توسط: تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

بسیاری از کسب و کارها به خاطر رویکرد خارج از اتاق خود به طراحی فضای اداری باز شناخته می شوند. شاید گوگل مشهورترین آن ها باشد، ویژگی های چشمگیر، اگر غیر عملی است، امکانات رفاهی مانند بولینگ، زمین های تنیس و اتاق های ماساژ را خواهند داشت. همه اینها به ایجاد محیطی خلاق تر برای کارکنان کمک می کند. اما شما مجبور نیستید بودجه یا ایده های شدید گوگل را برای ایجاد یک تجربه مشابه برای کارکنان در دفتر خود داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه طراحی فضای اداری که بیشتر برای خلاقیت کارکنان مفید است، ادامه مقاله را مطالعه کنید.

فضای خلاق برابر با کارگران خلاق تر است

یکی از بهترین راه های اطمینان از ایجاد خلاقیت کارکنان از طریق طراحی داخلی، ایجاد یک حس واقعی است. اگر همه افراد در فضای فردی خود جدا و محدود شده باشند، این امر می تواند انگیزه های آنها را مختل کند. یک دفتر باز مفهومی، بحث، همکاری و خلاقیت را در میان کارکنان تشویق می کند.

توجه داشته باشید که قسمت هایی که در دفتر حضور دارند اغلب توسط کارکنان بازدید می شود و سعی کنید آن فضا را در سراسر آن نیز تکرار کنید. هنگامی که کارکنان احساس راحتی می کنند، بیشتر مایل به به اشتراک گذاشتن ایده های خود و ایجاد نوآوری جدید در شرکت خواهند بود.

راه دیگری برای تحریک خلاقیت کارکنان این است که آنها را از مدتی بیرون آورند، حداقل از نظر استعاری. اتاق استراحت می تواند بسیار مفید باشد. تقلید از ویژگی های یک نوع متفاوت از محیط می تواند یک فضای ویژه را ایجاد کنید که برای کارکنان شما موثر باشد، به آنها فرصتی برای استراحت دادن می دهد. ایجاد خلاقیت در محیط اداری گامی بلند در توسع کسب و کارتان است.

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید