توسط: تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : مهمترین نکات در خرید انواع میز کنفرانس اداری چیست؟ برای خرید میز مدیریت و کنفرانس مدرن به چه المانها و فاکتورهایی باید دقت کنیم؟ فضای مناسب از ملزومات جلسات بسیار طولانی است. خواه شما میزبان مشتری باشید، دورۀ آموزشی برگزار کنید یا تیم خود را برای انجام یک پروژۀ مهم آماده کنید. استقرار میز کنفرانس اگر در جای مناسب باشد یا دارای امکانات لازم باشد، راهی تضمینی برای بالا بردن بهره وری است. با انتخاب میزهای کنفرانس مناسب و مبلمان اتاق آموزش برای دفتر خود، محیطی را ایجاد کنید که کار تیمی و همکاری را تقویت کند. چشمان خود را ببندید و یک اتاق کنفرانس را تصویر کنید. به احتمال زیاد یک دفتر بزرگ تصور می‌کنید با یک میز چوبی بلند که با حدود ۱۰ صندلی احاطه شده باشد. اتاق اجرایی و کار هیئت مدیره سالهاست که محل اصلی کاری با چنین طراحی هستند.

اما انواع مختلفی از میز جلسات وجود دارد که ممکن است متناسب با نیازهای شغل یا سازمان شما باشد. میز اداری، صندلی اداری، پارتیشن اداری، میز کنفرانس مدرن دارای اشکال و اندازه‌های گوناگونی هستند. بهتر است هنگام طراحی و دکوراسیون دفتر کار، از مزایای و معایب هر کدام اطلاع کافی داشته باشید. بیش از هر چیز دیگری، مهم است که به یاد داشته باشید مقدار فضای موجود شما و آنچه که شما می‌خواهید در اتاق انجام دهید چیست. هنگامی که نسبت به شیوه و نوع طراحی خود آگاه شده اید، می‌توانید مواردی مانند ویژگی، سبک و مواد اولیه ساخته شده‌ی میز کنفرانس را مورد توجه قرار دهید.

راهنمای خرید انواع میز کنفرانس

خرید انواع میز کنفرانس m2

اگر هنوز مطمئن نیستید برای اتاق کنفرانس، کلاس یا محل آموزش شما به چه نوع ابزاری نیاز دارید؟ در ادامه این مقاله چند نکته برای ایجاد فضای مناسب برای تشویق به کار تیمی و همکاری آورده شده است:

۱. انتخاب طراحی مناسب

نمونه اتاق هیئت مدیره که در بالا ذکر شد را هنوز هم می‌توان در دفاتر در سراسر جهان یافت و به این دلیل که هم ساده و هم پرطرفدار است. این طرح به تعداد (معمولاً ۸-۱۲ نفر) اجازه می‌دهد تا برای هدایت بحث و ادامه امور به صورت رو در رو با شخصی که در اتاق و پشت میز نشسته است، ارتباط برقرار کند. اتاق‌های هیئت مدیره برای جلسات اجرایی، گروه‌های متمرکز و هر گردهمایی دیگری که نیاز به گفت‌وگوی رو در روست، بسیار مناسب است.

۲. اجتماعات غیر رسمی کوچک‌؛ خرید انواع میز کنفرانس

گزینه‌های زیادی برای گروه‌های ۶ نفره یا کمتر وجود دارد که دور هم جمع شوند و به صورت تیمی درباره پروژه‌ها بحث کنند. از جمله مشهورترین میزهای کنفرانس، میز کنفرانس گرد است.میز گرد این مزیت را دارد که همۀ شرکت کنندگان را در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد تا جریان طبیعی‌تری از مکالمه شکل بگیرد. همچنین میزهای کنفرانس کوچکی وجود دارد (در واقع به اندازه‌ای که می‌توانید در اتاق هیئت مدیره پیدا کنید) که برای جلسات تیمی و جلسات استراحت مناسب هستند.

اتاق‌های آموزشی و فضاهای آموزشی نیاز به تنظیم متفاوتی دارند زیرا اطلاعات از یک منبع و نه از چندین شرکت کننده دریافت می‌شود. در این حالت استقرار صندلی‌ها در یک جهت خاص و رو به یک جهت، عملی‌تر است. در قسمت جلوی اتاق، می‌توانید از میز، میز تحریر یا میز کوچک‌تر برای قرار دادن بلندگو و سایر مواد مورد نیاز جلسه استفاده کنید. قالب ایده‌آل کنفرانس یا اتاق آموزشی فرمی است که ارتباط بین سخنران و مخاطبان را به بهترین وجه تسهیل می‌کند. با قرار دادن چندین میز کنفرانس در چیدمانی که هم نیازهایتان را رفع می‌کند و هم فضای را پر می‌کند، خلاقیت را به سازمان خود بیآورید.

۳. سریع و آسان؛ خرید انواع میز کنفرانس

خرید انواع میز کنفرانس m3

بگذارید بگوییم دفتر شما به یک مکان ملاقات اختصاصی احتیاج دارد، اما در راستای چند هدف مختلف. ممکن است روزی گروه کوچکی از متقاضیان کار را آموزش دهید و روز دیگر کارمندان فعلی خود را برای یک جلسه ارتباطی بیاورید. در این شرایط بهترین کار این است که مبلمان اداری اتاق آموزش خود را  مطابق با نیازهایتان تهیه کنید. میزهای آموزشی یا میز کنفرانس دارای چرخ به دلیل طراحی عملگرایانه و قابلیت جابه جایی و حرکت، انتخاب بارز برای اتاق‌های چند منظوره‌اند. این نوع از میزها‌،به علت جا به جایی و ایجاد فضاهای جدید با توجه به ساختار جلسات و نوع ارتباط بین افراد در جلسات، می‌توانند دکوراسیون جدیدی ایجاد کنند. آن‌ها همچنین این مزیت را دارند که در مواقع لزوم به راحتی قابل جمع آوری هستند.

علاوه بر این، گزینه‌های زیادی برای صندلی اداری با قابلیت انعطاف‌پذیری برای بهبود فضای آموزشی وجود دارد. صندلی تاشو، صندلی چرخ دار و… از جمله صندلی‌هایی هستند که به صورت معمول مورد استفاده هستند. صندلی اداری بخش مهمی از اتاق کنفرانس است. افراد بر روی صندلی اداری راحتی و آسایش را جستجو می‌کنند. مدت زمان حضور آن‌ها و میزان بهره‌وریشان ارتباط مسقیم به صندلی اداری و میز کنفرانس دارد. صندلی اداری ارگونومیک می‌تواند به افراد برای حضور بیشتر کمک کند. کارایی آن‌ها را بهتر می‌کند. استفاده از ابزار و تجهیزات اداری خوب و ارگونومیک به این خاطر مهم است.

۴. فضای ذخیره‌سازی در اتاق کنفرانس

با خرید انواع میز کنفرانس افزودن فضای ذخیره‌سازی به اتاق کنفرانس یا محل آموزش راهی عالی برای نظم و ایجاد فضایی مناسب برای اتاق کنفرانس است. نا مرتب بودن می‌تواند جلسات را تحت تاثیر قرار بدهد. در جلسات آموزشی و جلسات اتاق کنفرانس تمرکز امری مهم است. نظم در تجهیزات می‌تواند بر تمرکز افراد بی‌افزاید. افزایش تمرکز افراد موجب بهتر شدن وضعیت آن‌ها در یادگیری می‌شود و بهره‌وری آن‌ها را افزایش می‌دهد. به این فکر کنید که کارکنان در طول برگزاری جلسات  به چه وسایلی نیاز خواهند داشت. فضای مورد نظر ممکن است به یک کابینت پرونده برای کارهای اداری، یک کابینت ذخیره‌سازی با درب برای تجهیزات ویدئویی یا یک کتابخانه برای کتابچه‌های راهنما و سایر ادبیات نیاز داشته باشد. کابینت‌های بایگانی سیار به ویژه در مکان‌های مشترک ایده‌ی بسیار خوب و مناسبی هستند.

کلام پایانی

آیا در حال راه اندازی شغل هستید؟ آیا به فکر گسترش فضای اداری خود  هستید؟ آیا دفترتان نیاز به یک بازسازی کلی دارد؟ آیا می‌خواهید نسبت به خرید انواع میز کنفرانس اقدام کنید؟ بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که سازمان شما از نظر مبلمان اداری، صندلی اداری و صندلی کارشناسی ارگونومیک دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست، زمان انتخاب و ورود به فروشگاه برای خرید فرا رسیده است. تیم طراحی و تولید ما در مبلمان اداری بینو در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته را داشته تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی داخلی تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد. ما تمام توان خود را در جهت رفاه شما مطابق با علم روز انجام خواهیم داد تا فضای کاری بهتری برای شما و همکارانتان ایجاد کنیم.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید