توسط: تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

صندلی های ارگونومیک فقط یک گرایش جدید نیستند، آنها ساخته شده اند که بمانند! صندلی های ارگونومیک را برای محیط کاری خود در نظر بگیرید، هیچ وقت دیر نمی شود که آن را خریداری کنید. آنها عالی هستند و چرا در دفاتر مدرن چنین ضروروی می نمایند؟

  • طراحی ارگونومیک

در واقع ارگونومی برای اشاره به مطالعه کار استفاده می شود، بنابراین صندلی های اداری ارگونومیک با توجه به مفاهیم ارگونومی طراحی شده اند. صندلی های ارگونومیک ساخته شده اند تا متناسب با نوع کاری که انجام می دهید، در طول ساعات کاری شما راحتی را به ارمغان بیاورند و به شما بهترین تجربه را ارائه دهند. صندلی های ارگونومیک کمک می کنند تا کاربر راحت تر و در نتیجه در طول روز بیشتر بهره وری داشته باشد. آنها مقدار استرس را در بدن شما کاهش می دهند به طوری که شما می توانید وظایف خود را با تمرکز بیشتر انجام دهید.

  • فواید صندلی ارگونومیک چیست؟

صندلی ارگونومیک کمک می کند تا مانع از حواس پرتی، افزایش بهره وری، و نگه داشتن کارکنان در راحتی بیشتر، زمانی که آنها در صندلی خود نشسته اند باشد. آنها همچنین می توانند به کاهش هزینه های پزشکی شرکت شما در طول زمان کمک کنند. کارکنانی که در صندلی های اداری مشغول به کار هستند و راحتی در ذهن دارند، در حقیقت مسائل نظارتی و تنش را ایجاد نمی کنند. این مشکلات، مانند سندرم کمر و سندرم تونل کارپال، می تواند به سرعت ایجاد شود و میزانی را که شرکت شما برای مراقبت های پزشکی و سلامت صرف می کند، افزایش دهد.

  • چه کسی نیاز به صندلی های ارگونومیک دارد؟

هر کس می تواند از صندلی های ارگونومیک بهره مند شود، حتی اگر هیچ مشکلی در وضعیت فعلی یا درد در وجود خود نداشته باشد. این مشکلات می تواند سالها طول بکشد تا زمانی که آسیب برطرف شود، تقریبا غیرممکن می شود. حتی کسانی که در حال حاضر ناراحتی و درد را تجربه می کنند، می توانند به دلیل وجود صندلی های ارگونومیک، درد کمتری از خود نشان دهند.

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه کاربران (0 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید