توسط: تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ 0 دیدگاه
[vc_row][vc_column][vc_column_text]

انواع دیوارکوب ها کدامند؟

انواع دیوارکوب ها شامل چه ویژگی‎هایی هستند؟ برای خرید انواع دیوارکوب ها چقدر باید هزینه کرد؟ متریال انواع دیوارکوب ها چیست؟
انواع دیوارکوب ها می‎توانند ویژگی‎هایی را ارائه دهند که اکثر ما هرگز نمی‎توانیم با رنگ یا کاغذ دیواری انجام دهیم. سبک‌ها شامل طرح‎های بی‎بدیل چوبی و pvc که به نظر می‎رسد بدون رنگ ارائه می‎شوند. این ها فقط به دیوارها محدود نمی‎شوید، انواع دیوارکوب ها می توانند انتخابی مناسب برای تزیین سقف محیط نیز باشند. تقریبا هر سطحی (گچی، رنگ کاری شده) می‎تواند با دیوارکوب به زیبایی تزیین شود. قبل از اینکه سبک مورد نظر خود را انتخاب کنید، لازم است مقدار بودجه تان را بررسی کنید. انواع دیوارکوب ها به طور کلی برای زیبایی و تزیین فضاهای مختلف اعم از: شرکت‎ها، مراکز تجاری، بیمارستان‎ها و حتی فضای خانه.

هنگام خرید، توجه به الگوها مهم است. همه الگوها در هر فضا به خوبی کار نمی‎کنند. یک الگو اساسا بر حسب نوع فضا و دکوراسیون داخلی شما انتخاب می‎شود. الگوهای افقی یک اتاق را بزرگ‎تر نشان می‎دهند. در برخی از خانه‎ها سقف و دیوارها ممکن است کاملا مربع نباشد. برای این که کمتر آشکار شود، از الگوهای افقی راه راه اجتناب کنید. الگوهای عمودی باعث می‎شود که سقف در یک اتاق بلندتر نشان داده شود. انتخاب الگوها و طرح‎ها فرآیند قبل از نصب است، حال بیایید درباره زیباترین جنبه‎های تزئینی فضا یعنی “دیوارکوب” بیشتر بحث کنیم. با ما همراه باشید.

انواع دیوارکوب ها کدامند؟

انواع دیوارکوب ها به شما اجازه می‎دهند که نگاه ویژه و تاثیرگذاری بر دیوار واقعی خود داشته باشید، برای یک سطح ساده و بدون نقاشی. آنها پوشش‎هایی برای دیوارها هستند به مانند کاغذ دیواری، ولی به بیشتر از آن زیبا و کاربردی.

آنها بر عکس رنگ کردن یا کاغذ دیواری، دارای اصالتی ذاتی هستند. به این معنا که احساس ویژه ای را در مخاطب ایجاد می کنند. همانگونه که ما یک چوب طبیعی نگاه و احساس می کنیم تا طرحی از چوبی واقعی.

انواع دیوارکوب ها از چه متریالی ساخته می شوند؟

جنس متریال دیوارکوب‎ها باید از کیفیت بالا و عمر طولانی برخودار باشند. آنها معمولا دارای دو نوع متریال و به طور کلی به نوع تقسیم می شوند:

دیوارکوب ام دی اف MDF:  این متریال انتخاب اول بیشتر خریداران است. دارای کیفیت بالا، طول عمر زیاد، طرح‎ها و الگوهای فراوان و راحتی در نصب هستند. آنها فضایی شیک و گرم را ایجاد می‎کنند و برای محیط‎ هایی با سبک کلاسیک  بسیار عالی هستند.

مشخصات:

  • در طرح و الگوهای زیبا
  • جلوه بیشتری به فضا می‎دهند.
  • مقاومت بالا در برابر ضربه
  • مقاومت بالا در برابر ساییدگی
  • عایق برودتی در سرما و گرما
  • مقاومت بیشتر نسبت pvc به نور خورشید
  • قابل استفاده در محیط‎های اداری، تجاری و خانگی
  • وزن بیشتر نسبت به pvc
  • ضد باکتری و حشرات
  • مقاومت کم در برابر رطوبت
  • غیر قابل شستشو (تنها با پارچه ای نمدار قابل تمیز کردن هستند)
  • قیمت بیشتر نسبت به pvc
  • نصب سریع و آسان
  • نیاز به زیرسازی قبل از اجرا


راهنمای خرید انواع دیوارکوب ها

دیوارکوب های PVC: آنها زیبایی و ظرافت ام دی اف را ندارند، ولی وزن آنها کمتر است. همچنین قیمت ارزان‎تری نیز نسبت به MDF دارد. آنها دارای دوام بالایی هستند ولی در برابر حرارت مقاومت کمتری را نشان می‎دهند.

مشخصات:

  • عایق خوب برای دما و رطوبت
  • مقامت بالا در برابر ضربه
  • سبک وزن بودن
  • باعث محافظت از محیط از نفوذ حشرات و باکتری‎ها می‎شود.
  • می‎توانند به عنوان دیوار یا سقف کاذب جهت پنهان سازی لوله ها و کابل ها نیزاستفاده شوند.
  • دارای رنگ ها و طرح های گوناگون است.
  • مناسب برای اکثر مکان های اداری، تجاری و خانگی
  • قابل شستشو هستند (مواد غیر اسیدی حتما استفاده شود)
  • صرفه جویی در هزینه های سالانه رنگ آمیزی دیوار
  • صرفه جویی در هزینه انتقال انرژی در فصل سرد و گرم
  • قابلیت تعویض سریع
  • نصب آسان و سریع

چگونه انواع دیوارکوب ها نصب می شوند؟

انواع دیوارکوب ها دارای نصبی ساده هستند. قطعات آنها با استفاده از میخ یا چسب و نر و مادگی‎هایی که بر روی خود دارند، در جای خود قرار گرفته و نصب می‎شوند. زیرسازی و ایجاد سطحی صاف برای اجرای دیوارکوب بسیار مهم است. این باعث می‎شود طرح نهایی یکدستی خود را حفظ کند. همه چیز را قبل از شروع کار بررسی کنید. در حالی که ما هر گونه مراقبت و چک کردن اثاثیه را بررسی می‎کنیم، لطفا بررسی کنید که همه انواع دیوارکوب ها در شرایط خوب و بدون آسیب قابل مشاهده هستند.

برای سازگاری رنگ و یا هر مسئله قابل مشاهده قبل از نصب، بررسی کنید الگوها به ترتیب در جای خود قرار می‎گیرند. تهیه سطوح کاملا به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که نتایج زیبا برای پروژه تزئینات شما به دست می آید. اطمینان حاصل کنید که دستورالعمل های پشت برچسب را دنبال کنید.

  • هر گونه مواد چسبنده و پوسته پوسته شده‎ای را حذف کنید.
  • تمام دیوارها را شستشو دهید تا سطحی تمیز در اختیار داشته باشید.
  • اطمینان حاصل کنید که تمام سطوح صاف، تمیز و خشک هستند.
  • اگر دیوارها دارای ناهمواری های زیاد هستند بهتر است قبل از اجرای دیوارکوب، دیوارها را زیرسازی مناسب کنید.
برای خرید انواع دیوارکوب ها چقدر باید هزینه کرد؟

آنها دارای بازه گوناگونی از قیمت‎ها هستند، بسته به نوع انتخابی مدل های MDF گران‎تر از PVC هستند. این دلیل گرانی جهت مزایایی است که ارائه می‎دهند. مهم است که در هنگام انتخاب به: برند، فروشگاه محل خرید و خدماتی همچون: نصب سریع و آسان توجه کنید. قبل از خرید نیز نسبت به خدمات اضافی توجه کافی را انجام دهید، ممکن است دیوارهای شما نیاز به زیرسازی داشته باشند، این می‎تواند هزینه پرداختی شما را افزایش دهد. جهت خرید می‎توانید به وبسایت های مرتبط فروش انواع مبلمان اداری سر بزنید و به طور آنلاین مدل های مورد نظر خود را مشاهده و هر کدام را که مایلید سفارش دهید.

سخن آخر

در این بین مبلمان اداری بینو با سابقه بلند در ارائه انواع دیوارکوب ها اعم از mdf و pvc توانسته در راستای نیازهای مشتریان گام بردارد. پیشنهاد همیشگی ما به شما این است که همیشه قبل از خرید نخست نیازهای خود را مورد بررسی قرار دهید.

عزیزان و همراهان ارجمند جهت کسب اطلاعات بیشتر و اخذ مشاوره رایگان از مشاورین ارشد طراحی مبلمان اداری بینو لطفا از طریق صفحه تماس با ما اقدام فرمایید. با سپاس از توجه‎تان.



[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_raw_html]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[/vc_raw_html][/vc_column][/vc_row]
۵/۵ - (۶ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید