توسط: تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

چشم انداز کلی دفتر شما در دید مشتری، ارباب رجوع و به طور کلی مراجعین به اندازۀ خدماتی که ارائه می‌دهید، دارای اهمیت است. توجه و دقت به جزئیات به هنگام طراحی داخلی و خرید مبلمان اداری موجب می‌شود تا مشتریان خود را تحت تأثیر قرار دهید.

اهمیت مبلمان با کیفیت

مقتصد بودن همواره موجب پیشرفت انسان نمی‌شود. گاهی تحقق اهداف مهم‌ و طولانی مدت، هزینه‌هایی هم در بر دارد. البته این هزینه کردن به معنای ضرر مالی نیست. بلکه خود در دراز مدت باعث سرمایه‌گذاری و در نتیجه صرفه‌جویی می‌شود. برای بیان منظور خود لازم است اینجا مثالی بزنیم. زمانی که شما برای دفتر یا شرکت خود، مبلمانی را بدون توجه به کیفیت آن و صرفاً به خاطر قیمت پایینش تهیه می‌کنید، شاید در ظاهر در بودجۀ خود صرفه‌جویی کرده‌ باشید، اما در واقع همان لحظۀ انتخاب دچار زیان مالی شده‌اید! زیرا برای تولید مبلمان ارزان قیمت، مسلماً از متریال مرغوب، با کیفیت و با دوام استفاده نمی‌شود. همین مسئله عمر استفاده از آنها را به شدت کاهش می‌دهد. علاوه بر آن، مبلمان اداری نامرغوب، به دلیل ساختار نامناسبی که دارد، کارمندان را که در مجموع سرمایۀ انسانی شرکت را تشکیل می‌دهند، دچار آسیب‌های جسمانی می‌کند. اینجاست که اهمیت مبلمان اداری با کیفیت رخ می‌نماید. در حقیقت کیفیت مبلمان اداری رابطه مستقیمی با میزان پیشرفت و توسعۀ استراتژی‌های یک شرکت دارد.

 

پیشنهاد ما

اگر به خرید و اجرای دکوراسیون داخلی و طراحی مدرن در سازمان خود فکر می‌کنید، امیدواریم این گزارش برای شما مفید بوده باشد. این‌ نوشتار و بسیار ناگفته‌های دیگر که در مقالات قبلی ذکر شده‌اند و یا در ادامه خواهیم گفت، همگی جزو مزایای افزودن مبلمان اداری و تغییر نگرش نسبت به آن در سازمان شما خواهند بود. بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که محیط کاری شما از نظر مبلمان اداری نظیر صندلی اداری، صندلی کنفرانس، میز اداری و… دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست، زمان مناسب جهت ورود به فروشگاه فرا رسیده است. تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی‌های دکوراسیون تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد. جهت ارتباط با ما، لطفاً با شماره‌های ذیل در تماس باشید.

۰۲۱-۴۷۶۲۳۰۰۸ – ۰۲۱-۴۶۱۲۰۱۸۶

 

 

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید