توسط: تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

اقدامات برنامه ریزی فضایی برای دفاتر کوچک

بر خلاف تصورات، هنگام طراحی یک فضای اداری برای کسب و کارهای کوچک، اندازه مهم نیست. دفتر بزرگ نیازی به بزرگ شدن ندارد، در واقع، مزایای زیادی برای کوچک بودن وجود دارد که کسب و کار بزرگتر هنگام انجام برنامه ریزی فضایی خود سعی می کند تقلید کنند. در اینجا چند نکته و ترفندهایی که در هنگام برنامه ریزی فضا برای حفظ حداکثر بهره وری وجود دارد را ارائه می دهیم.

  • ساختار شرکت

هنگام شروع یک کسب و کار کوچک، مهم است که دقیقا مشخص کنید که چه نوع ساختاری برای شرکت شما مناسب است و آیا هویت آن در حوزه رقابت شماست یا خیر؟ تصمیم گیری از یک مدل سنتی یا مدرن؟ آیا کسب و کار شما با همکاری کار خواهد (نظر کارکنان برای مدیران)، جایی که انتخاب ها به صورت مشترک انجام می شود؟ طراحی دفتر نقش مهمی در این فرآیند دارد و باید ساختار شرکت شما را منعکس کند. با شناخت بهتر از ساختار شرکت خود و جایگاه نفرات به درستی فضای خود را طراحی کنید.

  • طرح فضای باز

روند اخیر برنامه ریزی فضایی برای کسب و کارهای کوچک، حذف دیوارها و کابین ها بوده است. در حالی که این ممکن است به نظر می رسد یک راه سریع برای از بین بردن هر گونه حریم خصوصی در محل کار، دلایل خوبی برای انجام این کار وجود دارد. محققان دریافته اند که فضاهای باز و کوچک در دفتر باعث افزایش بهره وری و کمک به ایجاد یک محیط اجتماعی مثبت می شود که منجر به مبادله اطلاعات بهتر و احساس رضایت در محل کار می شود، بدون اینکه به شدت مانع از حسادت کارکنان شود. مهم است که به یاد داشته باشید که یک طرح کاملا باز ممکن است برای هر کسب و کار کار نکند و اکثر آنها نیاز به تعادل بین ساختار و آزادی پیدا خواهند کرد.

  • زمان استراحت

یکی از مباحثات مرکزی در هنگام تخصیص بودجه در برنامه ریزی اداری این است که آیا هر گونه پول اضافی باید برای امکانات رفاهی صرف شود و یا صرفا به هزینه های پرداخت شده اضافه شود. اغلب دستگاه اسپرسو یا نوشیدنی آشامیدنی می تواند به این معنی باشد که همه چیز در مورد روحیه کارکنان مهم است. تحقیقات نشان می دهد که این افراد می توانند رضایت اداری و تمایل خود را نسبت به ساعاتی برای فارغ شدن از کار و استراحت کوتاه نشان دهند.

  • کمک می خواهید؟ سوالی دارید؟

اگر شما علاقه مند به حداکثر رساندن کارایی اداری هستید، یا به سادگی سوالات بیشتری در مورد برنامه ریزی فضایی داشته باشید، شما در خوش شانسی هستید! کارشناسان از شرکت بینو می توانند با شما کار کنند تا تصمیم گیری در مورد طراحی دفتر و مبلمان برای فضای خود را که به بهترین وجه مناسب شما باشد را انجام دهند. امروز برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید!

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید