توسط: تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ 0 دیدگاه
[vc_row height=”small” us_notification=”” notification=””][vc_column][vc_column_text]

هنگامی که شما یک کسب و کار جدید را شروع می کنید، احتمالا به جنبه های مختلف کسب و کار مانند محصولات، مشتریان و تبلیغات فکر می کنید.

اما آیا شما به نحوه تنظیم دفتر خود توجه کرده اید؟

از آنجایی که اکثر کارآفرینان زمان بیشتری را در دفاتر خود صرف می کنند، بسیار حیاتی است که شما با مبلمان اداری مناسب در کنار بهترین شرایط محیطی را فراهم کنید.

پس چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟ در اینجا ۴ نکته برای شروع کار وجود دارد.

  • کار آمدی فضا

دفتر شما ممکن است بخشی از خانه شما باشد، اما باید به عنوان بخش های کاری مهم جلوه کند.

ایجاد کردن یک فضای کاری موثر اغلب به شما کمک می کند تا در امور داخلی در مواجهه با مشکلات و نوع کار کارکنان تسلط بیشتری داشته باشید. این می تواند بر میزان بهره وری تاثیر بگذارد.

با این حال، یک فضای تیره، تند و بدون پنجره را انتخاب نکنید. اکثر کارکنان به خوبی در فضایی کار می کنند که دارای نور طبیعی مناسب است و به اندازه کافی بزرگ است تا راحت بتوانند حرکت کنند.

این لزوما به این معنی نیست که بزرگی فضا یعنی کارآمدی بیشتر!

  • مبلمان راحت را انتخاب کنید

یک صندلی اداری راحت و ارگونومیک می تواند بهره وری شما را بالا ببرد. به دنبال سایر ویژگی های ارگونومیک در صندلی اداری و مبلمان تکمیلی باشید و فضای کاری قابل انعطاف را در نظر بگیرید که می توانید تنظیمات مختلف را انجام دهید تا بتوانید موقعیت خود را تغییر دهی به مانند فضای زیادی برای حرکت و کار در حوزه انتخابی شما.

بسته به کالا یا خدماتی که ارائه می دهید، این می تواند به معنای اضافه کردن فضای خالی باشد، یا این می تواند شامل ایجاد پارتیشن اداری برای تولید فضایی با کارآمدی بالا در کنار تعامل بین کارکنان باشد. هر چیزی که نیاز دارید، به خودتان اجازه دهید تا آن چیز به خوبی رشد کند.

  • به آن شخصیت بدهید

دفتر شما الهام بخش و تازه تر می شود اگر شما آن را مانند خانه خود احساس کنید. هنگام انتخاب مبلمان اداری و دکوراسیون، با یک سبک که نشان دهنده ماهیت شرکت شماس شروع کنید.

احساس خواهید کرد که مبلمان اداری شخصیت شما را بیان می کند و شما شگفت زده خواهید شد. برای مثال، مبلمان اداری چوبی، یک احساس سنتی تر را در بر دارد، در حالی که فلزات به نظر مدرن می رسند.

  • ذخیره سازی را اضافه کنید

کسب و کار شما احتمالا سریعتر از پیش بینی ها رشد می کند، بنابراین با یک سیستم سازمانی پویا آماده شوید. هنگامی که شما طراحی دفتر خود را انجام می دهید، شامل مقدار زیادی از موارد ذخیره سازی به مانند کابینت ها و قفسه ها می شود.

کابینت ها، قفسه بندیو یا میز های کشو دار می توانند به شما کمک کنند تا به خوبی دخیره سازی را انجام دهید.

اگر کارتان را انجام می دهید که دارای موجودی یا فضای لازم برای جمع آوری محصولات است، شما می توانید از ایجاد دو منطقه کاری بهره مند شوید: یک دفتر برای وظایف اداری و یک اتاق برای ذخیره محصولات و اسناد. جدا کردن این دو کمک می کند تا شما بهتر فضا را سازماندهی کنید.

برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از قیمت مبلمان اداری و مشاوره و بررسی های لازم با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۴۷۶۲۳۰۰۸

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”auto” us_notification=”” notification=””][vc_column][us_btn text=”برای مشاهده انواع مبلمان اداری کلیک کنید” color=”red” align=”center” link=”url:http%3A%2F%2Fbayno-co.com%2F%25D9%2585%25D8%25A8%25D9%2584%25D9%2585%25D8%25A7%25D9%2586-%25D8%25A7%25D8%25AF%25D8%25A7%25D8%25B1%25DB%258C-%25D9%2584%25D9%2588%25DA%25A9%25D8%25B3%2F%3Fpreview%3Dtrue||target:%20_blank”][/vc_column][/vc_row]
۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید