توسط: تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : برای خرید انواع میز کنفرانس اداری مناسب از چه طریق می توان اقدام نمود؟ ویژگی های انواع میز کنفرانس مدرن کدام است؟ تحقیقات صورت گرفته شده در بیش از ۱۰۰۰ شرکت فنی مهندسی، تولیدی و خدماتی نشان می‌دهد که مدیران این صنایع بیش از ۳۵ درصد زمان خود را صرف جلسات می‌کنند. جلساتی که در آن‌ها به عناوین مختلف حضور دارند بخش اعظمی از زمان آن‌ها را می‌گیرد. همان گونه که می‌دانید و شاید تجربه‌اش را داشته باشید، در اکثر شرکت‌ها و سازمان‌ها جلسات در اتاق‌های کنفرانس برگزار خواهد شد. از این رو تجهیزات سالن کنفرانس، میز کنفرانس اداری، صندلی کنفرانس و سایر اجزای آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند.

یک میز کنفرانس مناسب و عالی که در طراحی آن موارد مهمی چون، ارگونومی، فضای شخصی، فاصله‌ی اجتماعی و… رعایت شده باشد زمانی که با مبلمان اداری و صندلی اداری ارگونومیک همراه شود می‌تواند علاوه بر زیبایی و جلوه‌ی بصری خوب به اتاق کنفرانس، خستگی را از افراد حاضر دور کند. این امر موجب می‌شود که جلسات پربار‌تر شده و ایده‌پردازی در آن‌ها صورت بگیرد و دغدغه‌ی استراحت و یا ایجاد دردهای عضلانی در ذهن شرکت کنندگان نباشد.

انتخاب میز کنفرانس اداری مناسب

میز کنفرانس اداری به نوعی زمین بازی شرکت و سازمان با رقبا، شرکا و مشتریان است. در اتاق کنفرانس و پشت میز کنفرانس آن‌ها با یکدیگر گفت و گو می‌کنند و تصمیمات مهمی خواهند گرفت. محیط اتاق کنفرانس که بیشتر از همه از میز کنفرانس مناسب و صندلی اداری آن تاثیر می‌پذیرد می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا به تعامل با یکدیگر بپردازند. فضای حرفه‌ی‌ای موجود در اتاق کنفرانس، طراحی جذاب و متناسب با نیاز، میز کنفرانس مناسب، صندلی اداری مورد استفاده هر کدام به نوعی نمایان‌گر اصالت، هدف و قدرت نام تجاری هستند.

در ادامه ما پنج نکته‌ی مهم در انتخاب میز کنفرانس اداری را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت، علاوه بر آن به صورت مختصر انواع میز کنفرانس اداری را نیز برای شما شرح خواهیم داد. بنابراین اگر قصد خرید میز کنفرانس را دارید و تا انتهای این گزارش همراه ما باشید می‌توانید به اطلاعات خوبی در این زمینه دست یابید.

۱. اندازه اتاق و فضا؛ میز کنفرانس اداری مناسب

اولین چیزی که باید به آن فکر کنید، اندازه فضایی است که برای اتاق کنفرانس در نظر گرفته اید. اطمینان حاصل کنید که زمانی که میز کنفرانس اداری در آن نصب می‌شود شما فضای کافی در اطراف میز دارید تا افراد بتوانند به راحتی به تمام قسمت‌های اتاق دسترسی داشته باشند. درها و پنجره‌های اتاق را همیشه در انتخاب‌هایتان لحاظ کنید. در دسترس بودن آن‌ها، میزان نور ورودی، گردش هوا و… می‌تواند پارامتر مناسبی برای انتخاب میز کنفرانس باشد. شما همچنین می‌بایست سایر عملکردهای اتاق را نیز در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر اتاق کنفرانس شما یک سیستم کنفرانس نیز دارد می‌بایست فضای مربوط به آن را نیز در نظر بگیرید.

۲. صندلی اداری اتاق کنفرانس

پس از اندازه گیری فضا و بهتر است ظرفیت اتاق خود را تعیین کنید. شما به حضور چند نفر در پشت میز کنفرانس مناسبی که انتخاب کرده‌اید احتیاج دارید. صندلی‌های اتاق کنفرانس را این گونه انتخاب کنید. پس از آن می‌بایست میزان جلسات، تداوم نشستن افراد بر روی صندلی‌ها و میز کنفرانس اداری مناسب را در نظر بگیرید. صندلی اتاق کنفرانس تنوع مختلفی دارند که با توجه به کاربری می‌توان به انتخاب آن دست زد. در انتخاب صندلی اتاق کنفرانس می‌بایست به فضایی که می‌خواهید به افراد حاضر در اتاق کنفرانس بدهید توجه کنید. خصوصاً در حاضر و به علت شیوع ویروس کرونا بهتر است فاصله‌گذاری را بهتر و بیشتر رعایت کنید. در همین زمینه مقاله اتاق کنفرانس را می‌توانید مطالعه کنید.

۳. سیستم کابل کشی در اتاق کنفرانس

به احتمال زیاد از تلفن‌ها، لپ تاپ‌ها و سیستم صوتی / تصویری در اتاق کنفرانس شما استفاده می‌شود. به همین دلیل، در نظر بگیرید که منابع تغذیه شما در اتاق کنفرانس شما کجا قرار می‌گیرد. جانمایی دستگاه‌های صوتی و تصویری می‌تواند بر چیدمان مبلمان اداری، صندلی اداری و میز کنفرانس اداری مناسب در اتاق کنفرانس موثر باشد. جانمایی درست اجزا می‌تواند از مشکلاتی نظیر قطع شدن ارتباط‌های تصویری و صوتی جلوگیری نماید.

۴. هزینه

در آخر، به یاد داشته باشید که میز کنفرانس اداری می‌بایست در بودجه شما یک ردیف مشخص داشته باشد. گزینه‌های متنوعی برای شما با قیمت‌های مختلف در دسترس است. قیمت‌ها می‌توانند با توجه به اندازه میزکنفرانس، مواد اولیه از آن ساخته شده است و طراحی متفاوت باشند. همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت میز کنفرانس با کارشناسان ما در بینو تماس بگیرید.

۵. طراحی میز کنفرانس اداری مناسب

اگر میز کنفرانس اداری اولین چیزی است که برای اتاق جلسات خود خریداری می‌کنید، فکر کنید که چگونه می‌تواند بر زیبایی طراحی سایر اجزای مورد استفاده در اتاق و همچنین دفتر کار شما تأثیر بگذارد. پیش از خرید و انتخاب میز کنفرانس مناسب برای سازمان خود، قطعاً مبلمان اداری مورد استفاده در دفتر خود را بررسی کنید. آیا میز کنفرانس انتخابی شما با آن‌ها هم خوانی دارد؟ تنوع و گوناگونی طراحی زیادی در میز کنفرانس وجود دارد که تعدادی از ان‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد تا بدانیم چه میز کنفرانسی را انتخاب کنیم.

انواع میز کنفرانس اداری مناسب

در ادامه جزئیات بیشتری در مورد انواع میز کنفرانس را با شما در میان خواهیم گذاشت.

۱- میز کنفرانس گرد یا دایره

میز کنفرانس اداری گرد برای مکان‌هایی مورد استفاده است که محیط‌ها کوچک‌تر است و  به تعامل در بین افراد بیشتر است. میز کنفرانس گرد بیشتر مناسب برای جلسات درون سازمانی است. میز کنفرانس اداری مناسب و گرد گزینه‌های فشرده‌ای هستند، که آن‌ها را برای اتاق‌های جلسات کوچک و فضاهای تنگ مانند دفاتر شخصی و مکان‌های مشترک معمولی مناسب می‌کند.

۲- میز کنفرانس مربع و مستطیل

میز کنفرانس مستطیل مناسب برای اتاق کنفرانس‌های بزرگتر و رسمی است و در اندازه‌های بسیار متنوع متناسب با ابعاد اتاق مورد نظر شما می‌تواند طراحی شود. میز کنفرانس اداری مناسب و مربعی برای مکان هایی که جلسات کوچک و با تعداد افراد کم برگزار می‌شود ایده آل است، آن‌ها کمی بیشتر از میزهای گرد سطح آزاد برای افراد دارند.

۳- میز کنفرانس U شکل 

میز کنفرانس U شکل عموما برای مکان‌هایی استفاده می‌شود که وجود ریاست جلسه همیشه لازم است و یا یک مدیر می‌بایست به نظم و هماهنگی در جلسه کمک کند. میز کنفرانس اداری و مناسب U شکل می‌تواند به شما در برگزاری جلسات مهم کمک کند.

کلام پایانی

تمام این موارد ذکر شده جزو تجریبات گروه فنی و طراحی ما بوده که به صورت خلاصه در این مقاله برای شما نگارش شده است. در نهایت اگر به خرید و اجرای دکوراسیون داخلی و طراحی مدرن در سازمان خود فکر می‌کنید، ما امیدواریم این گزارش برای شما مفید بوده باشد. این‌ها و بسیار ناگفته‌های دیگر که در مقالات قبلی آن‌ها را ذکر کرده و یا خواهیم گفت همگی جزو مزایای افزودن مبلمان اداری و تغییر نگرش نسبت به آن در سازمان شما خواهند بود.

بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که سازمان شما از نظر مبلمان اداری نظیر صندلی اداری، میز اداری، میز کنفرانس اداری مناسب دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست، زمان مناسب خرید و ورود به فروشگاه وجود دارد. تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی دکوراسیون داخلی تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید