توسط: تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

ذخیره سازی اسناد و مدارک یکی ازمهترین بخش های هر شرکت برای ایجاد نظم است.

هر آنچه که انجام داده اید به راحتی می توانید آن را پیدا کنید، این درس اول در سیستم های ذخیره سازی است.

درس دو، انتخاب درست سیستم های ذخیره سازی برای دفتر شما. ما طیف گسترده ای از مبلمان اداری را ارائه می دهیم و به شما تضمین می دهیم برای پیدا کردن آنچه که برای شما مناسب است.

در اینجا برخی از انواع سیستم های ذخیره سازی را ارائه می دهیم و مزایایی که به نوبه خود بیان می شوند.

  • سیستم های ذخیره سازی جانبی

کابینت های ذخیره سازی جانبی در حجم و ظرفیت بالا در نظر گرفته شده است. با دو یا چند کابینت گسترده که به صورت افقی کار می کنند می توان آنها را متناسب با اسناد و مدارک سازماندهی کرد. با این حال، این کابینت ها جانبی فضای مناسبی را در بر می گیرند، بنابراین مطمئن شوید که در طراحی دفتر خود جایی برای آنان لحاظ می کنید.

  • سیستم های ذخیره سازی عمودی

در دفاتر با فضای کم برای صرفه جویی، مانند دفتر خانه ها، کابینت های ذخیره سازی عمودی برای صرفه جویی در فضای اتاق و ذخیره سازی حداکثر عالی هستند. این کابینت ها عمیق تر از کابینت های جانبی هستند و فضای بیشتری را برای قرار دادن اسناد فراهم می کنند.

  • سیستم های ذخیره سازی با چگالی بالا

برای مواردی که حفظ نظم بسیار مهم است، سیستم های ذخیره سازی با تراکم بالا همه چیز را در فضای اداری نسبتا فشرده سازماندهی می کند. به جای استفاده از ردیف ها کابینت با مبلمان اداری فضای خود را با یک سیستم های ذخیره سازی با چگالی بالا برای دسترسی بهتر در فضا، همگام سازی کنید.

  • سیستم های ذخیره سازی ضد آتش

اسناد و مدارک بزرگ تر نیاز به سیستم های ذخیره سازی بزرگ تر نیز دارند. گزینه های سیستم های ذخیره سازی ضد آتش، اسناد شما را در صورت آتش سوزی حفظ خواهند کرد. این ها این مزیت عالی را دارند و برای شما این است که آیا می خواهید این گام اضافی را در امنیت شرکت خود لحاظ کنید یا خیر.

در نهایت، با در نظر گرفتن تمام گزینه ها، تصمیم روشن و دقیقی بگیرید. این به نیازهای دفتر خاص و دسترسی به فضای شما بستگی دارد.

  • انتخاب سیستم های ذخیره سازی با بینو Bayno

می خواهید با شرکت بینو شروع کنید؟ وب سایت ما را برای انواع و اقسام مبلمان اداری جستجو کنید و بسته به انتخاب خود با کارشناسان ما در تماس باشید. انواع سیستم ذخیره سازی را مشاهده کنید و از ما مشاوره بگیرید.

برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۴۷۶۲۳۰۰۸

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید