توسط: تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

انتخاب فضای اداری

انتخاب فضای اداری دارای چه مشخصاتی است؟ برای چیدمان و انتخاب فضای اداری به چه اطلاعاتی نیاز داریم؟ راهنمای انتخاب فضای اداری چیست؟

اگر شما در حال ایجاد یک کسب و کار جدید هستید و به دنبال انتخاب فضای اداری می‎خواهید یک فضای شاد برای کارکنان ایجاد کنید، همچنین مشتریان را تحت تاثیر قرار دهید، باید محیطی کارآمد داشته باشید. اول از همه نگاهی به فضای کاری که می‎‎خواهید ایجاد کنید، بیاندازید. برای یک دفتر جدید باید ملزومات و کاربردهای هر یک از فضاها را مورد بررسی قرار دهید. برای انتخاب فضای اداری باید بدانید که اگر در این فضا رشد می‎کنید، آن را تهیه کنید. اتاق‎‏ها را اندازه‎گیری کنید و بدانید دقیقا در این فضا چه نوع کاری انجام می ‎گیرد و برای آن مبلمان اداری مرتبط را ترتیب دهید.

همچنین برای انتخاب فضای اداری، محل شرکت نیز بسیار مهم است. در چه نوع منطقه‎ای می‏‎خواهید شرکت خود را راه اندازی کنید؟ آیا شما به دنبال محلی شلوغ در کنار شرکت‎های معروف و بزرگ هستید؟ چه نوع ساختمانی (شکل ظاهری و سبک طراحی) مد نظر شما است؟ شما ممکن است در مورد آنچه که در دسترس است شگفت زده شده باشید. یکی از چیزهای خوب در مورد خرید و انتخاب فضای اداری جدید این است که شما می‎توانید بخش کوچکی از یک منطقه پر رفت و آمد به عنوان یک کسب و کار کوچک در نظر بگیرید و در یک ساختمان حرفه‎ای و شناخته شده کار کنید و به وسیله انتخاب فضای اداری صحیح خود مشتریانتان را تحت تاثیر قرار دهید.


انتخاب فضای اداری

برای انتخاب فضای اداری، زمانی که قصد دارید که در یک منطقۀ جدید شرکتی را راه اندازی کنید، انتخاب فضای اداری کاملا کلیدی است. اگر در تهران می‎ خواهید در مرکز شهر باشید، جایی که بزرگ‎ترین شرکت‎ها در آنجا مشغول به کار هستند. اما باید نکاتی را در نظر بگیرید مثل: حمل و نقل عمومی. سوال دیگر مشتریان شما کجا هستند؟ شما باید به آنها نزدیک شوید، چون زمان و محل پول‎ ساز است، زیرا محل نامناسب باعث اتلاف وقت مشتری و از دست دادن او است.

پس از آن، رویۀ کاری شما به آنچه که در انتخاب فضای اداری خود قرار داده‎اید بستگی دارد. فضای باز با یک اتاق کنفرانس کوچک، پایین‎ترین بخش مقیاس بودجه است. شما احتمالا چندین اتاق جلسه، پذیرش، فضاهای کار دیگری دارید. یک فضای کاری قدیمی‎تر نوع دیگری از سرمایه گذاری بیهوده است، اما تنها در شرایط بودجه نامحدود قابل توجیه است.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با مشاورین ارشد مبلمان اداری‎، می‎توانید از طریق صفحه تماس با ما، اقدام فرمایید.



۵/۵ - (۵ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید