توسط: تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

اتاق کنفرانس قلب کسب و کار شماست. بدون یک اتاق کنفرانس، تیم شما قادر به دیدار با یکدیگر و یا با مشتریان نیست. اتاق کنفرانس باید یک فضای اختصاصی برای همکاری و ایجاد تیم قوی برای کسب و کار شما باشد. برای ایجاد اتاق کنفرانس ایده آل برای کسب و کار خود، مهم است ک موارد زیر را در ذهن داشته باشید:

  • عملکرد :

چگونگی استفاده از اتاق کنفرانس خود را تعیین کنید. اگر شما در حال برگزاری کنفرانس های ویدئویی و تلفنی در داخل اتاق هستید، فضای خود را برای ترکیب فناوری طراحی کنید. اگر اعضای تیم در طول جلسات از لپ تاپ ها و تبلت ها استفاده کنند، مطمئن شوید که محل های برق مناسب را برای جابجایی دستگاه ها در نظر گرفته اید.

  • اتمسفر :

نوع فضای مورد نظر برای اتاق کنفرانس خود را در نظر بگیرید. اگر می خواهید فضای بیشتری را برای محیط خود ایجاد کنید، یک میز کنفرانس دایره ای برای اتاق کنفرانس خود داشته باشید. اگر می خواهید یک فضای جدیتر و معتبرتر داشته باشید، میزهای مستطیلی را در نظر بگیرید. میز دایره ای به همه اجازه می دهد تا حتی در بدترین شرایطی بتوانند با هم صحبت کنند، در حالی که یک میز مستطیل نوع همکاری کمتری را ایجاد کند.

  • دکور :

آثار هنری یک راه عالی برای الهام بخشیدن به همکاری و خلاقیت است. دکوراسیون باید با مبلمان اداری شما در اتاق کنفرانس منطبق باشد و هرگز نباید با صدای بلند یا مزاحمت باشد.

  • اندازه :

قبل از خرید مبلمان اداری برای اتاق کنفرانس خود، فضای مورد نظرتان را ارزیابی کنید. در مورد تعداد نفرات و فضاهایی که باید برای آن ها لحاظ کرد، فکر کنید. این به معنی خرید یک میز است که به راحتی در داخل اتاق قرار می گیرد، در حالیکه می تواند صندلی را برای همه در اطراف میز قرار دهد. شما همچنین باید بتوانید قطعات دیگری از مبلمان را در اتاق کنفرانس خود، مانند کابینت فایل یا قفسه کتاب، جایگذاری کنید.

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید