توسط: تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ 0 دیدگاه
[vc_row][vc_column][vc_column_text]فضای اداری پذیرش سازمان‌ها و ادارت چگونه باید باشد؟ اگر تصمیم گرفته‌اید فضای پذیرایی خود را بهبود ببخشید بدون شک می‌بایست به دنیال یک میز پذیرش باشید. یک میز پذیرش در فضای اداری شما می‌تواند چه تغییراتی را ایجاد کند؟ چه ویژگی‌هایی می‌بایست داشته باشد؟ ما در ادامه‌ی این مقاله به ویژگی‌های فضای اداری پذیرش خواهیم پرداخت. پس همراه ما باشید.

گذشته از اینکه فضای اداری پذیرش نخستین بخشی از سازمان شماست که بازدیدکنندگان و مشتریان شما می‌توانند با ان ارتباط برقرار کنند، مطالعه و بررسی فضای اداری پذیرش می‌تواند به شا کمک کند که در برداشت نخست بهترین تجربه را به مخاطب خود منتقل کند و از این رو می‌توانید به آن کمک کنید تا استقبال بهتری از همکاری با سازمان شما داشته باشد. توصیه و پیشنهاد ما به شما این است که تا انتهای این مقاله همراه ما باشید و بی‌شک و تردید پیش از خرید میز پذیرش و آرایش و تجهیز فضای پذیرش خود نسبت به مطالعه مواردی که در ادامه مطرح خواهد شد اقدام نمایید.

فضای اداری پذیرش
فضای اداری پذیرش

فضای پذیرش اداری چقدر باید باشد؟

هنگام طراحی فضای پذیرش اداری خود، ابتدا باید در مورد اندازه آن تصمیم بگیرید. تنها زمانی که ابعاد دقیق آن را بدانید، می‌توانید چیدمان مبلمان اداری مناسب را تعیین کنید و بر جزئیات دیگر طراحی تمرکز کنید. در این باره می‌توانید مقاله “مبلمان اداری مدرن انعطاف‌پذیر و شیک” را که در مورد تجهیز فضای اداری و انتخاب مبلمان اداری مناسب است را مطالعه کنید. با این حال، گرفتن این تصمیم همیشه آسان نیست، به ویژه از آنجایی که باید عوامل مختلفی را در نظر گرفت.

آیا میز پذیرش باید رو به درب ورودی باشد؟

اگر هر روز سازمان شما با تعداد بازدیدکنندگان و مشتریان زیادی مواجه است کاملا واضح است که فضای پذیرش بسیار بزرگتری نیاز دارید. در مورد فضای اداری و استاندار فضای اداری ما به شما مقاله “طراحی استاندارد فضای اداری” را پیشنهاد می‌کنیم. پیشتر در این مقاله پیرامون استاندارد ملی و نحوه ی چیدمان فضای اداری صحبت کرده ایم. اگر می‌دانید که یک صندلی اداری متوسط با یک نفر که روی آن می‌نشیند حدود ۵ متر مربع را اشغال می‌کند، می‌توانید فضای موجود مورد نیاز برای قسمت نشیمن را با دقت بیشتری محاسبه کنید. سعی کنید تخمین بزنید که معمولاً چند نفر به صورت همزان در سازمان شما حضور دارند و در دوران اوج کاری ممکن است چند نفر منتظر باشند. زیرا شما می‌بایست برای تمامی افراد جایگاه مناسبی را تعریف کنید. این معنای ارزش نهادن به افراد است.

علاوه بر آن، فضای کافی برای یک میز پذیرش که به عنوان نقطه کانونی عمل می‌کند و کل طرح را به هم گره می‌زند، بگذارید. میز پذیرش باید به اندازه کافی جادار باشد تا مسئول پذیرش شما بتواند تجهیزات مورد نیاز خود را بدون به هم ریختگی روی میز قرار دهد. در نهایت، به یاد داشته باشید که فضایی را برای وسایل اضافی مانند انبار، میز قهوه‌خوری و رخت آویز داشته باشید که راحتی و عملکرد فضای پذیرش اداری را افزایش دهد.

آیا میز پذیرش باید رو به درب ورودی باشد؟

به محض اینکه بازدیدکنندگان وارد دفتر شما می‌شوند، می‌خواهند بدانند کجا بروند و با چه کسی صحبت کنند تا آن‌ها را در جهت درست راهنمایی کنند. به همین دلیل است که باید میز خود را رو به درب ورودی قرار دهید، اما نه خیلی نزدیک به آن زیرا می‌تواند به عنوان یک مانع فضای اداری پذیرش شما را تحت تاثیر قرار دهد.

با اطمینان از دسترسی آسان به میز پذیرش از ورودی ساختمان، از ایجاد سردرگمی و ایجاد احساس ناراحتی در بازدیدکنندگان خود جلوگیری می‌کنید. همچنین، چرخاندن میز به گونه‌ای که رو به در ورودی باشد، می‌تواند تصور اولیه اشتباهی را به جا بگذارد و منجر به تردید مشتریان شما در تماس با مسئول پذیرش و پرسیدن قرار ملاقات‌هایشان شود.

فضای اداری پذیرش
فضای اداری پذیرش

بهترین میزهای پذیرش برای تجهیز فضای اداری پذیرش را از کجا بخریم؟

از فروشگاه مبلمان اداری بینو دیدن کنید شما می‌توانید با بازدید از سایت بینو، به طور کامل با قطعات مبلمان اداری با کیفیت و قابل عرضه آشنا شوید. چه به دنبال یک میز پذیرش جادار، صندلی‌های اداری، میزهای اتاق کنفرانس یا فضای ذخیره‌سازی باشید، فروشگاه مبلمان اداری بینو به شما کمک خواهد کرد.

کارکنان و گروه حرفه‌ای پشتیبانی و بازار ما مجموعه گسترده‌ای از مبلمان خانگی و اداری درجه یک را به شما معرفی می‌کنند. علاوه بر این، حتی اگر مطمئن نیستید که به دنبال چه تجهیزی برای فضای اداری خود هستید یا کدام تجهیز می‌تواند به شما کمک کند، می‌توانید به کارمندان باتجربه ما اعتماد کنید تا طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها را به شما ارائه دهند. ایده‌های نوآورانه آن‌ها به شما کمک می‌کند خلاقیت را در سازمان خود شکوفا کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید