توسط: تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

چقدر زمان را در یک اتاق درمانی یا دفتر پیشخوان پزشکی در زندگی خود تلف کرده اید؟ بسیاری از اتاق های انتظار بسیار شبیه هستند ، همه آنها را دیده اید، درست است؟ معمولا لذت بخش تر از آن نیست: صندلی های ناراحت کننده، مجلات تکراری و دکوراسیون های قدیمی، وقت صرف شدن را در انتظار بیشتری از سرگرمی را می گذرانند. اما اگر یک دفتر را مدیریت کنید، راه هایی بسیار راحت تر وجود دارد. برای پیدا کردن سه راه، می توانید فضای پذیرش خود را ارتقا دهید.

ایده های زیر را در نظر بگیرید تا فضای پذیرش خود را به درستی طراحی کنید:

  • صندلی راحت

داشتن صندلی انتظار راحت لازمه اصلی یک فضای پذیرش است. داشتن صندلی ارزان قیمت و نامناسب را باید کنار بگذارید. در نظر گرفتن کیفیت مبلمان را با مقدار زیادی تنظیمات نگه دارید تا مراجعین خود را در بهترین شرایط ممکن حفظ کنید. مبلمان که می تواند به راحتی پاک شود و به راحتی تمیز شود، یک انتخاب عالی نیز برای به حداقل رساندن گسترش میکروب ها است.

  • نشانه های خوش آمد گویی

سعی کنید فضایی شاد با خوش آمدگویی بالا را ایجاد کنید تا مشتریان در زمان ورود و انتظار احساس راحت و شادی داشته باشند. رنگ و طراحی مدرن در فضای پذیرش مهم است.

  • صبر کنید تا لذت ببرید

چیزی ساده به عنوان راه اندازی ایستگاه با قهوه و چای و برخی از تنقلات سالم می تواند به مشتریان فرصتی برای چند دقیقه احساس راحتی باشد. بسته به کسب و کار خود، سعی کنید فضایی مرتبط برای مشتریان ایجاد کنید. از مانیتور LCD در فضای پذیرش برای ایجاد راحتی و سرگرمی بیشتر استفاده کنید.

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید