توسط: تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : نکات مهم در خرید مبلمان اداری لوکس کدام است؟ برای خرید مبلمان اداری لوکس به چه نکاتی باید توجه شود؟ در مرحله اول به شرکتی جهت طراحی مبلمان اداری خود مراجعه کنید که برای فضای اداری دفتر کار شما طراحی سه بعدی انجام می‎ دهد و چیدمان محیط کار شما را با بالاترین راندمان ارزیابی و طراحی می‌کند. برای ضمانت محصول خود باید بدانید که طول دوره ضمانت بسیار مهم است.

همچنین هر قسمت از مبلمان اداری لوکس باید دارای کارت گارانتی باشد. ضمنا برای خرید مبلمان اداری خود باید نیاز هر کارمند را در نظر بگیرید. جهت انتخابی صحیح به اطلاعاتی جامع و البته دقیق نیاز دارید، مانند اینکه به یک فضای کاری بزرگتر احتیاج دارید، یا به یک صندلی اداری ارگونومیک با یک میز بزرگ‎تر برای کار خود نیاز داشته باشید.

راهنمای خرید مبلمان اداری لوکس

این موارد جزئی باید به منظور جلوگیری از مسائل بعدی مورد توجه قرار گیرند.برای خریدی موفق بهتر است نظرات کارکنان خود را در خرید دکوراسیون داخلی دخیل نمایید. همچنین قفسه‎‏‎‏‌های فایل باید در یک شرکت وجود داشته باشند، زیرا آن‌ها برای ذخیره اسناد و مدارک مرتبط با کار، بسیار پرکاربرد هستند. سبک مبلمان اداری لوکس به طور کلی باید با نوع کسب و کار شما هماهنگ باشد و هر آنچه را که خرید می‌کنید باید با اندازه‎‌های موجود در شرکت شما تناسب کافی و لازم را داشته باشد، به طوری که بتوانید از وقوع اشتباهات مربوط به فضا و محدودیت ‎های مکانی، جلوگیری به عمل آورید. تحقیق در مورد قیمت‎ ها به شما کمک شایانی می‎کند تا بدانید دقیقا چه می‎خواهید و چه نوع مبلمانی را باید خریداری کنید. مهم‎ترین مسئله بودجه شما است و اینکه همه مبلمان اداری شما باید در یک محدوده قیمت مبلمان اداری خاص انتخاب شود و از لحاظ کیفیت و دوام دارای استانداردهای لازم باشد.

مبلمان اداری لوکس فضای اداری را بهبود می‌بخشد. اهمیت مبلمان اداری بر کسی پوشیده نیست زیرا علاوه بر فضای داخلی ادارات و سازمان‌ها می‌تواند نمای بیرونی قابل توجهی از سازمان به بیرون از فضای اداری و بین مشتریان و ارباب رجوع شما داشته باشد. مبلمان اداری لوکس، علاوه بر زیبایی ظاهری می‌تواند باعث افزایش بهره وری شود. توانایی افراد را در انجام کار مستمر بیشتر کند. سلامتی آن‌ها را بهبود ببخشد و فضایی مملو از آرامش را برای آن‌ها ایجاد کند. اما خرید مبلمان اداری لوکس چگونه است؟ قیمت مبلمان اداری خاص بر چه اساسی تعیین می شود؟ آیا هر فضایی مناسب این نوع مبلمان اداری است؟ اگر این سوالات به عنوان یک خریدار در ذهن شما وجود دارد و یا سوالاتی مشابه را در ذهن خود دارید با ما تا انتهای این متن همراه باشید.

ویژگی‌های مبلمان اداری لوکس

خرید مبلمان اداری لوکس 1

هنگام خرید مبلمان اداری بررسی ویژگی‌ها و کاربری‌های آن یکی از مهمترین اقدامات است. اما ویژگی‌های مبلمان اداری چگونه است و آن را برای فضای خود چگونه بدست آوریم. ما برای بهتر شدن درک این موضوع با یک مثال از یک مدل فرضی اقدام به بررسی ویژگی‌های مبلمان اداری خواهیم پرداخت. فرض کنید که شما صاحب یک کسب و کار با حدود ۱۰۰ نفر کارمند ستادی هستید. فضای در اختیار شما ۱۰۰۰ متر مربع است. کسب و کار شما دو بخش دارد. یک بخش سر و کار داشتن با مشتریان عمده به صورت بازدید روزانه و بخش دیگر مشتریان شما در فضای مجازی. در این صورت چگونه مبلمانی برای شما موثر خواهد بود؟

۱. کارایی مبلمان اداری

برای پاسخ به این سوال به چند نکته توجه کنید. ما در استاندارد فضای اداری موثر برای کارمندان گفتیم که فضای مورد نیاز برای هر فرد چیزی بین ۷ تا ۱۰ متر مربع است. پس شما فضای لازم برای هر فرد را دارید. بازدید کننده دارید پس نیاز به فضای پذیرش خوبی دارید. احتملا بازدید کنندگان شما با شما جلساتی خواهند داشت، بنابراین داشتن اتاق کنفرانس ضروری است. بخش از کار شما به صورت مجازی انجام می‌شود. می‌توان به راحتی نتیجه گرفت که بخشی از فضای اداری و کاری شما استارت آپی است. فضای استارت آپی فضای راحتی است. نیاز به انعطاف دارد.

پس انتخاب فضای اداری باز گزینه‌ای مناسب برای شماست. اما چه نوع مبلمانی می‌بایست خریداری شود؟ مبلمان اداری لوکس می‌تواند در فضای استارت آپی مورد استفاده قرار گیرد؟ قطعا جواب بله است. اما چگونه؟ شما در فضایی با انعطاف‌پذیری بالا (طراحی فضای باز اداری) می‌توانید از مبلمان اداری لوکس استفاده کنید. در بخش‌های مختلف مانند اتاق ریاست و اتاق جلسات. هدف ما از ذکر این مثال آموزش نگارش فهرست نیازمندی‌های و خرید مبلمان اداری لوکس و ساختمان اداری بود. پس پیش از خرید نیازمندهای خود را بشناسید و سپس خرید کنید.

۲. قیمت مبلمان اداری خاص

مبلمان اداری لوکس شامل بخش‌های مختلف می‌شود. میز اداری لوکس، صندلی اداری لوکس، کتابخانه اداری لوکس، کابینت و فایل اداری لوکس و… هر کدام جزئی کوچک از مبلمان اداری لوکس است. اگر به صورت دقیق‌تر بخواهیم در مورد این موضوع صحبت کنیم به بخش‌های زیر خواهیم رسید:

  • میز اداری لوکس: میز اداری تحریر لوکس، میز کارشناسی لوکس، میز کامپیوتر لوکس، میز تحریر لوکس، میز پذیرش لوکس، میز کنفرانس لوکس.
  • صندلی اداری لوکس: صندلی اداری ارگونومیک لوکس، صندلی کارشناسی لوکس، صندلی پذیرش لوکس، صندلی تحریر لوکس، صندلی کنفرانس لوکس.
  • کابینت و فایل اداری لوکس: کابینت اداری لوکس، فایل اداری لوکس زیر میزی و کنار میزی، فایل و کتاب خانه لوکس.
  • پارتیشن اداری لوکس: پارتیشن اداری لوکس، پارتیشن اداری شیشه‌ای لوکس، پارتیشن اداری چوبی لوکس، پارتیشن دوجداره لوکس شیشه‌ای

مبلمان اداری و تولید آن در حال حاضر یک صنعت پیچیده و پر رقابت است. شرکت‌ها و تولیدکنندگان بسیاری در حال حاضر اقدام به تولید مبلمان اداری می‌کنند اما تمامی آن‌ها قادر به تولید مبلمان اداری لوکس نیستند. خرید مبلمان اداری لوکس دارای ویژگی‌های طراحی بسیاری است. برش ها، زاویه و طراحی در این نوع مبلمان اداری بسیار متفاوت است. عرضه‌ی این نوع از مبلمان اداری نیز توسط تولیدکنندگان به دو صورت آفلاین و در فروشگاه‌های سطح شهر و به صورت آنلاین در فروشگاه‌های اینترنتی صورت می‌پذیرد. البته در این میان تعداد از تولید کنندگان به خاطر دوری از درگیری با خریدار تولیدات خود را در فروشگاه‌های مختلف به نمایش می‌گذارند و خریداران با واسطه اقدام به خرید آن‌ها می‌نمایند. در این گونه موارد طبیعی است که قیمت بالاتری نیز توسط خریدار باید پرداخت شود.

۳. مواد اولیه مبلمان اداری لوکس

یکی از دلایل اصلی تنوع مبلمان اداری لوکس مواد اولیه است. چوب جنگلی، نراد و کاج روسی، MDF، شیشه، آلومینیوم، آهن و… هر کدام می‌تواند یک نوع خاص، زیبا و لوکس از مبلمان اداری باشد. از این رو و با توجه به قیمت‌های متفاوت این مواد، مبلمان اداری نیز از قیمت متفاوتی برخوردار است. تولید کنندگان مبلمان اداری لوکس با بهره گیری از هنر طراحی و دستگاه‌های ویژه و با توجه به درخواست بازار اقدام به طراحی و ساخت مبلمان اداری می‌نمانید. همچنین در تعدادی از موارد تولید کنندگان از خریدارن طرح‌های سفارشی را نیز می‌پذیرند. بررسی‌های ما نشان داده است عموم طراح‌های سفارشی و خاص در مبلمان اداری لوکس هستند.

۴. بودجه خرید مبلمان اداری

پیش از خرید مبلمان اداری لوکس، بودجه‌ی خود را بسنجید. آگاهی از بودجه به شما کمک می‌کند در میان تنوع بسیار مبلمان اداری آنی را انتخاب کنید که متناسب با بودجه‌ی شماست. علاوه بر این در آن رده‌ی قیمتی اقدام به انتخاب مبلمانی می‌کنید که بالاترین بازدهی را داشته باشد. در این مورد شاید داشتن ضمانت نامه برای شما از اهمیت بالاتری برخوردار باشد.

بهره وری بیشتر با خرید مبلمان اداری لوکس

خرید مبلمان اداری لوکس 2

کسب و کارها علاوه بر تمامی مواردی که برای خرید مبلمان اداری در نظر می‌گیرند، می‌دانند که مبلمان اداری می‌تواند موجب ایجاد بهره وری بیشتر در فضای اداری شود. از ویژگی‌های مهمی که جانمایی مبلمان اداری لوکس در فضای اداری ایجاد می‌کند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایجاد فضایی شیک
  • بهبود وضعیت بصری سازمان برای کارمندان و بازدیدکنندگان
  • بالارفتن کیفیت کاری کارمندان با ایجاد راحتی بیشتر
  • کمتر شدن بیماری‌های جسمی که ناشی از کار و استفاده مداوم از تجهیزات اداری هستند.

کلام پایانی

گروه طراحی داخلی و تولید مبلمان اداری بینو با بیش از ده سال سابقه در تجهیز فضای اداری و دکوراسیون داخلی سازمان‌های دولتی، خصوصی و استارت آپ‌های بزرگ کوچک ایران افتخار این را دارد که در تمامی مراحل طراحی و بازسازی فضای اداری به شما کمک کند. کارشناسان ما آمادگی لازم را دارند تا در صورت درخواست شما با بازدید از فضای اداری و شنیدن درخواست و هدف شما، بهترین طراحی فضا و مبلمان اداری لوکس و زیبا را برای فضای اداری شما تهیه کنند.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید