توسط: تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

مواد مختلف بر ظاهر یک میز اداری تاثیر می گذارند و به شما کمک می کنند سبک شخصی خود را بیان کنید.

به عنوان مثال، چوب ها یک شکل کلاسیک و بی انتها را ارائه می دهند، در حالی که فلز و شیشه یک ارتعاش مدرن دارند.

انتخاب مواد رایج شامل موارد زیر است:

  • چوب:

یک انتخاب سنتی، و همه کاره که به طور گسترده ای در بسیاری از رنگ ها و الگوهای استفاده می شود، و این باعث می شود که چیزی مناسب برای دکوراسیون شما پیدا شود.

چوب ممکن است رنگ آمیزی شود تا الگوی طبیعی خود را نشان دهد.

  • شیشه:

یک میز شیشه ای به نظر بسیار مدرن می رسد. شفافیت این ماده فضا را باز می کند و نور را به نمایش می گذارد تا اتاق احساس راحتی بیشتری پیدا کنید.

  • فلز:

انتخاب مبلمان فلزی دفتر شما را به صورت صنعتی ظاهر می کند، و با چوب های تیره به سبک مدرن با کنتراست بالا. فلز با دوام و مقاوم در برابر خراش است و نیاز به نگهداری کمتر از چوب و شیشه دارد.

مواد اغلب نوع رنگ و سبک میز را تعیین می کنند؛ انتخاب مواد که با ادوات اداری شما جفت می شود، لذت بردن از فضا را به ارمغان می آورد.

به عنوان مثال، رنگ های خنثی و تن چوب طبیعی مانند کاج یا توس، فضایی پیچیده و سبک را می سازد. اگر تمایل به تحریک دارید و دوست دارید رنگ های پر جنب و جوش اطراف شما را محاصره کنند، چیزی روشن و جسورانه است که کنتراست قابل توجهی به دکوراسیون می دهد (شاید یک میز آینه ای) یک گزینه عالی باشد.

میز شیشه ای مدرن و غافلگیر کننده است، تبدیل شدن به یک مکمل لذت بخش برای یک اتاق که در حال حاضر دارای بسیاری از رنگ ها و الگوها است.

برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از قیمت مبلمان اداری و مشاوره و بررسی های لازم با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۴۷۶۲۳۰۰۸

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید