توسط: تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

در دنیای کاری امروز، ساعت ها طولانی تر هستند. با این حال، این بدان معنی است که کارکنان تنها کسانی هستند که سخت کار می کنند. مهم است که مبلمان اداری درست نگهداری شود تا سلامت کارکنان شما حفظ شود و برند شما را به درستی نمایش داده و ارتقا یابد. اگر بدانید که آیا شما نیاز به مبلمان اداری جدید دارید یا نه، در اینجا چند نکته وجود دارد.

  • کارکنان از صندلی های ناراحت کننده شکایت می کنند

اگر کارکنان شما اغلب درد و خستگی عضلانی را بیان می کنند، قطعا وقت آن رسیده است تا مبلمان اداری جدید را پیدا کنید. مطمئن شوید که مبلمان ارگونومیک را انتخاب می کنید که سهولت استفاده و پشتیبانی مناسب را فراهم می کند. صندلی های اداری ارگونومیک باعث افزایش بهره وری و افزایش روحیه همکاری می شود که کارکنان شما را سالم تر و محتاط تر می کند که این شامل انواع انتخاب های صندلی اداری ارگونومیک در مبلمان جدید دفتر شما است.

  • آیا شما هنوز از میزهای تکی استفاده می کنید؟

طراحی فضا به سمت محیط تعاونی بیشتر و باز است که نتیجه آن ترویج همکاری و تعامل اجتماعی است. ایستگاه های کاری نوپا و انعطاف پذیر برای کارکنان و کارفرمایان امروز ضروری است. در حالی که لازم نیست همه ی میزها را کاملا جدا کنید، آن ها را می توان به عنوان یک میز اداری بزرگ و طویل برای همکاری بیتشر لحاظ کرد.

  • کنتراست بیش از حد باعث ایجاد سردرگمی می شود

اگر مخلوطی از سبک های مختلف مبلمان اداری را در شرکت خود ایجاد کنید ممکن است فاقد انسجام باشد و می تواند سردرگمی ایجاد کند و موردی منفی در شرکت شما باشد. برداشت های اول، همه چیز مهم در کسب و کار است. هنگامی که کارکنان، شرکا و مشتریان آینده فضای خود را برای دیدن یک اشتباه از مبلمان بی نظیر وارد می کنند، پیام درستی در مورد کسب و کار شما ارسال نمی شود. در عوض، مبلمان جدیدی را انتخاب کنید که مفهوم سیال و حرفه ای را بیان می کند.

  • مبلمان جدید پیامی نو را بیام می کند

همه ما به احتمال زیاد به یک کسب و کار در یک نقطه با مبلمان فرسوده برخورد داشته ایم که به وضوح در شرایط بد نیاز به جایگزینی داشته است. بر اساس این تنها ما کمتر اعتماد داریم و می خواهیم با آن تجارت کار کنیم، زیرا مبلمان قدیمی آنها پیامی را ارسال می کند که آنها به اندازه کافی مورد توجه نیستند یا به اندازه کافی موفق نیستند تا بتوانند نقشی در بهره وری را داشته باشند. اطمینان حاصل کنید که نام تجاری، تصویر و کسب و کار شما به طرز چشمگیری با مبلمان اداری مدرن و منحصربه فرد به چشم می خورد.

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید