توسط: تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

دفتر این است که، یک محل که در آن کارمندان بیشتر وقت خود را در یک روز صرف می کنند. ۸ تا ۱۰ ساعت کاری در روز در دفتر که باعث ایجاد احساس راحتی و تازگی نمی شود. آیا این دیوانگی نیست؟

شرکت هایی که از تاثیر محیط دفتر بر کارکنان و رشد اقتصادی مطلع می شوند، به سرعت در سراسر جهان در حال افزایش هستند. از این رو تعداد زیادی از شرکت ها فضای خود را دوباره طراحی می کنند تا لمس زیبایی شناختی را به وجود آورند که بهره وری کارکنان را افزایش دهند و دستور کار شرکت را نشان می دهد.

علی رغم این که ادارات به کار خود مشغول هستند، کارکنان هنوز هم فضاهای کاری را دوست دارند که ” دوستانه” هستند و به سلامت آنها احترام می گذارند.

کاملا واضح است که کارکنان تنها در صورتی قادر به ارائه نتایج با کیفیت خواهند بود که محیط اداری به خوبی طراحی و چیدمان شده باشد. مهمترین فضای اداری، مبلمان اداری است.

مبلمان اداری عالی به مانند صندلی اداری ، نگاهی دقیق به فضای کاری می دهد و راحتی کارکنان را در همان زمان نگه می دارد. در این راستا شرکت بینو bayno بهترین مبلمان اداری را به مشتریان ارائه می دهد.

آنها اعتقاد دارند که به بهترین و مناسب ترین بخش فضای کاری می پردازند. آنها مبلمان منحصر به فرد و اجرایی را با توجه به محیطی که می خواهید به مشتریان و کارکنان ارائه دهید، ساخته می شوند. محیط اداری مهم است زیرا فرهنگ تجاری شرکت را نشان می دهد.

از این رو عوامل مختلفی از لحاظ محیط اداری مهم هستند و برخی از آنها عبارتند از:

  • محیط اداری:

محیط اداری نقش مهمی را در ایجاد شغل و شادمانی کارمندان ایفا می کند. اگر محیط آرامش بخش، گرم و انعطاف پذیر باشد، به آنها کمک خواهد کرد تا به خوبی در کار خود تمرکز کنند و بهره وری بالا رود.

  • ملاحظات ارگونومی:

ملاحظات ارگونومی شامل جزئیات کوچک است که دفتر را به محیطی حرفه ای تر تبدیل می کند. در این مورد، حداکثر راحتی باید به کارمندان ارائه شود.

طراحی ایستگاه های کاری، قرار دادن دسکتاپ ها و دیگر تجهیزات اداری نیز بخشی از آن است. توجه دیگر مهم این است که آیا مبلمان اداری راحت است یا نه. باید راحتی در اولویت نخستین باشد.

  • دفتر خود را سالم نگه دارید:

منظور این است که دفتر باید به گونه ای طراحی شود که سلامت کارکنان را فراهم کند. دفتر باید اقداماتی را برای حفظ سلامت کارکنان انجام دهد که در نتیجه بهره وری فضا بالا رود.

کارکنان زمان زیادی را صرف کار می کنند، سلامت آنها نباید در معرض خطر باشد. از این رو شرکت بینو bayno  بهترین طراح مبلمان اداری است.

آنها این نیاز سلامتی را در دفاتر و مبلمان طراحی می شوند که از گردن و پشت حمایت می کنند و به آنها اجازه می دهد که موقعیت مناسب داشته باشند. این یکی از نیازهای اصلی زندگی روزمره در محل کار است.

برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۴۰۴۴۰۲۹۰

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید