توسط: تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

اجازه دهید یک لحظه خود را برای به روز کردن مزایای وضعیت مناسب و اینکه چگونه می توان با مبلمان اداری ارگونومیک بهترین وضعیت را داشت صحبت کنیم.

مطمئنا همه ما زمان به زمان خمیده تر می شویم، مخصوصا اگر بیشتر وقت خود را صرف نشستن در کنار میز اداری خود کنیم. عادت های بد رفتاری می تواند وسوسه انگیز باشد و بسیاری از ما حتی متوجه نمی شویم که ما آن را انجام می دهیم.

وضعیت بد در واقع می تواند اثرات منفی سلامت داشته باشد، که این امر باعث می شود تا از مبلمان اداری ارگونومیک برای حفظ کیفیت زندگی خود استفاده کنیم.

  • وضعیت بد تغییر نگرش شما به سلامتی است !!!

در حالی که به طور مرتب نگه داشتن ستون فقرات شما در ناحیه ناسالم منجر به بروز گردن و کمر درد می شود، همچنین می تواند منجر به سردرد، آرتریت، خستگی، و همچنین به عوارض تنفسی، گردش خون، استخوان درد، درد عضلات و مفصل شود.

وضعیت نادرست نشستن می تواند تأثیر منفی بر روی کل بدن شما را در مدت طولانی داشته باشد.

  • وضعیت خوب مثبت در سلامتی شما تاثیر می گذارد !!!

با وجود وضعیت درست از فشار و استرس جلوگیری می شود، شما شادتر و سالم تر به نظر می رسید  و به شدت بهبود سلامت، کیفیت زندگی و تمرکز را احساس می کنید .

بهتر است این را می توان از طریق استفاده از مبلمان اداری ارگونومیک بدست آورد.

  • مبلمان اداری ارگونومیک محافظت از موقعیت و سلامت شماست !!!

مبلمان اداری ارگونومیک طراحی شده است تا سلامت، شادی و بهره وری درازمدت کارکنان را در زمان ها کاری حفظ کند.

این شما را به درستی پشتیبانی می کند، بنابراین نه تنها می توانید از وظایف روزانه خود مراقبت کنید، بلکه از بدن و سلامتی خود مراقبت کرده اید. صندلی های اداری ارگونومیک زمانی که شما در روز بر روی کامپیوتر خود کار می کنید، پشت، کمر، شانه ها و گردن را در با تنظیم درست نگه داشته و حفظ می کند. این به شما کمک می کند تا به طور طبیعی به جای صندلی های سنتی، یک موقعیت مفید و سالم داشته باشید، که تقریبا غیرممکن باشد که بتوانید مدت زمان مناسبی را در چنین حالتی حفظ کنید.

  • طراحی دفتر خود را به شرکت بینو بسپارید !!!

شرکت بینو یک فروشنده مبلمان اداری، تجاری و خانگی است. ما با افتخار خودمان را “تیم رویایی” می نامیم زیرا در تیم ما که شامل: مدیران با تجربه، طراحان داخلی، تکنسین های خدماتی و تیم برجسته پشتیبانی مشتری است، توانسته ایم در راستای نیاز های امروز مردم گام برداریم.

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید