توسط: تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

قیمت صندلی اداری به طور کلی نقش مهمی در خرید این مبلمان مهم در محیط های کاری با هر نوع کسب و کاری دارد. در کنار قیمت باید به مواردی دیگر در زمان خرید صندلی اداری توجه کرد، یکی از موارد می تواند آزمایش و امتحان کردن صندلی و تطبیق آن با نیازهای شما باشد. وجود تنظیمان مختلف در صندلی جهت ایجاد راحتی و حفظ سلامتی کارکنان بسیار با اهمیت است. توجه به این موارد می تواند شما را رهنمون به خرید بهترین محصول به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت در هزینه ها و موارد سلامتی شما کند.

شما می توانید به راحتی جستجو خود را محدود کرده و چند صندلی که پشتیبانی کمر، تنظیم، راحتی، و تنفس (جریان هوا در صندلی با پارجه های سوراخ دار یا مش) فراهم می کند را انتخاب کنید. سپس آنها را به آزمون نظر و راحتی صندلی قرار دهید.

از بازخورد کارکنان بپرسید. کارکنان خود را با لیست صندلی هایی که می بینید به اشتراک بگذارید و آنها را از آنچه که هر صندلی فکر می کنند انتخاب کنید و از آنها بپرسید. از آنجا که کارکنان شما هر روز از این صندلی ها استفاده می کنند، باید یک مورد مناسب را برای کارهای خاص خود داشته باشند. کارکنان مجبور نیست که انتخاب شما را تعیین کنند، اما درک کمی از خواسته ها و نیازهای فردی آن ها ممکن است به شما کمک کند انتخابی درست بیشتری داشته باشید.

خودتان بر روی صندلی بنشینید هنگامی که انتخاب خود را محدود به دو نفر کرده اید و هر دو مدل نیازهای کارکنان شما را برآورده می کند، انتخاب یکی ممکن است دشوار باشد. در این مرحله، صندلی ها را واقعا امتحان کنید تا بتوانید از قابلیت های تنظیم آن استفاده کنید و ببینید که کدام صندلی راحت تر است.

در صورتی که صندلی ها را آزمایش می کنید در اینجا چند مورد برای بررسی وجود دارد:

  • پشتی را تنظیم کنید تا در عرض چند سانتی متری از لبه نشسته باشید.
  • پای خود را روی زمین بگذارید.
  • زانوهای شما باید در زاویه ۹۰ درجه باشند.
  • دست ها را به ارتفاع راحت ببرید.
  • اطمینان حاصل کنید که تنظیمات ساده هستند.
  • آیا صندلی راحت است؟
  • می توانید به راحتی حرکت کنید؟
  • آیا در کمرتان احساس راحتی و پشتیبانی می کنید؟

حتما بخوانید: راهنمای خرید صندلی اداری

با در نظر گرفتن زمان برای ارزیابی نیازهای تیم شرکت خود، صندلی ها با کیفیت بالا برای ارائه بهترین موقعیت های صندلی در فضای کاری خود را انتخاب کنید. همکاری با کارمندان بهترین راه حل ممکن برای بهترین خریدها را به ارمغان خواهد آورد. در این راستا بسته به مقدار بودجه خود و قیمت صندلی اداری معادل سازی کنید تا نه مبلغ بیشتر و نه کیفیت پایین تر در اختیار شما قرار بگیرد. برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از لیست قیمت مبلمان اداری لوکس ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید