. هم‌چنین برای اتاق‌های بسیار کوچک یا فضاهای کاری که نیاز به تغییر کاربری در لحظه مورد نظر دارند؛ استفاده از میز تحریر تاشو راهبرد مناسبی محسوب می‌شود.

طراحی میزهای اداری مناسب

تمام موارد ذکر شده، جز تجریبات گروه فنی و طراحی ما بوده که به صورت خلاصه در این مقاله برای شما به نگارش درآمده است. در نهایت اگر به خرید و اجرای دکوراسیون داخلی و طراحی مدرن در سازمان خود فکر می‌کنید، امیدواریم این گزارش برای شما مفید بوده باشد. این‌ نوشتار و بسیار ناگفته‌های دیگر که در مقالات قبلی ذکر شده‌اند و یا در ادامه خواهیم گفت، همگی جزو مزایای افزودن مبلمان اداری و تغییر نگرش نسبت به آن در سازمان شما خواهند بود. متخصصان ما آماده طراحی و ساخت انواع میزهای اداری مناسب با فضای کاری و کاربردی مورد نظرتان هستند.

قیمت میزهای اداری مناسب

همان‌طور که گفته شد انواع میزهای اداری مناسب دارای طراحی متفاوتی هستند و بنابر نیاز کاربر تهیه می‌شوند. هر یک از انواع میزهای اداری مناسب قیمت مخصوص به خود را دارند. قیمت انواع میزهای اداری مناسب به‌طور مستقیم به موارد زیر وابسته است:

  • متریال مورد استفاده در میز اداری
  • ابعاد میز اداری
  • نوع طراحی میز اداری
  • سبک مورد استفاده در طراحی میز اداری

آن‌چه لازم است در این قسمت بر آن تاکید نماییم آن است که هر میز دارای ابزار و تجهیزات منحصر به خودش است؛ که همه این موارد نیز در قیمت آن تاثیر می‌گذارد. البته لازم به‌ذکر است که در مواردی مانند میز مدیریت، میز پذیرش، میز اتاق کنفرانس و میزهای سفارشی خاص با ابعاد بزرگ، قیمت میز بیشتر از میزهای عادی است. در سایر موارد از آن جهت که میزهای اداری تزیینی محسوب نمی‌شوند و بیشتر از طراحی ساده‌ای برخوردار هستند، انواع میزهای اداری مناسب برای بیشتر کارکنان دارای قیمت مناسبی است. برای دریافت قیمت انواع میزهای اداری مناسب می‌توانید با مشاوران و کارشناسان ما در شرکت تخصصی تولید میز و مبلمان اداری بینو تماس بگیرید و از جزییات انواع میز مناسب آگاهی کسب نمایید.

سفارش میزهای اداری مناسب

بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که محیط کاری شما از نظر مبلمان اداری نظیر صندلی اداری، صندلی کنفرانس، میز اداری و… دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست، زمان مناسب جهت ورود به فروشگاه فرا رسیده است. تیم طراحی و تولید بینو در تمامی مراحل، توانایی همکاری پیوسته با مراجعه کنندگان در شرکت‌ها، ادارات و نهادها را دارد؛ تا دفاترتان را مطابق با بهترین و بروزترین طراحی‌های دکوراسیون طراحی نماید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید